Täytyy sanoa, että viime päivinä on ollut ihanan kolea sää! =) Mäkin olin viikonloppuna ihan järjettömän turvoksissa. Mutta nyt onneksi laskeutunut sään viilenemisen myötä.
Tuplat syntyivät ihan alakautta. Mutta viimeks pystyin olla ajattelematta ( = murehtimatta) koko synnytystä ennakkoon, kun en tiennyt, mitä olen menossa tekemään ja synnytys käynnistyikin sitten kovalla rytinällä viikolla 37. Nyt kun tiedän mitä olen menossa tekemään ja miltä se "positiivinen" kipu tuntuukaan niin väkisinkin ajatus synnytyksestä hiipii mieleen vähän väliä.
Oi teille on tulossa tyttö! Tyttöstä meilläkin haaveillaan, mutta ei ole varmaa tietoa, kumpiko sieltä on oikein tulossa. Onneks teijän vauvaa ei tarvinnu ryhtyä kääntämään. Oon kuullu, että se on kivuliasta puuhaa.
Tämä raskaus on ollu paljon helpompi. Viimeks olin 3 viikkoa pakkovuodelevossakin, kun pojat meinasivat ottaa varaslähdön. Olo on paljon kevyempi. Edellinen raskaus oli niin raskas, että hieman pelkäsin, kuinka tämä tulee menemään. Mutta täytyy sanoa, että yhden vauvan odottaminen on ollut helpompaa.
Joko sulla supistelee, tai antaa muita merkkejä lähestyvästä H-hetkestä? Joko olet laitellut kaiken vauvaa varten valmiiksi?
Viikonloppuja!