=== Kymppi pois kesään mennessä ===

Mä oon myös mukana :wave:
uhan sitä 1.5kg tuskin lähtee mutta haastan itseni saaman ennätys pudotuksen koska tähän mennessä suurin viikkopudotus taitaa olla sen 700g niin ainakin enemmän kuin se.. mulla heittelee aamupainokin ihan reilulla kilollakin niin katsotaan miten menee, tänään ainakin oli eilisisen juhlimisen jälkeen kilo enemmän kuin eilen :eek: mutta lasken sen pienemmän painon mukaan kumminkin..
 
meitä on ainakin kolme, elikkäs se on sekin jo pois 4,5 kiloa meidän painosta! jes! Mukavaa että oletta mukana!!!!! tekis mieli kiittää, niin paljon mie saan tsemppiä "pieni muotoisesta vedosta" saan haastaa itseni samalla :D ja missäs muut???? mukaan kympin pudotukseen on ilmoittunut vaikka kuinka porukkaa, meinaako tahti alkuinnostuksen jälkeen lopahtaa?, ei se haittaa, mutta ei saa luovuttaa!!!!!!!
 
ei sitä luovuttamaan olla lähdetty!
mä en tän viikon pe päässy vaa'alle,kun olin lomailemassa.
ja muutenkaan ei edes kannattais masentaa sillä luvulla itteensä, koska mul on tuloillaan kuukautiset, ja mulla se tietää aina parin kilon painonnousua siiheks,kun ne loppuu.
joten sitten ensi pe,tai la,riippuen "herkkupäivästä" vlopun aikana on punnitus seuraavaksi.
ja meille kaikille lisäenergiaa ja tsemppiä antaa varmasti auringon esiintulo, kaikki lenkkeilemään vielä auringonaikaan jos voi!! =) B) antaa kummasti valoa tunnelin päähän :heart:
 
Jospa minäkii tänne tulisin (jos huolitaan ) kun tuo Nutrilett pino on aikas hiljainen. Tosin minulla tuo kymppi on vain alkua, mutta jostainhan sitä on alotettava =)

Mileko
Pituus: 170
Aloituspaino: 09/09 117.9kg |O
Tavoitepaino: 75kg
Paino nyt: 104.3kg
Viikkopudotus: (viime ti) -2.3kg
Kokonaispudotus: 13.6kg
Punnituspäivä: Tiistai

Sen verran tuosta pudotuksesta mainitsen, että 6kg pudotin ruokavaliolla viime vuoden lopulla ja loput nyt 4 vkon Nutraamisen aikana.

Nyt ei oo ihan lähteny Nutraaminen tällä viikolla. Eilen söin herkkuja ja jopas maistuikin hyvältä neljän vkon Nutrauksen jälkeen :p
Vaa´alla näkyi heti melkein kilon nousu, mut tästä lähdetään vielä reippaasti alaspäin.
Minä lähden tuohon 1.5 kilon viikkopudotukseen myös, ehdottomasti.
 
tervetuloa mukaan! Ja mukava että olet haasteessa mukana, jos jollain ois aikaa niin ois kiva katsoa /koota ne viikko haasteen vastaanottaneet, kumminkin meitä jo muutama ja ole iodotettavissa pikalaskujen mukaan jo melkein kymmenen kilon yhteispudotus! Täällä tehty kasvissosekeittoa töihin evääksi ja aina isompaan nälkään syötäväksi. täyttää jo hieman eikä tule liikoja mässytettyä muuta....nyt on semmonen turbo tossa painonpudotuksessa että nyt lähtee!!!!!!! se ainakin 1,5 kiloa, ensiviikolle olen ajatellut sitten sen jälkeen maltillisempaa, väh 0,5 kilon pudotusta...mutta kuitenkin, tätä erikymmennelle pääsyä mä olen oottanu NIIN kauan, että siinä on aika onnistua tulevana sunnuntaina =) LIsä haastetta antaa myös samaan ajanlohtaan asettuvat menkat...elikkäs haastetta on että niistäkin huolimatta tuohon pääsen :D Mites muilla on viikko alkanu? Täällä eilinen meni sut kivuttomasti kun tavoitteen kirkastaa mieleensä muiden mutustellessa rahkapiirakkaa töissäkin..ja sitä monen sortin tuputtajaa on liikkeellä, ihan ko se olisi synti jos joku osaa tai haluaaa kieltäytyä =)
 
