kyrpiikö joku ihminen lähipiirissäsi? Purkaudu tänne!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aargh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minusta olisi mahtavaa jos lapsilla olisi sellainen mummo, joka koko ajan antaisi heille ruokaa tai herkkuja tai touhottaisi ja näin osoittaisi tykkäävänsä heistä.

Nähdään sen verran harvoin, että takuulla eivät lihoisi liikaa. Alipainoisia kun molemmat ovat. Ja itse en ole touhottajatyyppiä mitä tulee ruokaan, niin olisi kiva jos olisi sellainen mummo.

Minua ärsyttää epäreiluus. Ärsyttää ihmiset, jotka eivät ota toisia huomioon mitenkään vaan näkevät vaan oman napansa.

Ärsyttää ja harmittaa veljen avopuoliso. Suuttui ja piti viikkokaupalla mykkäkoulua, kun erehdyin 1 ainoan kerran kieltäytymään vahtimasta heidän muksujaan, avokilla siis joku meno. Tästä on aikaa n. 4kk ja vieläkään ei suostu tulemaan kylään eikä kutsu heille. Heidän lapsensa ovat meille kumminkin tärkeitä ja olemme molempien kummeja, joten he kyselevät, miksemme tule kylään enää. Selitäpä siinä sitten..

Samainen avokki oli innoissaan raskaudestani, jota tekemällä tehtiin, ja kaikki meni hyvin, kunnes tuli äitiyspakkaus. Otti nokkiinsa siitä, että otimme sen, sillä heiltä saimme paljon vaatetta lainaksi. Halusimme, että itsellekin jää jotain omaa, ja onhan se hieno avustus. Näytti selvästi tuntemuksensa, kun kerroin asiasta. Toki olimme erittäin kiitollisia heidänkin lainavaatteistaan ja olen pitänyt niistä hyvää huolta. Kaikki on listattu mitä meille on tullut. Siis hän on listannut.

Kun lapsi syntyi, halusin veljeni sylikummiksi ja luontevasti tuleva vaimonsakin siihen kummiksi. Ajattelin, että heistäkin tulisi lapseni kanssa läheisiä, kuten meistäkin heidän lastensa kanssa. Asumme kuitenkin lähekkäin. Mutta lapsemme syntymän jälkeen veljen avokki alkoi olemaan niin mustasukkainen siitä, että vauvamme vie mummon ja ukin huomion, joka pitäisi kuulua heidän lapsilleen. He vievät joka ilta lapset mummolaan ja viettävät parisuhde-laatuaikaa ja lapset tulevat kotiin nukkumaan. Viikonloppuisin lapset viedään sinne pe-iltana ja haetaan su-iltana. Vanhempani, mummo ja ukki siis, ovat luonnollisesti innoissaan myös meidän vauvastamme ja olivat tukena haastavan raskauden ajan, ja tästä avokki on vihainen.

Mummo ei saa ostaa vauvallemme mitään julkisesti, vaan salassa. Vauvastamme ei saa edes puhua kun heidän perheensä on siellä käymässä (tulevat syömään usein). Veljeni pelkää puolisoaan niin, ettei uskalla sanoa vastaan.

Me olemme mieheni kanssa varsin rauhallisia ja rentoja, joten emme ole ottaneet asiaa puheeksi heidän kanssaan, vielä ainakaan. Mutta toivoisin, että edes veljeni uskaltaisi olla eno ja kummi lapsellemme, koska hän on hyvä tyyppi. Aika näyttää - avokkia ei kiinnosta edes lapsemme kehitys, mutta hänen tytärtään on ihasteltava ja heidän vaatteitaan kans.

Onneksi tiedämme, että vauvamme on yhtä tärkeä vanhemmilleni kuin toisetkin lapsenlapset, ja kestämme kyllä katseet nenänvartta pitkin vielä tässä vaiheessa. Saati sitten halveeraamisen esim. kun täysimetys ei onnistunut jne, vauvamme itkee "liian helposti" eli siis vain silloin kun joku toinenkin lapsi itkee, ei juuri muulloin.. Avokin mielestä olen epäonnistunut lapseni ruokinnassa.

