Kynsisakset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mistä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mistä?

Vieras
Hei mistä saa ostettua sellaisia kynsisaksia vauvoille kuin äitiyspakkausksessa on???
Meillä hävisi ne omat ja nyt harmittaa ihan älyttömästi. Ostin tarjoustalosta (ainoat mitkä olen tähän asti löytänyt) Pikku-Piian kynsisakset joissa jopa sellanen tulppa terälle. IHAN PASKAT!!!! Ei pystynyt ollenkaan leikkaamaan.

Kiitos jo etukäteen jos joku tietäisi mistä niitä saa!!!!!!

Täältä voisit varmaan kysellä ko. saksien valmistajaa

Haluatko ostaa äitiyspakkauksen?
Jos Sinulla ei ole oikeutta saada Suomen äitiyspakkausta, voit ostaa ja tilata itse pakkauksen Reima Oy:ltä. Kela on solminut Reima Oy:n kanssa sopimuksen äitiyspakkauksen toimittamisesta asiakkaille.

Pakkauksen hinta on 274,15 euroa + postituskulut. Pakkauksen hinta sisältää arvonlisäveron.

Puhelimitse pakkauksen voi tilata numerosta: +358-2-578 271 27 / Sirpa Kukkumäki
Sähköpostitse pakkauksen voi tilata osoitteella: sirpa.kukkumaki@reima.fi
Postitse tilauksen voi lähettää osoitteeseen: Reima Oy /äitiyspakkaus, Jämintie 14, FIN-38700 Kankaanpää, Finland

http://193.209.217.5/in/internet/suomi.nsf/NET/200303114529HN?openDocument

Jos linkki ei toimi poista %20 pois selaimen osoitepalkkiin ilmestyvästä osoittesta.

ihan löytyä tavarataloista ym. missä myydään fiskarsin saksia. Meillä ainakin oli pakkauksessa fiskarsin sakset, sellaiset oranssipäiset ja samanlaiset olen meinaan ostanu toiset.
niin ja tarkoitan että tuotevalikoimista löytyy noita pieniä kynsisaksia.

ostin nenäkarvasaksien nimellä(sellaiset pyöreäpäiset sakset), Iberon sakset. sellaiset ainakin oli mulla äitiyspakkauksessa 04 ja eivät maksaneet kuin muutaman euron ja todella hyvin leikkaavat.
itsekin metsästin saksia apteekit ja kaikki mahdolliset paikat läpi, kunnes todellakin NENÄKARVASAKSET -nimellä kaipaamani sakset tulivat Prismassa kynsiviilojen ym. vieressä hyllyllä vastaan.

Kiitoksia vinkeistä!!!

Olen jo kyllä prismat ja muutkin kiertänyt, mutta taidanpa kiertää vielä uudestaankin etsien vaikka sitten niitä nenäkarvasaksia, koska ne pakkauksen kokonaan metallinväriset ja pyöreäpäiset oli tosi hyvät.

Hassua ettei löydy helpommin ja enemmän vaikka ihan suoraan vauvoille suunnattuja kynsisaksia. Tai sitten minä olen se ainoa huono-onninen ilmaisten saksien hävittäjä...

Eikun metsästämään ennenkuin tuo pikkuinen raapii pitkillä kynsillään kaiken...

Yhteistyössä