Kysely lastensuojelun asiakkaille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Kysely entisille ja nykyisille lastensuojelun asiakkaille. Miten olette päätyneet lastensuojelun asiakkaiksi? Mitä tukitoimia teillä on? Kuinka pitkään asiakkuus on kestänyt? Onko tilanteenne parantunut asiakkuuden myötä?

Kysely entisille ja nykyisille lastensuojelun asiakkaille. Miten olette päätyneet lastensuojelun asiakkaiksi? Mitä tukitoimia teillä on? Kuinka pitkään asiakkuus on kestänyt? Onko tilanteenne parantunut asiakkuuden myötä?

Mä oon aikoinani ollut lasun asiakas. Lintsasin koulusta oikein urakalla, joten sossu ei keksinyt koulukiusatulle muuta paikkaa kuin laitos. Koskaan se ei edes kysynyt syytä mikset käy koulussa, oli tyytyväinen kun vanhemmat suostui sijoitukseen... Kuvitteli varmaan että jos laitoksesta onnistuu koulun käynti ni yhtä helppoo olis kotookin... No viimeisimmässä laitoksessa se koulunkäynti oli helppoo, nimittäin laitoksen oma koulu, jossa huippu opettaja!

Ikuna kuuna päivänä ei kuitenkaan saanut mua huostaanotettua, vaikka yritys ja uhkailu oli kovaa, ja jatkui sen koko asiakkuuden ajan...

Mä päädyin lasun tarkkailuun koska neuvolassa oli mua vihaavia ämmiä. Sitten mä sain lisää lapsia ja mä olin varmaan aika monta vuotta ja sitten oli jonkun aikaa taukoa ja jouduin taas kun tyttö meni ja joi liikaa ja sitten se alkoi uudestaan.

me oltiin lasun asiakkaita omasta toiveestamme. sekä mies että minä sairastimme masennusta emmekä jaksaneet hoitaa lapsia kotona. emme saaneet kunnallista päivähoitopaikkaa niin lasun kautta saimme sitten hoitopaikat lapsillemme. asiakkuus kesti noin vuoden.

Yhteistyössä