kysely: oletko perusnätti, susiruma, TainaTavis vai kuvankaunis?

  • Viestiketjun aloittaja "kaarna"
  • Ensimmäinen viesti
"noo"
Mä oon aika tavallinen, ihan söpö mutta en mielestäni kaunis.
Mies sen sijaan jumaloi mun kauneutta, sen mielestä mä oon ihan ihmeellinen. Tai sitten se on vaan hyvä valehtelemaan :D
 
"pölkky"
[QUOTE="point";29118284]Sinä olet kyllä kaunis jotenkin dramaattisella tavalla ja vähättelet asiaa. Salaperäisen kaunis maustettuna pienellä söpöydellä.[/QUOTE]

jaa että kuka?
 
Riippuu kellonajasta. Suihkun jälkeen tainatavis, aamulla en oo parhaimmillaan, töihin lähtiessä olen perusnätti ja laittautuneena yllän kauniiksikin.
En vaihtaisi itsessäni juuri mitään, tykkään itsestäni ja ulkonäöstäni.
Joskus minä vihasin peilikuvaani. En enää pääse siihen tunteeseen sisälle.
 
  • Tykkää
Reactions: PiXX
ggggg<
Olen hyvin tavallisen näköinen. En missään nimessä kaunis, erittäin harvoin nätti. Vaan tavallinen.
Mutta minulla on kaunis hymy ja joskus tunnen itseni viehättäväksi, esimerkiksi hääpäivänäni.
Tulen toimeen itseni kanssa. Minussa on muita kauniita puolia kuin ulkonäkö.
 
Perusnätti. Kaikki kommentit mitä olen koskaan saanut miehiltä ulkonäköön liittyen (ja olen treffaillut paljon) on nätti, isot tissit, kauniit silmät, söpö, sievä. Eli lapsen kasvoinen tyttö aikuisen naisen ruumiissa :D
 
---*
Kyllähän se katsojasta riippuu. Itse kun olen jo aika monta vuotta peilikuvaani tuijotellut niin olen piirteisiini viehättynyt ja sanoisin, että "persoonallisen kaunis". Jonkun mielestä varmaan kauhean ruma. Eipä piirteillensä mitään voi ja olen tyytyväinen, kun joku tykkää. :>
 

Yhteistyössä