Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja MS-J:Äidillä ei ollut mitään oireita.. löyty sattumalta 50 v. mammografiassa..
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:Kuten arvata saattaa, alkuvaiheessa oireet eivät eroa toisistaan: rinnassa tuntuu patti. Jos se on harmiton kysta, oireilu jää siihen. Jos se sen sijaan on rintasyöpää, niin patista kasvaa kraateri ja/tai koko rinta voi olla täynnä patteja. Kainaloissakin patteja tuntuu ja ne alkavat ilmoittaa olemassaolostaan ympäri elimistöä.
Ei omakohtaista kokemusta, vaikka Suomessa noin kymmenellä miehellä vuosittain todetaankin rintasyöpä. Olen ollut mukana hoitamassa monia.
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Multa siis löytyi kivulias patti tänään, kahden viikon päästä lääkäri..
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja MS-J:Äidillä ei ollut mitään oireita.. löyty sattumalta 50 v. mammografiassa..
Oliko siis kysta vai ihan syöpä?
Alkuperäinen kirjoittaja vastaus:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Multa siis löytyi kivulias patti tänään, kahden viikon päästä lääkäri..
Josko se olisi vain jotain hyvänlaatuista. Sellaisiakin kuitenkin on. Onnea matkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Toivotaan ettei oo mitään vakavaa.
Se on sellainen hieman liikkuva, laajempi alueAlkuperäinen kirjoittaja voimia!:Muljuaako se patti vai onko kova ja kiinteä? Syöpäpatit harvoin on kipeitä. Mulla on kans patti rinnassa, ohutneulanäytteellä todettu vaarattomaksi. Muista, että nuorilla naisilla suurin osa pateista on hyvänlaatuisia =)
Alkuperäinen kirjoittaja Ride:Ainiin, mulle sanottin kans, et jos se patti "irti" eikä sillä ole juuria, on todennäkösesti hyvänlaatuinen. Mulla oli irti"
Mut mikäänhän ei ole varmaa. Kohta oot jo tosi sairas, kun luet näitä meidän vastauksia! (Ainahan ihminen on kipee, kun lukee lääkärikirjaa)
Mee sinne lekurii, ni asia selviää...