munkin pitää kyllä alkaa tekemään jotain sosekeittoja tmv. oon vaan niin huono kokkaamaan mitään :D lenkillä on taas käyty ahkeraan, mulla on muutes kans menkat ja on varmaan siitä johtuvaa kun on ollu jotenkin tosi läski olo :/ oikeen turvottava ja kamala.. että saas nähdä miten menee, en oo kovinaan vahvoilla tässä kisassa, mutta yritys on kova.. ja olishan se itekin kiva alottaa ens viikko uudella kymmenluvulla :)
 
Viikolla 6 1,5 kilon pudotusta hakemassa:

NinniNuppunen
Rinoa
Neila
mariamkg
mileko35

Tai siis tiputtamassa, kaikkihan me tohon ylletään kun oikein pinnistetään..oispa kiva kun ois joku palkintokin tarjota =) hyvä mieli onnistumisen jälkeen lienet sittenkin se paras, kun on todistanu taas kerran itselleen ettei syömiset valitse minua, vaan minä syömiset!ja 5 x 1,5 kiloahan tekee *laskee sormiaan* -7,5 kiloa pois rasvaa kuluvalle viikolle :attn: miettikää...mukaan vielä mahtuu jos joku haluaa, vaikka viikko kohta onkin puolessa...Täällä koetettu valita hyvin ruokien suhteen,katsotaan minne saakka se riittää. Olisko teillä laittaa vinkkejä, kuinka kevennätte päiväänne ja millä eväillä meinasitte onnistua??? itse siis turvannu tuohon kasvissosekeittoon =)
 
mie kaipaisin oikeesti keskustelua...saataskohan me tää pino heräämään vai onko lähdettävä oman pinon lisäks ehtimään laihdutukseen tsemppiä jostain toisesta pinosta ? :( yksinpuheluks meinaa mennä ja mielelläni enemmänkin haastelisin...no jokatapauksessa taas töihin menossa ja kasvissoseet matkassa, tekis mieli luovuttaa mutta en nyt uhallakaan anna periksi keskellä viikko ja sillä torpedoi omaa tavoitettani tämän viikon reippaaseen tulokseen :eek: Huomenia kaikille, ja isot :attn: :attn: tsempitykset uuteen päivään..punnaukseen 5 päivää...ja 4 yötä, ja sitten annetaan isoja - lukemia kehiin :D
 
ei taida ennätyspudotuksia tulla tälle viikolle.. paino oli nimittäin aamulla jo sen 1,5kg enemmän ku viikonloppuna.. mutta mulla on menkat, syytän niitä :headwall:
ja lisäks eilen sorruin syömään hitosti ku menin siskolle käymään ja ne oli just tehny tortilloja.. ja oli siellä suklaatakin :ashamed:
lenkillä käyty päivittäin, jos jotain hyvää sanottavaa alkaneesta viikosta, ja kasvissosekeitostakin sain syötävän makusta :D eli sitä nyt naamaan pari päivää tasapainottamaan :)
 
Mileko
Pituus: 170
Aloituspaino: 09/09 117.9kg
Tavoitepaino: 75kg
Paino nyt: 103.8kg
Viikkopudotus: (viime ti) -0.5kg
Kokonaispudotus: 14.1kg
Punnituspäivä: Tiistai


Hiukka huononlainen viikko tuli, mut petraan ensi viikkoon. Nutriletit on saanu mun mahan täysin jumiin ja sen takia en saa menemään viittä pussia päivässä. Saati sitten vettä tarpeeks. Maha on tosi kipeä ja kasvisnutri lisää kipuja tosi paljon. Jos kärsis liikkua, niin vois helpottaa, mutta ei näillä kiloilla vielä...
Wiihin oon ostellu useemman pelin ja parissa ois ihan personal trainerkii, mutta enpä oo vielä ees muoveista ottanu pois. 400e:n crossari seisoo nurkassa lähinnä vaatetelineenä, takkahuoneessa ois uusi vatsalihaslaite ja stepperi. Omasta rannasta lähtee hiihtoladut ja omasta pihasta 8km:n mukava kävelylenkki. Mut mistähän löytäsin sen motivaation?? Kovin näkysällä ei ainakaa oo...

