L
luu käteen
Vieras
Joku aika sitten tapasin todellisen helmen netissä. Kaikki tuntui stemmaavan. Meillä oli samanlainen, vähän erikoinen huumorintaju, jota kaikki eivät ymmärrä, samanlaiset arvot, sama poliittinen vakaumus. Mies vaikutti älykkäältä, yleissivistyneeltä, hyvätapaiselta, oli hyvä ammatti, oli kunnollinen. Puhumista riitti ja tuntui, että olen tavannut oman sielunveljeni. Hän inspiroi minua ja minä häntä. Olimme myytyjä, molemmat.
No sovittiin sitten tapaaminen. Mies kertoi ulkonäöstään, jotta tunnistaisin hänet tavatessamme ja ajattelin ettei voi olla totta. Pitkä ja treenattukin vielä. Kun katseemme kohtasivat tapaamispaikalla, huomasin että hän ei ollut liioitellut tai valehdellut ulkonäköään. Oli tosi komistus. Asiassa oli vain yksi kauhea MUTTA....Arvatkaas mikä. Läpättävä sydän tipahti nilkkoihin!
Ei voinut olla totta! Miksi minulle aina käy näin!!!!
No sovittiin sitten tapaaminen. Mies kertoi ulkonäöstään, jotta tunnistaisin hänet tavatessamme ja ajattelin ettei voi olla totta. Pitkä ja treenattukin vielä. Kun katseemme kohtasivat tapaamispaikalla, huomasin että hän ei ollut liioitellut tai valehdellut ulkonäköään. Oli tosi komistus. Asiassa oli vain yksi kauhea MUTTA....Arvatkaas mikä. Läpättävä sydän tipahti nilkkoihin!
Ei voinut olla totta! Miksi minulle aina käy näin!!!!