Kysely: kuka on kuullut jonkun puhuvat vaikka ketään ei ole huoneessa?

Täällä on toisinaan galluppeja hengistä, kaikenlaisista yliluonnollisista kokemuksista. Nyt kerään pinon siitä, jos joku on kuullut puhetta vaikkei se ole mahdollista eli ketään ei ole vierellä puhumassa :D :whistle: . Jaa että pehmustettuun ja äkkiä :LOL: :saint:

Itsellä on jotain sellasia kokemuksia.
-Teininä kuulin kun luokkatoveri(ei ollut ystäväni) sanoi korvan juuressa: " se on A...n(mun nimi) syy"! Sävy oli syyttävä ja hätkähdin sillä ei ketään ollut huoneessa enkä ollut koulussa silloin.
-Lisäksi kuulin toisinaan että joku sanoi vieressä sanan tai pari ja hätkähdin että kuka ihme toi oli :eek: :D ja ketään ei ollu missään.
-Mutta mielenkiintoisin oli se kun asuin mummulassa. Olin teini. Siskoni asui tien toisella puolella kauempana matalassa talossa(minä 7:ssä kerroksessa). Katselin tapani mukaan niillepäin että onko vielä valot ikkunassa ja mietin et ovatkohan nukkumassa jne...
Yhtäkkiä kuulin siskonpojan itkevän ja siskon tyynnyttelevän poikaa tyyliin "mitä kulta pieni, mitä sä itket, äiti tässä" :eek: :eek: :eek:
Öh, ja väliä taloilla siis muutama sata metri ja meluisa tie välissä. Ja minä seitsemännessä kerroksessa ikkunat kii. Oli hiukka erikoinen kokemus.

Muita höyrypäitä? :LOL: :D :wave: Olis mielenkiintosta lukea kokemuksia.
 
Kerran oisko muutama kuukausi sitten olin kuivaamassa itseäni suihkun jälkeen ja olin aivan selvästi kuulevinani mieheni sanovan minulle jotain makuuhuoneesta (on kylppärin vieressä) Luulin et mies onkin tullut töistä vaikka piti olla yöhön asti. Mut eihän siellä ketään ollut... Tuli vähän halju tunne. Ja joskus kuulen etiäisiä et joku tuli jo, vaikka tuleekin oikeesti vasta hetken päästä.
 
Viivi
Mieheni on nyt ollut muutamia viikkoja sairaalassa ja eräs päivä olin keittiössä jossa tiskikone päällä ym.ja olin aivan varma että mieheni astuu terassilta ruokakassien kanssa,kuului myös avainten ääntä.Sydän kurkussa juoksin terassin suuntaan että miten se mies on sieltä jo päässyt ilmoittamatta mittään!Oliko kyse sitten kaipauksesta ja aivot tekee tepposen?
 
Monta vuotta sitten Rhodoksella piipahdin siihen pieneen kappeliin joka on Lidoksen huipulle johtavalla tiella. Heti kun astuin siihen kuulin jonkun naisen puhuvan mulle ihan tuntemamonta kielta sillai monotonisesti, ihan kun aaneen olis rukoillu. Kappelissa ei ollu ketaan muita kun mina, kavin viela ovensuulla vilkasemassa josko siina ihan ulkona olis joku mut aani tuli ihan sen pienen kappelin sisalta vaan.

Oma ukki kuuli sodassa ollessaan juoksuhaudassa selvan kaskyn menna heti nurkan taakse juoksuhaudan toiseen osaan, han oli ainoa joka selvisi siina krataatti-iskussa hengissa.

Oikeastaan moni meidan isan ja aidin suvussa on kuullut ja nahnyt kaikenlaista. Mun keskimmainen lapsista on nahnyt kans enemman kun muut ihan pienesta saakka.
 
Pienempänä olin yksi aamu isän kanssa keittiössä, ja äkkiä ``joku`` sanoi selvällä suomenkielellä hitaasti ja selkeästi: paskamaahinen :LOL: Kysyimme isäni kanssa toisiltamme yhtäaikaa että mitä? Äitini nukkui vielä silloin toisessa päässä taloa. :eek:
 
äiti vaan
Silloin kun äitini odotti minua, ja isäni oli silloin yövahtina kaupungilla ( siis -60 luvulla), ja äidille oli tulleet supistukset yöllä, niin isälle oli pimeässä joku sanonut: "Rukoile äidin ja lapsen puolesta".
Isä oli taskupalmpulla valotellut ympäriinsa ja huutanut, "kuka siellä" mutta eihän siellä ketään ollut ollut. Minä sitten synnyin varhain aamulla.
 

Yhteistyössä