Kasvisosekeitosta minäkii tykkäisin. Tai yleensäkki kaikista kasvisruuista. Lihan ja kalan ystävä en niinkään ole. Kilot ei oo mulle tullu normiruualla vaan ihan kaikella ylimääräsellä mässyllä ja sohvalla loikomisella :ashamed:

Makeanhimoon kyllä suosittelisin lämpimästi Naturdietin niitä pienempiä patukoita. Yhdessä on vaan 92kcal ja jos sen nautiskellen syö, niin riittää makeennälkään. Samalla tulee vitamiineja ja kivennäisaineita ym.
Itelläni mulla ei niinkään makeeta tee mieli mutta leipää ja perunaa :p
Hiihtolomalla lähetään viikoks Kivitippuun ja siellä aion kyllä syödä ihan normiruokaa, enkä kituuttaa nutreilla. Siellä saapi sitten sitä leipää ja perunaakin... =)
 
aarg, elä ees puhu wiistä, mulla on ollu wii-kuume jo niiiiin kauan mutta vielä en oo saanu ostettua kun on niin paljon ylimääräistä menoa, kaverilla olen sit käyny jumppailemassa..
just varasin ajan kakkosvaiheen ajokorttiin, niin taitaa wii jäädä vieläkin kauemmaksi tulevaisuuteen :'(
 
.Edelleen mukananne pyörisin hetken jos sopii, oma painonpudotus on meinaan kesken.. :) nyt tosin keskitys siihen ettei se enää nouse..syöny oon tänäänkin sen 5 kertaa...salaattia, kasvissosekeittoa, 2 omenaa ja pikkuporkkanoita sekä tomaattia ja vihanneksia pinon..ja huomiseks evääks lähtee kasvissosekeittoa ja banaania ja maustamatonta jugurttia (banaani sinne sekaan ja njam) ja omena..sitten kotona syönkin perheen kanssa...herkkuja koetan edelleen välttää ja en pahaksi pistäs vaikka sen -5oogrammaa saisinkin ees jollain viikolla noilla säännöllisillä ja terveellisillä aterioilla. :D Painoani päivittelen sitten sunnuntaina...mutta se 70kg alitus kiiluu silmissä...ei mahda mitään, sinne matkaa ois se 1 perhanan kilo!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Neila:
täällä posti toi testejä ja herkkään r testiin sain plussan ja uteliaana testasin sitten dgitestilläkin ja siihen tuli kanssa "raskaana 1-2" joten.... :D
Ihanaa :hug:
ja tosiaan voihan sitä syömisiään silti tarkkailla ja vaikka painoakin saada vähän tippumaan vaikka raskaana oliskin, hyvä juttuhan se vaan on jos jaksaa tsempata ja syödä hyvin ja terveellisesti..
itse aina oon syöny kaiken mikä eteen on tullu raskaana ollessa :snotty:
 
mariamkg
Pituus: 166
Aloituspaino: 77kg (95kg-2007)
Tavoitepaino: 65kg
Paino nyt: 76,3kg
Viikkopudotus: -600g(2vk)
Kokonaispudotus: -600g
punnituspäivä: Perjantai

