Kyselenpä mielipiteitä. :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viblsp-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joko teille on vauva tulossa? :heart:

Ei vielä. Mensut tuli ja meni.

onko tää nyt kuitenkin se sama mies jonka kans oot yrittäny lasta jo pitempään? vai onko tää uus? koska eikös erosta ole aikaa jo reilummin kun pari viikkoa ja aika pianhan aloit seurustelemaan uuden kanssa.... sori utelu :D
ja tohon itseasiaan; oisko parempi ettei kerro exälle mitä nyxä on ostanut?

kuulostaa aika hurjalta. aika nopsaan olette muuttamassa yhteen uusien kumppanien kanssa.

Suhde on voinut mennä aika paskasti vaikka jo vuoden.
Ehkä mielessä on "erottu" jo aiemmin.

2007 alkoi kunnon alamäki avioliitossa. Ja juu, nopeastihan tämä on käynyt, myönnän. Eri asia olisi, jos mies olisi mulle täysin tuntematon. Entisen luokkakaverin isoveli kyseessä ja mulle sielunkumppani. Lapset ovat aina innoissaan tulossa tänne ja tykkäävät kovasti. Tietty huolestuttaa, kun mietin, mitä lapset ajattelevat, vaan eivät puhu. Mutta luotan siihen tosiaan, että asiat sujuvat hyvin, kun huomaavat, ettei isi ole hävinnyt mihinkään, eikä tämä uusi mies heidän elämässään ole myöskään lähdössä mihinkään, vaan on tullut jäädäkseen.

Eron jälkeen, jos äidin uusi miesystävä ostaa äidin lapselle synttärilahjan, tarviiko silloin ko. miesystävän miettiä lasten isää ja lasten isän varallisuutta? Siis saako ko. miesystävä ostaa ns. paremman ja kalliimman lahjan lapselle, kuin isä? Erosta muutama viikko ja äidin miesystävä on lapsille rakas ja toisinpäin. Uhkaako tämä tilanne jotenkin liikaa lasten isää, joka ei toistaiseksi voi lapsia kovinkaan paljoa tavata? Argh...

En sano muuta kuin, että nopeaa toimintaa... Erosta muutama viikko ja lapsille on jo esitelty uusi isäpuoli...

onko tää nyt kuitenkin se sama mies jonka kans oot yrittäny lasta jo pitempään? vai onko tää uus? koska eikös erosta ole aikaa jo reilummin kun pari viikkoa ja aika pianhan aloit seurustelemaan uuden kanssa.... sori utelu :D

Lapset voi aina kertoa.
Mutta jos exällä on hyvätuloinen uusi tyttöystävä joka kanssa haluaa lapsille kaikkea kivaa =)

Pitempään, hmm? :D Siis ollaan seurusteltu pari kk, oliskohan elokuusta. Ilman ehkäisyä, tulee jos on tullakseen jne. Ja tähän mieheen törmäsin ennen eroa... Oli se viimeinen niitti avioliiton lahoon arkkuun.

Ja joo, ei varmaan pitäisi kertoa exälle enää mitään. On muutenkin tehnyt kärpäsestä härkäsen monessa asiassa.

Siis ollaan seurusteltu pari kk, oliskohan elokuusta. Ilman ehkäisyä, tulee jos on tullakseen jne.

Huhhuh! Vähän jäitä hattuun nyt, tai on kohta taas yksi isätön lapsi kun äidillä ja isällä meneekin alkuhuuman jälkeen sukset ristiin...

äidin uusi miesystävä
Erosta muutama viikko
äidin miesystävä on lapsille rakas ja toisinpäin
Uhkaako tämä tilanne jotenkin liikaa lasten isää, joka ei toistaiseksi voi lapsia kovinkaan paljoa tavata? Argh...

Tossa ne tärkeimmät kohdat. Ja kyllä, kokisin uhkaavana jos miehellä ois muutama viikko eron jälkeen uus "naisystävä" joka ois mun "lapsille rakas" ja ostelis lahjoja.

Pitempään, hmm? :D Siis ollaan seurusteltu pari kk, oliskohan elokuusta. Ilman ehkäisyä, tulee jos on tullakseen jne. Ja tähän mieheen törmäsin ennen eroa... Oli se viimeinen niitti avioliiton lahoon arkkuun.

Ja joo, ei varmaan pitäisi kertoa exälle enää mitään. On muutenkin tehnyt kärpäsestä härkäsen monessa asiassa.

Aloit uuden kanssa yrittää lasta ennen kun olit eronnu vanhasta?

