Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sirkalle:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mun mies on 28.
onko se tripod?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mun mies on 28.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja sirkalle:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mun mies on 28.
onko se tripod?
Ei oo Tripodi mun mies vaan sillä on ihan oma nainen.
Mun mies on Tutankhamon.
Alkuperäinen kirjoittaja I am Locutus of Borg:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mun mies on 28.
Olet siis palstan mies tai sitten et osaa lukea![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja I am Locutus of Borg:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mun mies on 28.
Ei ku vastasin mieheni puolesta kun se on niin laiska vastailemaan tämmösiin.
Alkuperäinen kirjoittaja I am Locutus of Borg:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja I am Locutus of Borg:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mun mies on 28.
Miehesi varmaan on aika laiska vätys muutenkin, no ok!
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja I am Locutus of Borg:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja I am Locutus of Borg:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mun mies on 28.
Haista sinä kuule reikäinen housusi.
Alkuperäinen kirjoittaja poika:ap olet väärässä.
Alkuperäinen kirjoittaja I am Locutus of Borg:Kun tänne laittaa kyssärin miesten iästä, vastaa naiset. Mikä tässä nyt mättää :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja I am Locutus of Borg:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja I am Locutus of Borg:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja I am Locutus of Borg:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mun mies on 28.
No okei, sä oot sitten hieman simppeli, kun vastailet muiden puolestaJeesus varjelkoon minua moiselta naiselta
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja I am Locutus of Borg:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja I am Locutus of Borg:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja I am Locutus of Borg:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mun mies on 28.
No okei, sä oot sitten hieman simppeli, kun vastailet muiden puolestaJeesus varjelkoon minua moiselta naiselta
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Kohta 35.
Alkuperäinen kirjoittaja HermotMenee:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Kohta 35.
Oikeesti??!!![]()
Mä oon aina kuvitellut että oot ainakin 42![]()
(huijaatsie minnuu??)
Alkuperäinen kirjoittaja HermotMenee:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Kohta 35.
Oikeesti??!!![]()
Mä oon aina kuvitellut että oot ainakin 42![]()
(huijaatsie minnuu??)