Hyvää ystävänpäivää kaikille!!!=) Mul on ihan hyvät fiilikset, vaik paino on pudonnu vaan ton verran,koska mul on menkat,ja oon turvoksissa :D
Kaikille aurinkoista painonpudotusta ensiviikkoon!!! B)
 
mun viikon saldo on että paino on noussu 100g :LOL: eli ei ihan tehty huikeita ennätyspudotuksia :snotty:
päätin että huomenna aloitan pisteiden laskun, josko sit onnistuis paremmin..
Mites Neila tuon jatkon suhteen jos et enää aktiivisesti pudottele, jaksatko silti päivitellä pinoa ja avata uusia, vai ottaako joku sen harteilleen? mä voisin olla vapaaehtoinen :wave: pitäs saada lisää porukkaa taas kun on niin hiljasta :/
 
Rinoa: MUlle kyllä sopii jos haluat alkaan pinon pitäjäksi :) Tokimie koetan tänne aktiivisesti kirjoitella ja aktiivisesti koetan myöskin laihduttaa, sille ei ole estettä vaikka raskaana onkin, kunhan tapa on terveellinen ja vauhti maltillinen..elikkäs semmosta 100-200g miinusta mie haaveilen raskaudesta huolimatta, hissukseen jos alaspäin, eikä ainakaan ylöspäin vielä alkuviikkoihin nähden tarvii mennä...tämän viikon punnaus +-0 kuten saattoikin arvata... :/ Mutta ei tässä nyt luovuttamisesta ole kyse, terveelliset elämäntavat vaatii opettelua ja niiden kautta se painonhallintakin sitten tulee joten jatkamme edelleen =) ylipainoa kumminkin mullakin on reippaasti, ja monipuolisella ruokavaliolla ei ole hätää salamatkustajallakaan...joten, hyppäätkö ohjaksiin? =) Itsekkin kaipailisin enempi keskustelua ja asioiden jakamista, tuota tukea kaipailis pitkin viikkoa, ei vaan niin et ilmoittaa painonsa 1x viikko....
 
Jatka sä vaan päivittämistä jos haluat, ja kerran olet edelleen aktiivisesti pudottamassa :D mulla itelläni ei vaan ole koskaan onnistunut raskaana ollessa, aina olen nautiskellut tilastani, ei ehkä olisi pitänyt :LOL:
mä yritän nyt kovasti asennoitua siihen että ensi viikolla lasken ja pysyn pisteissä, takoa päähäni vähän järkee :headwall: että en mä tällaseks halua jäädä..
 
Huomenia: Ota Rinoa sie vaan päivitys, sopii minulle =) ed. viestini ei ollut tarkoitus olla "katkera" tms vaan toivomus kanssasisarista, elikkäs että joku muukin raskaana oleva löytäs tiensä tasapainotteleen syömisten kanssa =) Viikonloppu menny syömisten kanssa överiksi enempi ja vähempi, mutta tänään taas evääksi mm. kasvissosekeittoa ja hedelmiä....pakko sanoa et varmaan viikonlopun jäljiltä menee tää viikko että saa turvotukset taas pois ja painonsa siihen jo tiputettuun elikkäs 71kiloon, sitten siitä jatketaan. Eka raskaudessa keräsin lisämassaa yli 20kiloa ja se ei enää todellakaan ole tarkoitus. toisessa selvisin 12 kilolla...ja siihen pyrkimys myös nyt :attn: Tsemppiä lauhdutusviikkoon ja käykäähän kuulumisia kertomassa/painot päivittämässä jne...
 
hei, missäs loput painonsa ilmoittelijat :wave:
tänään alko mulla tehokas pisteiden lasku, samalla teho lenkkeily jatkuu, eli pyrin käymään arkena joka päivä jonkin näköisen lenkin heittämässä, tänään tuli lenkkeiltyä 2 kertaa.. se on hyvä koska mun arkiliikkuminen on muuten suht vähäistä kun olen lasten kanssa kotosalla..
pistettäiskö joitain kevyidä ruokaideoita jakoon? mitkä on teidän lemppareita? ihan reseptiäkin vois antaa :)
 
kiitos kiitos =) täällä ootetaan et menis 2 viikkoa ja pääsis varhaisultraan jonka jälkeen jatketaan terveellisin elintavoin tavoitteena pieni pudotus =) tähän saakka kun km:t tullu viim viikolla 7 ni ei oikein nyt muuhun ajatus taivu...painon en kumminkaan aijo antaa nousta siitä minne sen sain jo tiputettua.
 