Ja kyselet voiko ex tuntea tilanteen uhkaavaksi koska ex ei voi nyt tavata lapsia?

Alkuperäinen kirjoittaja Peesaaja:
Alkuperäinen kirjoittaja sairasta:
PARI kuukakuutta sitten RAKASTUITTE facebookissa, ja nyt on jo kamala uuden vauvan yritys! Jumalauta! :O

Peesi.... Melkoista teinimenoa...

Tähän sitten päälle vielä parit abortit...hyvin menee, mutta menkööt, onneksi en oo ite tuossa tilanteessa :D Kauhealta kuulostaa mutta eipä noiden elämästä voi muut tietää.

2007 alkoi kunnon alamäki avioliitossa. Ja juu, nopeastihan tämä on käynyt, myönnän. Eri asia olisi, jos mies olisi mulle täysin tuntematon. Entisen luokkakaverin isoveli kyseessä ja mulle sielunkumppani. Lapset ovat aina innoissaan tulossa tänne ja tykkäävät kovasti. Tietty huolestuttaa, kun mietin, mitä lapset ajattelevat, vaan eivät puhu. Mutta luotan siihen tosiaan, että asiat sujuvat hyvin, kun huomaavat, ettei isi ole hävinnyt mihinkään, eikä tämä uusi mies heidän elämässään ole myöskään lähdössä mihinkään, vaan on tullut jäädäkseen.
Tuo on juuri se, mikä muakin tuossa tilanteessa huolestuttaisi. Pari viikkoa on tosi lyhyt aika kiintyä uuteen ihmiseen. Varsinkin, jos siinä ajassa on pitänyt työstää myös se isän lähdön aiheuttama suru. Olkoonkin, että isä asuu lähellä. Lähinnä olisin siis huolissani siitä, että se suru jää ehkä käsittelemättä ja lapsi sen välttääkseen kiintyy nopeasti uuteen aikuiseen.

Lapset ovat sopeutuvaisia ja uskon kyllä, että arki alkaa teillä pyöriä ihan hyvin. Ne lapsuudessa käsittelemättä jääneet asiat vaan saattavat alkaa oireilla vasta murrosiässä tai aikuisena. Sen vuoksi mä pidän tärkeänä, että lapsi saisi kaikessa rauhassa käsitellä ne asiat. Silloin, kun niiden aika on, eikä vasta vuosia myöhemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
En näe lahjan hinnalla mitään merkitystä. Sen sijaan miettisin, onko lapsille annettu mahdollisuus työstää vanhempiensa eron aiheuttama suru. Kovin nopealta tuo kiintyminen uuteen aikuiseen tuntuu - varsinkin tuossa tilanteessa - ja itse ainakin äitinä miettisin, mitä tyhjiötä lapsi sillä pikaisella kiintymisellään täyttää.

Menetetyn isin tilalle voi aina koittaa löytää uuden aikuiskontaktin. Ehkäpä juuri tästä syystä ihan kaikki eivät esittele uutta miestä lapsille ihan heti alkumetreillä. Tietty kaikki eivät myöskään aloita uuden sisaruksen tekoa ihan alkumetreillä...

Alkuperäinen kirjoittaja Sanon hyvällä:
Siis ollaan seurusteltu pari kk, oliskohan elokuusta. Ilman ehkäisyä, tulee jos on tullakseen jne.

Huhhuh! Vähän jäitä hattuun nyt, tai on kohta taas yksi isätön lapsi kun äidillä ja isällä meneekin alkuhuuman jälkeen sukset ristiin...

Tässä järjen ääni, jota peesaan.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
No siis kyseessä ihminen, johon olin teininä ihastunut ja nyt sitten pari kk sitten törmättiin ja rakastuttiin Facebookissa ja nytkin sen luona lasten kanssa. :) Ex varoitti nykyistä kiintymästä liikaa lapsiin, tiedä sitten, mitä se tarkoitti käytännössä. Pitäisikö mun miehen olla lapsille etäinen, kieltää pusut, halit jne, että ex olisi tyytyväinen vai mitä?