Nyt kun kirjoitan tätä, niin tajuan tosissaan, miten pielessä hänen maailmankuvansa on. Haluaisimme, että serkukset olisivat myöhemminkin paljon tekemisissä ja leikkisivät keskenään, mutta kaikesta päätellen vauvamme on jotenkin b-luokan kansalainen. Me olemme mieheni kanssa tehneet heidän lastensa kanssa kaikkea mahdollista, ja kohdelleet heitä kuin omiamme, ottaneet 1-4 yöksi kerrallaan hoitoon, antaneet rahaa vähistämme jne. Halusin vain, että lapsemme tuntisi olevansa veljeni perheen kanssa läheinen. Hoidan kyllä lapseni muutoin itse, kaipaan vain sitä henkistä pääomaa mitä veljenikin voisi lapsellemme antaa.

Vanhempani eivät ymmärrä, mistä tässä on kyse. En halua tapella, joten annan asian olla ja toivon että jonain päivänä veljen puoliso ymmärtää, että emme ole vihollisia, ei ainakaan vauvamme ole tehnyt pahaa kenellekään.

Lasteni isä!Puhuu paskaa ympäri kylää(ja kun kyseessä on tosiaankin se pieni kylä,saa joka asia siivet),uhkailee minua milloin milläkin..Ja nyt kun hänellä on avovaimo,on sitten niin paljon parempi ihmisenä mitä minä,joka "vasta" seurustelen..

Naapurini..jakaa mun puhelinnumeroa,vaikka onkin ollut puhe että sitä ei anneta kelleen ilman mun lupaani!

Saattaa olla että kuulostaa pieneltä,mutta nyt ton numeron on saanut joku,josta on iskenyt aikamoisen riesan mulle...

eräs mies, joka kuuluu uskonnolliseen lahkoon.
Hän kyllä tupakoi ja tällähetkellä taitaa hoidella pariakin naista, juo perjantaisin muutaman kaljan ja ottaa pari pamia päälle rentoutuakseen, mutta lauantaina menee kokoukseen ja kaveeraa lahkon raha-asioita hoitavan miehen kanssa jne.
Minusta hän käyttäytyy ala-arvoisesti,vähintään, ellei hänellä sitten ole suoranaista epävakaata persoonallisuutta, niin... jokin on kyllä hitusen vinossa.

Äitini uuden mies ystävän takia oma mielenterveyteni on vaakalaudalla.
Kirjaimellisesti en vain kestä enään.
Mies on NARSISTI, hän omaa kaikki narsistin oireet.
Onko ihmisellä kaikki kohillaan, jos jättää toisen ihmisen 10 vuoden avioliiton jälkeen, siitä syystä, että nainen laittaa kaukosäätimen väärälle paikalle ja käy lähikaupassa ilman, että laittaa siitä erikseen viestiä.
Äitini mies ystävä jätti exänsä tuon takia.
Hän suuttuu äidilleni koko ajan ihan kaikesta, mitä kummallisimmista syistä esim:
äitini nais kaveri on kylässä, suuttuu siitä ja haukkuu huoraksi molempia, vetää minutkin mukaan niihin juttuihin, olen 17 vuotias, haukkuu viesteissään minuakin, huoraksi, vain suuttuessaan äidilleni jostain tyhmästä/mitättömästä syystä.

Mies on ärsyttävä ja hänen käytös on niin lapsenomaista, laittaa tyynyistä muureja, se kuuluu 12-15 vuotiaille, en itsekään tee noin, vaikka olen 17 ja mies 44.
En jaksa äitiäni, enkä sitä miestä.
HÄN PILAA ELÄMÄNI JA RAJOITTAA SITÄ!

Yhteistyössä