Iltoja.

Mistäs sitä alottais. No vaikka siitä että haluaisin mukaan. :D

Taustaa.

Painon jojoilua jo vuodesta 2003 :LOL: :LOL: :LOL:

Eli kun tapasin mieheni 2003 pidin itseäni rumana ja liian isona tähän maailmaan. Noh hän kuitenkin näki minun kauneuteni mitä itse en edes halunnut nähdä. Kaikkihan oli aina kiusannut minua ulkonäöstäni. Pituus oli silloin 168cm ja painoa 80 pelasin aktiivisesti jalkapalloa joten ei se ollut mitään hyllyvää läskiä. Olihan mulla hyvässä kunnossa lihakset.

Sitten jostain syystä lopetin pelaamisen ja aloin vaan viettämään aikaani auton kyydissä ja ihastukseni seurassa. Hän hemmotteli minut jo silloin ihan pilalle. Ja niinpä siitä sitten alkoi painon nousu. En kuitenkaan voi syyttää kuin itseäni. Mitäs menin lopettamaan urheilun. :whistle:

No sitten menimme kihloihin muutimme yhteen ja aloimme miettiä perheen lisäystä. Ei kuitenkaan tärpännyt heti ja kun vihdoin ja viimein tärppäsi tuli 3 kertaa peräkkäin km... eka niistä tuskaisin koska sitä plussaa oli odotettu monta kuukautta. Lihoin 4-6kg... ja taas laihduin... yli 2 vuotta me yritettiin lasta toiveikkaina ja sitten se onnistus. Raskaus aikana kuitenkin söin jopa neljän edestä. Raskauden alussa painoin 94kg ja synnärillä painoa oli huimat 115kg :whistle:

Noh esikoisen synnyttyä olimme päättäneet mennä sen vuoden kesällä naimisiin ja ostamani hääpuku oli kokoa 40!!! Kävin kuntosalilla ja liikuin muutenkin tosi paljon... ekaksi lihoin koska masennuin imetyksen vaikeudesta en siis onnistunut siinä vaikka sain mitkä neuvot. Ja se oli minulle tosi raskasta aikaa... Sitten laihduin... Ja hääpäivänä painoin 89kg ;)

Sitten se urheilu jäi... mutta sain painon pidettyä siinä 89kg... Kunnes tein positiivisen testin ja se syöminen alkoi taas. :D Eihän vauvaa voinut pitää nälässä... Oli syötävä jatkuvasti. Mistäköhän sillanenkin idea oli päähäni tullut. Painoa ei kuitenkaan tullut rv 20 asti yhtään ylimääräistä painoin edelleen 89kg... mutta toisessa odotuksessa sitten olikin niin paljon pahoinvointeja melkein joka asiasta.

Kuitenkin synnärille mentäessä painoa oli kerääntynyt 105kg Mutta nyt siitä jäi melkein kaikki synnärille... mitä ei esikoisesta jäänyt. ;)

Sitten tuli syksy 2009 ja minulle tuli yht´äkkiä +6kg viikossa. Menin lääkäriin ja minulla todettiin Pcos... :/ Sain tueksi metformin ja se 6kg lähti tosi nopeasti. Nyt kuitenkin sitä lääkettä olen syönyt monta kuukautta ilman tuloksia ja aion lopettaa sen. Jatkuvaa pahaaoloa ja huimausta, ruokahaluttomuutta ei näin ole kiva viettää jokaista päiväänsä.

Pituus: 169
Aloituspaino: 92kg
Tavoitepaino: 80kg
Paino nyt:92kg
Viikkopudotus: -
kokonaispudotus:

Eli jos näin pitkän selostuksen jälkeen pääsisin mukaan. Toivottavasti teistä olisi apua minun painonpudotukseen ja minusta teille jotain hyötyä :D
 

Yhteistyössä