kynsien pureskelusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja weis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

weis

Vieras
osaako kukaan neuvoa mistä apua kynsien pureskeluun? eikö ole jotakin kysilakan tms tapaista ainetta mikä maistuu pahalle ja se auttaisi?? jos on niin osaako kukaan kertoa mistä tällaista ainetta saisi? apu olisi tarpeen!! kiitos.

yksi kynsien pureskelija täällä. :ashamed: :whistle: kynneli on sellaien aine, mitä apteekista saa, hintaa en muista ku en oo ostanu aikoihin. maistuu tosi pahalle, mutta ainaki mulla se pureskelu on niin pinttynyt tapa, ettei tuostakaan välttämättä apua oo. :ashamed: sit tavallisissa markettien kosmetologia-osastoilla myydään samoin jotain vastaavan makuista ainetta, en kylläkään muista nimeä, puna- valakonen kotelo kuitenkin pakkauksena. :whistle: :D

Kynneli ei auttanut täälläkään... :ashamed:
Ainoa mikä tehos, oli laittaa rakennekynnet - niitä ei pysty syömään ja kynsi kasvaa alla. Aika tyyris ratkasu tosin mutta toimii.
Halvempi keino on ostaa marketista liimattavat tekokynnet.

Pureskeluhan on tapa ja noilla tekokynsillä tapa jää vähitellen pois (toivottavasti...)...

Kannattaa edes kokeilla.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.08.2005 klo 11:34 Nikki kirjoitti:
Kynneli ei auttanut täälläkään... :ashamed:
Ainoa mikä tehos, oli laittaa rakennekynnet - niitä ei pysty syömään ja kynsi kasvaa alla. Aika tyyris ratkasu tosin mutta toimii.
Halvempi keino on ostaa marketista liimattavat tekokynnet.

Pureskeluhan on tapa ja noilla tekokynsillä tapa jää vähitellen pois (toivottavasti...)...

Kannattaa edes kokeilla.

Mulla on halvempi konsti joka toimii ainakin omalla kohdallani, eli lakkaa kynnet oikein kauniiksi lempivärillä. Sitten siitä kun ensin alkaa pureskella niin tulee vain rapailtua lakkaa - jonka voi korjata uudella kerroksella! Mä olen vieläkin tällainen kynsien pureskelija vaikka kynnet on n. puoli senttiä sormenpään tasosta, mutta kohdistan sen rapauksen tosiaan ihan siihen pintaan :D

Ja mikä mun kynnet pitää hengissä haurastumisen kohdatessa on Maybellinen express care - kynsiliima! Ihan oikeasti liimaa kynnen taas kiinni jos lohkeaa :heart:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.08.2005 klo 12:04 Vieras kirjoitti:
\
Mulla on halvempi konsti joka toimii ainakin omalla kohdallani, eli lakkaa kynnet oikein kauniiksi lempivärillä. Sitten siitä kun ensin alkaa pureskella niin tulee vain rapailtua lakkaa - jonka voi korjata uudella kerroksella! Mä olen vieläkin tällainen kynsien pureskelija vaikka kynnet on n. puoli senttiä sormenpään tasosta, mutta kohdistan sen rapauksen tosiaan ihan siihen pintaan :D

Ja mikä mun kynnet pitää hengissä haurastumisen kohdatessa on Maybellinen express care - kynsiliima! Ihan oikeasti liimaa kynnen taas kiinni jos lohkeaa :heart:

Ihan hyvä vinkki, mutta itsellä ainakin pureskellut kynnet oli NIIN LYHYET (siis sentin ALLE kynnenpään) ettei siihen kehdannu mitään lakkaa laittaa. Kamalan näköset nysät ois ollu :o
Mutta jos yhtään omaa kynttä pureskelijalla vielä on, niin varmasti hyvä vinkki.

(siis minä söin ne niin, että kaikki kynsi mikä ei ollu lihassa kiinni oli syöty.... sormet kun mul...un päät siis.... :( )

\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.08.2005 klo 19:28 Nikki kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.08.2005 klo 12:04 Vieras kirjoitti:
\

Ihan hyvä vinkki, mutta itsellä ainakin pureskellut kynnet oli NIIN LYHYET (siis sentin ALLE kynnenpään) ettei siihen kehdannu mitään lakkaa laittaa. Kamalan näköset nysät ois ollu :o
Mutta jos yhtään omaa kynttä pureskelijalla vielä on, niin varmasti hyvä vinkki.

(siis minä söin ne niin, että kaikki kynsi mikä ei ollu lihassa kiinni oli syöty.... sormet kun mul...un päät siis.... :( )

Laita "nudea" eli ihonväristä lakkaa, niin siitä se lähtee :D

Yhteistyössä