Kysely: 2-soluiset alkiot, onko mitään toivoa???

:hug: kuuraparta! Kyllä se pettymys tulee aina, varsinkin hoidoissa... ei kai näihin muuten lähtiskään (siis jos ei toivois)? Ja kai sitä suojaa itseään pitämällä toiveet alhaalla, mutta ei se sitä tarkoita etteikö niitä olisi... Mutta sulle mä vieläkin toivon plussaa, en usko että tuhrut vielä negaa tekee!
 
Via
Ikävä kuulla Kuuraparta :'( Ehkä vielä on pieni toivo, tosin itse kyllä en ainakaan sitä pysty yllä pitämään kun vuodot alkaa..Meillä ei tässä ketjussa sitten kovin paljon onnistumisia tullut, mutta toivotaan ja uskotaan että vuosi 2010 olisi parempi (pitää kyllä oikein uskotella itselleen että tähän uskoo..). Voimia ja rauhallista joulua!
 
heippa vaan, elämä se potkii välillä :( mutta tätähän tämä on...
Toivotaan että meille kaikille vuosi 2010 tosiaan lähtisi paremmin käyntiin! Oli kiva että löysin näille sivuille, aina kohtalotovereiden kannustukset ja myötäelämiset lämmittää! Oikein mukavaa joulun aikaa teille!!
 
Hei, mitä teille kuuluu, kohtalotoverit?

Mä ajattelin vain tännekin kertoa, että nyt on kokemusta niiden 2-soluisten sulatuksesta: tänään siirrettiin 2 alkiota, joista toinen oli pakastettu 2-soluisena, ja tänään oli 8-soluinen. Sitten osa sulatetuista ei jakautunut. Mutta siis, tämä mua myös huoletti kestääkö ne edes sulatusta, ja jotkut siis saattavat kestää.
 
Via
Heissan, täältä päin hyviä uutisia =) Meillä siirrettiin tokan ICSIn vikat pakastealkiot reilu pari viikkoa sitten (2 kpl 7-soluisia, yksi kuoli sulatuksessa) ja testiin pärähti plussa! hCG:kin oli pp14 hyvä, joten ainakin raskaus on hyvin aluillaan, tosin vielä ollaan kovin epätodellisissa ja -uskoisissa tunnelmissa. Toivottavasti kaikki menee hyvin, vaikka pelottaakin ajoittain älyttömästi. Mutta elämän ekat kaksi viivaa on kuitenkin hieno juttu.

Kovasti onnea teille Inia piinailuun, moniko soluinen tämä toinen siirretty alkio oli? Tuohan on oikein hyvä merkki että jatkavat jakautumista sulatuksen jälkeen. Jaksamisia ja onnenpotku :)
 
Voi kun ihanaa Via, oikein paljon onnea!!! :flower: :hug:
Oliko teillä nyt mitään apuja tässä passissa (progesteronin lisäksi)?

Meillä siirretyt olivat 8- ja 6-soluiset (sulatuksessa 2- ja 4-soluiset).
 
Via
Kiitos :) Siis meillä tehtii lääkkeellinen PAS, koska mun kierto on vähän arvaamaton..Eli lääkitys jatkuu. Toivon niin että teilläkin natsaisi, jäikö vielä pakkaseen kavereita odottamaan (tai eihän niitä tarvita, toivottavasti)?
 
Kyllä siellä vielä jotain on, mutta sulatuksessa niitä on aina mennyt vähintään puolet roskiin. Ehkä tän jälkeen vielä yhteen tai hyvässä tapauksessa kahteen siirtoon päästään.

Sulle Via lähetän kilokaupalla tarrasukkia ja toivon mukavaa odotusaikaa!
 
Heippa taas,

Tässä on huilattu pari kuukautta, kohta on eka ultra-aika ja nähdään kannattaako jatkaa/aloittaa uutta hoitoa. Mut jos enemmän kun kaksi, niin sit taas mennään :)

Olipa ihana luikea Vian uutisia!

-Kuuraparta-
 

Yhteistyössä