K
kyselijä
Vieras
Kun täällä taas tuo kynätesti mainittiin, niin kertooko se että kynä tippuu että on kiinteät tissit ja se että kynä pysyy niin on roikkuvat? Vai miten?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja riippa:Mulla pysyy varmaan kokonainen penaali![]()
Alkuperäinen kirjoittaja aletheia:Alkuperäinen kirjoittaja riippa:Mulla pysyy varmaan kokonainen penaali![]()
Niin mullakin...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap :no mutta tuossa tapauksessahan siinä testissä ei pärjää yksikään, jolla on c-kuppi tai isompi. se nyt vaan on luonnonlaki ettei isot tissit ole mikään kaulakoru vaan tissit.
jos joltain c- tai isompi tissiseltä kynä tippuu niin todistakaa ihmeessä että testissä on perää!
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:E-kupin rintojen alla ei kynä koskaan ole pysynyt. Ja en kyllä usko että kellään pysyy jolla näin isot rinnat on, painavathan ne jo sen verran! Ja sen mittakaavan tissit jos sojottaisivat suoraan eteenpäin niin olisi melko luonnottoman näköistä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pom:Mulla on "ketun nenät"ei pysy mikään jos ei teippaa tai liimaa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap :no mutta tuossa tapauksessahan siinä testissä ei pärjää yksikään, jolla on c-kuppi tai isompi. se nyt vaan on luonnonlaki ettei isot tissit ole mikään kaulakoru vaan tissit.
jos joltain c- tai isompi tissiseltä kynä tippuu niin todistakaa ihmeessä että testissä on perää!
Alkuperäinen kirjoittaja ap :se nyt vaan on luonnonlaki ettei isot tissit ole mikään kaulakoru vaan tissit.
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:pysyy mitä vaan, kännykkä on hyvä piilotaa tissin alle :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja jaah:Alkuperäinen kirjoittaja ap :no mutta tuossa tapauksessahan siinä testissä ei pärjää yksikään, jolla on c-kuppi tai isompi. se nyt vaan on luonnonlaki ettei isot tissit ole mikään kaulakoru vaan tissit.
No c-kuppi nyt ei välttämättä kyllä riippuva ole! Mulla on 75c, 75d ja 80c -kokoisia liivejä ja ei todellakaan mitenkään voisi mikään kynä pysyä normaalisti seisoessa/istuessa. Enkä myöskään todellakaan pidä rintojani isoina, sitä ne eivät taatusti ole muidenkaan mielestä jotka näkisivät.