kypsä äiti täällä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuilun partaalta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuilun partaalta

Vieras
on niin tylsää tämä elämä. lasten kanssa ollaan aina kotona, kenelläkään perheeessämme ei ole oikein ystäviä ja siksi ollaan kaikki vapaa.-aika keskenämme ja nyt kun vielä on kipeänä kaikki, niin hulluksi täällä tulee.

pienin huutaa, isommat kiukuttelee, kukaan ei osaa tehdä mitään muuta, kuin sotkea. minä teen koko ajan ru9okaa tai siivoan edellistä pois.

tarvittais nyt tehdä jotain, löytää jotain, millä saada vähän etäisyyttä keskenämme. emme kohta jaksa enää olenkaan toisiamme. mihin minä nuo lapsetkin työnnän, kun ei niillä ole yhtään leikkikavereita, eivätkä keskenäänkään osaa olla?

Lapsille harrastus? Etsikää kiva harrastus joka on vaikka viikonloppuna niin ehditte miehen kanssa puuhastella jotain sillä aikaa.
Ja muutenkin koittakaa irtaantua kotiympyröistä, jos ette erikseen pääse niin yhdessä sitten.

Meilläkään ei ole oikeastaan yhtään kaveriperhettä jolla olisi lapsia ja se on oikeasti tosi kurja juttu. Olisi mukavaa jonkun toisen perheen kanssa mökkeillä, matkustella jne.

viikolla niilä on harrastuksia,isoimmilla, mutta eihän noita yhtäaikaa saa mihinkään koskaan. koko ajan on pari kiinni minussa, harrastusksiin viedessä ja hakiessa.. omaa aikaa ei ole, isännästäkin pitäisi välillä päästä eroon, vituttaa jo sen naaman näkeminenkin, kun sitä kaiket ajat kattelee.

Mulla on oikein kiva mies mutta kyllä senkin naama alkaa nyppimään jos liikaa katselee että ymmärrän sua täysin. Ongelma ei välttämättä ole miehessä, lapsissa tai perhe-elämässä vaan yksinkertaisesti siinä että on kiva joskus olla ihan itsekseen mutta vastapainoksi "omalle ajalle" pitää kyllä perheenkin kanssa puuhata muuta kuin arkisia juttuja kotona. Voisitteko lähteä uimaan, ulos syömään, keilaamaan tms.?

Kai mies voi olla kotosalla jos sinä lähdet omille menoillesi?

Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Mulla on oikein kiva mies mutta kyllä senkin naama alkaa nyppimään jos liikaa katselee että ymmärrän sua täysin. Ongelma ei välttämättä ole miehessä, lapsissa tai perhe-elämässä vaan yksinkertaisesti siinä että on kiva joskus olla ihan itsekseen mutta vastapainoksi "omalle ajalle" pitää kyllä perheenkin kanssa puuhata muuta kuin arkisia juttuja kotona. Voisitteko lähteä uimaan, ulos syömään, keilaamaan tms.?

ongelma onkin siinä, että mitä ne mun omat menot vois olla?
ei ole paikkaa, mihin mennä...tuntuu vähän tyhmältä mennä sateeseen seisomaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Onko sulla yhtään kaveria jonka kanssa vois lähteä iltaa istumaan?
Shoppailu ja liikunta on ainakin sellaista puuhaa mitä on kiva tehdä myös itsekseen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Onko sulla yhtään kaveria jonka kanssa vois lähteä iltaa istumaan?
Shoppailu ja liikunta on ainakin sellaista puuhaa mitä on kiva tehdä myös itsekseen.

kun ei ole kavereita. jonnekin ovat jääneet vuosien varrella, enkä osaa solmia uusia suhteita, olen aina ollut lisäksi jnkinlainen väliinputoaja.

sopivaa liikuntaharrastusta kaipailen, mikähän olisi kivaa?

Voiko marttoihin liittyä, jos on tällainen käsityötaidoton?

Yhteistyössä