kyselyä pukkaa, mitä ehdit harrastamaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyttyry
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyttyry

Vieras
Töissä käyvät pienten lasten äidit.

Ehdittekö harrastamaan mitään työn, kotitöiden ja lastenhoidon päälle?
Minkä ikäiset lapset ja monta?
Onko miehellä säännöllinen työ, paljon mies on poissa kotoa?
Asutko omakotitalossa vai osakkeessa?

Yksi lapsi, kumpikin vuorotöissä ja mä opiskelen siihen päälle.

Liikuntaa ehdin harrastamaan niin paljon kuin haluan, luen kirjoja, kudon, entisöin huonekaluja, rakennetaan taloa.

Omaa aikaa on siis niin paljon kuin ikinä haluan ja vapaus käyttää se mihin tykkään. Sama miehellä.

olen alkanu nyt käymään jumpilla, kaksi-kolme kertaa viikossa, yleensä kolme. omakotitalossa asutaan, mies päivätyössä, ja yksi lapsi 1 v 7 kk. ihana tulla kotiin kun mies on pojan jo laittanu nukkumaan:) yritän ite muina iltoina enemmän.

Mies tekee pitkiä päiviä ja on joskus töissä 6 päivänä viikossa. Itse teen vuorotyötä. Lapsen ikä 1v 4kk.
Harrastuksena koirien kouluttelu, niin omien kuin vieraiden. Lisäksi koirien juoksuttaminen.

Asumme omakotitalossa, lapset 6v ja 2v. Käyn töissä ja mies tekee reissutöitä eli on paljon pois.

En ehdi harrastaa kodin ulkopuolella lainkaan. Mulla on kuntopyörä ja stepperi sekä ranne/nilkkapainot ja jumppanauha olkkarissa ja niitä yritän käyttää ainakin pari kertaa viikossa, parhaina jaksoina ehdin käyttää joka päivä. Teen lisäksi ihan jumppaliikkeitä siinä olkkarin lattialla. Mulla on istumatyö, joten liikkuminen on välttämätöntä. Valoisaan aikaan käyn myös lasten kanssa iltaisin kävelyillä, mutta nyt näin pimeällä ei tee mieli, joten liikun vain sisällä.

Liikunta"harrastuksen" lisäksi käymme joskus kylässä ja meillä käy joskus vieraita. Siinäpä ne mun "harrastukset" sit onkin.

No 3-5 krt/viikossa käyn jumpalla tai lenkillä. Olen opiskelija ja joskus ehdin käymään myös päivällä harrastamassa, mut ylensä illalla ja silloin mies on lasten (7v, 3v) kanssa. Mies on yrittäjä/opiskelija ja nyt talvea vasten hällä hommat lisääntyy eli harrastamiseen tulee haasteita. Mut mä en liikunnasta luovu, se on mun henkireikä :)

Asutaan omakotitalossa (vaikka en ymmärrä miten tää liittyy aiheeseen :xmas:)

Keskiviikkoisin käyn joogassa, se on ainoa tarkka aika/päivä. Muuten käyn salilla/jumpassa/spinnissä/lenkillä oman kiinnostuksen mukaan 1-3krt viikko. Kotona luen ja kudon.

Itse olen töissä klo 7-15:30, mies on koti-isä. Lapset 1v3kk ja 3,5v.
Mies tai aika eivät mitenkään rajoita harrastamista, voin mennä ja tulla niin paljon kuin haluan, mutta en raaski olla kovin paljoa poissa. Muuten tuntuu, etten näe perhettä ollenkaan.

Asutaan rivitalon päädyssä vuokralla.