H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tällä muijalla tosiaan tuntuu olevan kurja elämä ja varsinkin lapsuus. Jostain se huomio pitää hakea.Taasko bootypeppi kerjää huomiota? :stick:
Ryhdy poliitikoksi niin saat huomiota medialta
Taasko bootypeppi kerjää huomiota? :stick:
Ryhdy poliitikoksi niin saat huomiota medialta
Tämä vastaus viimeistään paljasti sinut hyvinkin tyhmäksi. Muuta kun ei keksi niin mennään siitä, missä aita on matalin.Kiitos samoin![]()
Mikä helvetin tuitui? Olet ääliö.Tuitui sinullekkin :kiss:
Kiitos. Pysy poissa vielä vähän pidempään.Byhyyy, aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta...nyt meen itkemään tuonne nurkkaan ensi jouluun asti![]()
Onko känniääliöllä krapula?Miks mun piti tulla kipeeks just nyt?? :ashamed: Siivoilla piti...![]()
Miks mun piti tulla kipeeks just nyt?? :ashamed: Siivoilla piti...![]()
Lupauksesi lähtee menemään tältä palstalta kesti 6 minuuttia. Yllätys?Voi sua :hug: parane pian :kiss:
Voi sua :hug: parane pian :kiss:
Ei polttohaudata. Mieheni on kristitty minä olen juutalainen.
Kuspää muita ajattelematon änkyrä.En ole luvannut yhtään mitäänjos poistun niin poistun, jos en niin en.
No se selittää jo jotain... jutku mikä jutku.Kyllä juutalaiseksi olen syntynyt tai saksanjuutalaiseksi jos oikein tarkkoja ollaan
En ole perehtynyt tuohon,että saako halutessaan polttohautauksen.
Kyllä juutalaiseksi olen syntynyt tai saksanjuutalaiseksi jos oikein tarkkoja ollaan
En ole perehtynyt tuohon,että saako halutessaan polttohautauksen.