kyselen täältäkin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kesämorsian
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kesämorsian

Vieras
...Löytyisikö ketään kellä olisi ollut omat häät raskausaikana??

Ihan käytännön vinkkejä ja kokemuksia haluaisin kuulla...löytyikö morsiuspuku helmosti yms.??

Itsellä on häät kesällä ja raskausviikkoja silloin vajaa 30.

Vähän jännittää miten niistä selvitään...Mitään isoja häitä ei ole tarkoitus kuitenkaan järjestää. :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2007 klo 10:02 kesämorsian kirjoitti:
...Löytyisikö ketään kellä olisi ollut omat häät raskausaikana??

Ihan käytännön vinkkejä ja kokemuksia haluaisin kuulla...löytyikö morsiuspuku helmosti yms.??

Itsellä on häät kesällä ja raskausviikkoja silloin vajaa 30.

Vähän jännittää miten niistä selvitään...Mitään isoja häitä ei ole tarkoitus kuitenkaan järjestää. :whistle:

Hei, minä olin raskaana kun menimme naimisiin. Suunniteltiin kyllä häitä jo ennen raskautta ja mulla oli häämekkokin valmiina ja vartavasten sitä vielä kavennettiin...noh kuinkas kävikään tulin raskaaksi ja eihän se mekko sit mahtunukkaan ja ostin sitten tilalle hameen ja nätin paidan. Häät oli elokuun lopussa ja lapset syntyi joulukuun alussa että iso oli jo maha ja vähän tukala olo siinä alttarilla. Ja onnea jo etu käteen vauvasta ja häistä =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2007 klo 13:39 aurinkoinen äityli kirjoitti:
me suunniteltiin häitä ennen kui yllätys tulikin et olen raskaana. mut raskauteni oli alussa olin 2kk raskaana ja mahduin hyvin pukuuni mut oli vaan kamalan kuuma päivä silloin :ashamed: selvittiin hyvin siitä :)

Melkein samoin kävi meillä... paitsi et häät oli helmikuussa. Olin sillo minäkin toisella kuulla raskaana, tais olla viikkoja 8. Puku mahtui hyvin, eipä sitä mahaakaan vielä ollut... Ainut huono puoli oli se, että sillon raskauden alkuaikoina minuu palensi aina ihan älyttömästi ja kun hääpäivänä oli n.20 astetta pakkasta, niin sillo olin kyl ihan luita ja ytimiä myöten jäässä, kun ei se pukukaan mikää ihan mahdottoman paksu ollut ;)

Oikein mahdottoman paljon onnea sekä häistä että tulevasta vauvasta! :flower: :flower: :flower: Nauti molemmista... :heart:

Me mentiin naimisiin kesäkuussa 2001 ja esikoinen syntyi heinäkuussa. Hääpuvun ompeli minulle eräs vanhempieni tuttu. Itse ostettiin siihen kankaat. Ei oikein valmista pukua tahtonut löytyä mistään. Ja sitten kun jossain oli myynnissä sellainen, mikä olisi mahtunut päälle, se oli ihan liian kallis. Pitopalvelusta hommattiin kaikki tarjottavat. Häävalssi tanssittiin isosta masusta huolimatta. Hyvin onnistuneet ja kivat häät oli. =)

Yhteistyössä