S sexy girl Vieras 13.02.2006 #8 En mää voi ku mun saldoraja täyttyny eikä iskä anna lisää! Tosi tylsää olla 15! Mut mä olenkin paljo villimpi mitä iskä tietää... Sä voisit saada tietää..
En mää voi ku mun saldoraja täyttyny eikä iskä anna lisää! Tosi tylsää olla 15! Mut mä olenkin paljo villimpi mitä iskä tietää... Sä voisit saada tietää..
S Sex girl Vieras 13.02.2006 #12 Patu... Mä joka alotin ton keskustelun niin oon eri tyyppi ku toi joka on kirj. sulle...
M Miksu Vieras 13.02.2006 #20 Lounais-Suomesta olen. Tunnut kovin nuorelta, jos 15 oot. Mä 30v. Kelpaako?
R runk Vieras 14.02.2006 #21 laillisesti saat naida vain alaikäisen kanssa, vanha gubbet älköön vaivautuko
P pasikorp Vieras 04.11.2011 #23 Alkuperäinen kirjoittaja Sex girl: Mä haluan Kyrpää! Voisko joku antaa? Olen 15 Click to expand... Sellaista paljasta, koska tykkään karvattomasta. Haluaisitko katsoa kun runkaan ja esitellä itseäsi vai haluatko jotain enemmän. Viimeksi muokattu: 03.12.2020
Alkuperäinen kirjoittaja Sex girl: Mä haluan Kyrpää! Voisko joku antaa? Olen 15 Click to expand... Sellaista paljasta, koska tykkään karvattomasta. Haluaisitko katsoa kun runkaan ja esitellä itseäsi vai haluatko jotain enemmän.