KYS ja sairaalassa olo aika

Minusta paikka on mukava. Jos nyt osastosta voi niin sanoa. :D Olin siellä kaksi viikkoa kun poika synty 2,5kk etuajassa. Vaikka jyväskylässä asutaankin, siirsivät asiantuntevampaan hoitoon kuopioon kun poika synty niin pienenä.<br><br>

ensisynnyttäjä olin syksyllä 04 ja tyttö syntyi yölläklo 0014 ja siitä olin sitten kaksi yötä, olisivat pitäneet vielä yhden yön mutta puhuin itseni kotiin jo aikasemmin kun en kestänyt enää niitä inhottavia sairaala sänkyjä. omalla vastuulla antoivoat luvan lähteä.

kolme yötä
Synnytin tytön klo 22 aikoihin to ja la kotiuduin. Sanoivat osastolle mennessä, että su kotiudutaan, koska 3 kokonaista vrk haluavat pitää osastolla, mutta päästiinkiin kotiin jo la. Paikkana osasto oli viihtyisä mielestäni. Kiirehän siellä hoitajilla on, mutta...Eipä sitä niin paljon hoitoa tarvirsekaan. Imetysohjausta siellä sai hyvin. Onnea sulle synnytykseen!

itse olin kyseisessä paikassa tammikuussa 05
minä kammoksun sairaaloita joten en viihtynyt siellä pitkään..tyttö syntyi tiistai-keskiviikon välisenä yönä klo 01.10 ja keskiviikko iltana olin yhdeksän aikaan kotona..en saanut tyttöä vierihoitoon kun joutu olemaan letkuissa...ja ensisynnyttäjä olin...kotona sai paremmin kerättyä voimia ja onneksi asui lähellä sairaalaan niin pystyi päivisin olemaan tytön luona!!!

Yhteistyössä