kysta kohdunkaulassa

• Viestiketjun aloittaja vauvakuumeinen
  • Ensimmäinen viesti
vauvakuumeinen
HEI!Papa-kokeen oton yhteydessä terkkari sanoi,että on pari hyvänkokoista kystaa kohdunkaulassa jossain.Siis näki paljain silmin.Onko muilla ollut siellä? Onko puhjennut itsestään? Onko löytynyt myös muualta? Onko vaikuttanut raskaaksi tuloon? Entä kuukautisiin?Kiitos asiallisista vastauksista.

mude -86, -88
ei vaikuttaneet minulla, mutta voivat vaikuttaa. Yksi jouduttiin leikkaamaan odottaessani esikoistani vkolla 17. Ei ollut kivaa... mutta poika selvisi hyvin. itse makasin sairaalassa keskenmenoriskin vuoksi loppuraskaudesta 3 kk, poika syntyi 36 vkoisena.
Kandee hoitaa pois.
Nykyään se käy niin paljon helpomminkin kuin ennen. Minulta leikattiin tähystysleikkauksella nyt perjantaina kysta (ja meni kyllä munasarjakin entisten leikkausten kiinnikkeiden vuoksi) ja keskiviikkona menen jo töihin.

mude -86, -88
ei se kyllä ollut, ne ovat kaikki olleet munasarjakystiä. Kohdusuulla minulla on ollut solumuutoksia, esiastetta, ja hoidettu laserilla ennen raskauksia. Kaikkineen siihenkin meni 5 vuotta. Sain esikoisen vasta 27-vuotiaana ja silloinkin lopetin pillerit aiemmin kuin olisi ollut lupa. Onneksi kaikki meni kuitenkin niinkin hyvin.

Yhteistyössä