Ex pitää tuota lahjajuttua jotenkin liian isona mun mielestä. Pitäisi ostaa joku tikkari tästä lähtien, että ex varmasti ostaisi hienomman?

no joo, kuulostaa kuitenkin aika absurdilta, että vajaa pari kk sitten tavattu ihminen olisi lapselle tosi rakas. :/ ja suoraan sanottuna, kyllä mua vituttais, jos joku vieras olisi noin lyhyen tuntemisen jälkeen mun lasten kanssa päivittäin (ilmeisesti?) tekemisissä, pusuttelemassa ja halittelemassa. että onhan noi exäs tunteet ihan ymmärrettäviä.
mutta jos lahja on tosiaan ostettu vilpittömästi vain lasta ajatellen, eikä niin, että sillä yritetään hankkia lapsen kiintymys, niin sitten kai se asia on ok.

peesi.

ja miten facebookissa rakastutaan? ei oo miulle selvinny vielä se seikka miten voi rakastua koneessa/koneen kautta?

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Peesaaja:
Alkuperäinen kirjoittaja sairasta:
PARI kuukakuutta sitten RAKASTUITTE facebookissa, ja nyt on jo kamala uuden vauvan yritys! Jumalauta! :O

Peesi.... Melkoista teinimenoa...

Tähän sitten päälle vielä parit abortit...hyvin menee, mutta menkööt, onneksi en oo ite tuossa tilanteessa :D Kauhealta kuulostaa mutta eipä noiden elämästä voi muut tietää.

Aijoo, taisi tämä ap olla siis se, joka on palstalla kertonut useista aborteistaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
No siis kyseessä ihminen, johon olin teininä ihastunut ja nyt sitten pari kk sitten törmättiin ja rakastuttiin Facebookissa ja nytkin sen luona lasten kanssa. :) Ex varoitti nykyistä kiintymästä liikaa lapsiin, tiedä sitten, mitä se tarkoitti käytännössä. Pitäisikö mun miehen olla lapsille etäinen, kieltää pusut, halit jne, että ex olisi tyytyväinen vai mitä?

Ex pitää tuota lahjajuttua jotenkin liian isona mun mielestä. Pitäisi ostaa joku tikkari tästä lähtien, että ex varmasti ostaisi hienomman?

no joo, kuulostaa kuitenkin aika absurdilta, että vajaa pari kk sitten tavattu ihminen olisi lapselle tosi rakas. :/ ja suoraan sanottuna, kyllä mua vituttais, jos joku vieras olisi noin lyhyen tuntemisen jälkeen mun lasten kanssa päivittäin (ilmeisesti?) tekemisissä, pusuttelemassa ja halittelemassa. että onhan noi exäs tunteet ihan ymmärrettäviä.
mutta jos lahja on tosiaan ostettu vilpittömästi vain lasta ajatellen, eikä niin, että sillä yritetään hankkia lapsen kiintymys, niin sitten kai se asia on ok.

peesi.

ja miten facebookissa rakastutaan? ei oo miulle selvinny vielä se seikka miten voi rakastua koneessa/koneen kautta?

Oot varmaan liian vanha :D Etkä ole ilmeisesti eronnut koskaan tekstiviestillä :laugh:

eiköhän tämä lapsentekojuttu nyt oo vispilältä ihan provoamista ja palstalaisten veättämistä?

en oikiasti usko että viiettä lasta on tekemässä nyt ja heti. ja jos on niin voin sanoa suoraan että oma mielipiteeni on ettei semmosella ihmisellä nouse hissi ylös asti joka on vispilän kertomassa tilanteessa. siis JOS kaikki mitä hän on kertonu, pitää paikkaansa.

voihan vispilä olla patologinen valehtelijaki...

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

Oot varmaan liian vanha :D Etkä ole ilmeisesti eronnut koskaan tekstiviestillä :laugh:

juu ehkä mie oon liian vanha. ja liian tervejärkinen siihen touhuun :D

no mutta, kohtahan sitä varmaan nussitaanki koneen kautta ja ne muksutki poksahtaa vaan ruudulle. eipä silti, säästyy peräpukamilta.

Alkuperäinen kirjoittaja Siis:
Lapset ovat aina innoissaan tulossa tänne ja tykkäävät kovasti.
Siis tulossa minne? Sun luo?

Olen miehen luona nyt.

Juu, kuulostaa varmaan kamalalta jne. Kuvittelette lapset hämmentyneinä jne. Kyllä asioita käsitellään lasten kanssa, että asiat selviävät. Tällä hetkellä kuitenkin vaikuttaa tilanne todella hyvältä. :) Lastenkin kannalta.

Ja jopas taas vaihteeksi keskustelu ajautui jonnekin ihan muualle, kuin mistä aloituksen tein...

näin se tuppaa tekemään ku kertoo itestään liikaa palstalla... vrt. savanna, bad virgin, emilyn, scarlett, fjonga...