U
uskis
Vieras
Toisen ketjun innoittamana. Olen siis paljon parjattu helluntailainen. Jos haluat kysyä jotain, vastaan asiallisiin kysymyksiin, mihin osaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Ootko kokenut koskaan pakkoa antaa rahaa?
Mä en. Sen sijaan mulla on ollut tunne, että Jumala on pitänyt meidän perheestä huolta, myös raha-asioista.
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:Oletko perheellinen (-> Juu vastaukseen tulossa jatkokysymys)
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Ootko kokenut koskaan pakkoa antaa rahaa?
Mä en. Sen sijaan mulla on ollut tunne, että Jumala on pitänyt meidän perheestä huolta, myös raha-asioista.
Alkuperäinen kirjoittaja akka:Miksi meidän uuni paistaa toiselta puolen enemmän kuin toiselta?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:Oletko perheellinen (-> Juu vastaukseen tulossa jatkokysymys)
Juu olen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Ootko kokenut koskaan pakkoa antaa rahaa?
Kuinka paljon vuosittain annatte rahaa seurakunnalle? Tiedän, henkilökohtainen kysymys ja ei kuulu muille, mutta kysyn nyt kuitenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Ootko kokenut koskaan pakkoa antaa rahaa?
Kuinka paljon vuosittain annatte rahaa seurakunnalle? Tiedän, henkilökohtainen kysymys ja ei kuulu muille, mutta kysyn nyt kuitenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Ootko kokenut koskaan pakkoa antaa rahaa?
okei, kerran annoin 500 e, usein vain 20 e /kokous. Ohjaajana joskus toimin itse lapsille, usein ostan VAPAASTA TAHDOSTA materiaaleja siihen työhön...sanotaanko n.70e 4x vuodessa. KUKAAN EI PAKOTA!
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:Oletko perheellinen (-> Juu vastaukseen tulossa jatkokysymys)
Juu olen
Mitä tykkäisit, jos puolisosi (olettaen, että on uskossa), laikkaisi olemasta uskossa?
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:Jos joku seurakuntatoverisi ei mökellä käsittämättömiä suu vaahdoten, tai ole tulkitsevinaan mökellystä, tai anna toteutumattomia profetioita, niin onko hänessä aivan pakko olla jotain pahasti vialla?
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Ootko kokenut koskaan pakkoa antaa rahaa?
En tiedä, onko oikein vastata tuohon. Raamatussa puhutaan kymmenyksien maksamisesta, mikä siis tarkoittaa 10 % tuloista. En kommentoi, maksammeko sen verran vai maksammeko mitään.
Koskaan emme ole olleet pulassa oman antamisemme takia, emme koskaan. Kukaan ei tiedä, maksetaanko me mitään vai eikö makseta. Missä siis pakko?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Ootko kokenut koskaan pakkoa antaa rahaa?
ei ole pakkoa ihmisten suunnalta tullut, kehoitusta kokenut hengessä, että voisin antaa..ja annoin...siunauksia sain kokea runsaasti. Mutta en tiedä olisinko kokenut ne siunaukset ilman rahan antamistakin. Mutta koska kirkollisveroa emme maksa, annan rutiinisti kokouksen uhrikoppaan rahaa...ja omasta tahdosta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Ootko kokenut koskaan pakkoa antaa rahaa?
okei, kerran annoin 500 e, usein vain 20 e /kokous. Ohjaajana joskus toimin itse lapsille, usein ostan VAPAASTA TAHDOSTA materiaaleja siihen työhön...sanotaanko n.70e 4x vuodessa. KUKAAN EI PAKOTA!
Mihin se raha menee? Tekeekö seurakunta siis lahjoituksia esim vähävaraisille, vai meneekö raha pastoreille "palkaksi"?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Ootko kokenut koskaan pakkoa antaa rahaa?
Mihin se raha menee? Tekeekö seurakunta siis lahjoituksia esim vähävaraisille, vai meneekö raha pastoreille "palkaksi"?
Alkuperäinen kirjoittaja pippura:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Ootko kokenut koskaan pakkoa antaa rahaa?
ei ole pakkoa ihmisten suunnalta tullut, kehoitusta kokenut hengessä, että voisin antaa..ja annoin...siunauksia sain kokea runsaasti. Mutta en tiedä olisinko kokenut ne siunaukset ilman rahan antamistakin. Mutta koska kirkollisveroa emme maksa, annan rutiinisti kokouksen uhrikoppaan rahaa...ja omasta tahdosta.
Uhrikoppa! Todella pelottavan kuuloista :/
Rahauhri. No, se voi kuullostaa sellaiselle pahalle, joka ei ole tottunut meidän slangiin. Mutta mikäs se kirkossa onkaan, ellei uhrikoppa? Onko se mikä? siis koppa joka kiertää ja siihen saa antaa rahaa, jos haluaa...en muista..auttakaa...kolehtiko?Alkuperäinen kirjoittaja pippura:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Ootko kokenut koskaan pakkoa antaa rahaa?
Uhrikoppa! Todella pelottavan kuuloista :/
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Ootko kokenut koskaan pakkoa antaa rahaa?
En tiedä, onko oikein vastata tuohon. Raamatussa puhutaan kymmenyksien maksamisesta, mikä siis tarkoittaa 10 % tuloista. En kommentoi, maksammeko sen verran vai maksammeko mitään.
Koskaan emme ole olleet pulassa oman antamisemme takia, emme koskaan. Kukaan ei tiedä, maksetaanko me mitään vai eikö makseta. Missä siis pakko?