=== kympin karistus kesään mennessä===

enempikin ois karistettavaa, mutta jostain pitää aloittaa..mukaan saa liittyä jos kymppi kuulostaa ajankohtaiselta, tosiaan ois enempikin, mutta..malttia malttia....lähtöpaino 75 kiloa ja ensi tavoite on saada alle 70kg lukemat vaakaan ja voitte uskoa että viime kerrasta on aikaa....mutta, miten se voikin olla joskus NIIN vaikeaa...eräällä luennolla kouluttaja sanoi, että kaikkeen pystyy, jos vaan tahtoo tarpeeksi, ja se sai minut miettimään...ja toinen, nyt kun ikää ei vielä ole 50v niin tuohon terveyteen ois hyvä kiinnittää huomiota...

että näin, pienin askelin, pienin askelin ja mukaan mahtuu ..tosin mielummin muutaman kanssa intenssiivisesti keskustelisin ja tiputtelisin kun liian isossa poppoossa, kun tutustuukin hieman paremmin =) mutta, mehän onnistutaan kaikki ja annetaan sitten uusille tilaa kun ollaan jo mitoissa :D

ikää 28v ja ammattina on sairaanhoitaja..joo-0 ei ole suutarin lapsella taaskaan kenkiä :LOL:

Punnituspäiväksi ajattelin sunnuntaita....

Mä voisin tulla mukaan :)

Aloittelin eilen tämän rojektin Nutriletin avulla. Ajattelin käytellä noita pari viikkoa, lisäksi päivän aikana pari leipäpalaa, hedelmiä ja juotavaa. Syön myös yhden normaalin kevyen aterian.

Lähtöpaino on 90kg :ashamed: ja pituutta on 177cm. 10 kiloo olis alkuun hyvä, haluaisin jossain vaiheessa päästä 65-70kg tienoille riippuen siitä mitä peili silloin näyttää.

Ai niin, ikää myöskin 28v. ja olen farmaseutti ammatiltani.. Nyt kotona nuoremman tytön kanssa ja olen myös vanhemman tytön omaishoitaja.

meitä on siis kolme =) sopiiko punnauspäiväksi toi sunnuntai? mukavaa saada seuraa..ite koetan ainakin jonkun kerran viikossa käydä kuulumisia kertomassa ja jonkinlaista yhteenvetoa meidän tuloksista sitten aina kasata aika ajoin =)

niinhänsääääluulet: sulla ei tosiaankaan ole kymppiä karistettavana,,,mie oisin sinuna jo ihan tyytyväinen itseeni että sinänsä harkitse nyt vielä...ehkä ennemminkin ruokavalioon ja lihaskuntoon ja airobiseen kuntoon kiinnittäsin huomiota..en enää painoon niinkään ..itse aikanaan salilla aktiivi olin ja liikuin paljonkin ja silloin painoin 65, rasvaprosentti oli sillon se mitä tarkkailin, peilikuvaan olin silläkin painolla tyytyväinen..josko nyt miettisit vielä...sie opiskelet sitä alaa jota miekin haluisin, vinkit ja avut kelpais kyllä :D vaikka mulla se heikoin lenkki taitaa ihan oikeesti olla itsekurin puute! ja toi nutrilett, sillä oon joskus kivan alun saanu painonpudotukselle ja siitä sitten sen motivaation kiinni....pitäsköhän munkin kokeilla....

hip Tänään sorruin syömään anopin tekemää pullaa, mutta eilen muistin myös jumpata ja tänään kantelin puut sisään ja oli useampi kassi, on nyt huomisenkin puut....ja jumpata aijoin myös. muuten ylimääräset välipalat on jääneet 0 :D jes!mites muilla menee?

hei! no siis kyllä tottakai peiliin katson, mulla on rasvaprosentti 23kuitenkin, 22 sais olla,,, tai on hyvä, on tuokin ihan ok, katsotaan nyt, ja ei ole viellä neuvoja annettavaksi kun olen ollu vasta 3pvä koulussa :D eilen en tehny muuta kun olin koulussa siivosin ja sen sellasta, nyt alan zumbaa, kauhea väsy kyllä, mutta sisulla, eikö vain? =) otan ton puntteilun taas mukaan parin vko sisää, kun sitäki tullu harrastettua.... nyt zumbaamaan, tsemppiä meille kaikille :wave: ja sit tahmatassut pois herkuista! :D

Heippa!

Mahtuukos teidän joukkoon vielä yksi? Pitäisi juurikin tuo kymppi tiputtaa kesään mennessä, sen verran jäänyt ylimääräistä raskaudesta ja tuo poika kuitenkin jo vuoden täytti eli nyt ois viimestään otettava itseään niskasta kiinni. Tällä hetkellä paino siis 89kg mutta ihannepaino olisi alle 70 kg mutta tyydyn jo vajaaseen 80kg näin aluksi.

Minäkin opiskelen sairaanhoitajaksi eli kengät puuttuu tältäkin suutarin lapselta :) Itseäni kiinnostaisi myös tuo nutrilett alkusysäyksenä, oletteko saaneet sillä hyviä tuloksia?

Kitukuurilla nyt kohta viikko, oisko joku kilo lähteny? no huomenna sen näkee.. aattelin ens viikolla jatkaa niin että korvaan päivässä yhden tai kaksi ateriaa noilla nutrileteilla.

Oon vetänyt viinirypäleitä (joo vaikka ovatkin niin sokerisia), mandariineja ja ananasta nyt niinku herkkuina. Liikuntana kahtena päivänä pulkkaa vetäen semmonen rielu puolen tunnin lenkki. Zumba ois tuolla kaapissa josko ens viikolla sais senkin taas alotettua..

Vähän heikko on nyt innostus mut josko se tästä.

Eikös se ollut punnituspäivä tänään?!
no minä kävin aamulla ja sehän näytt 88,3. eli -1,7kg. Ihan hyvä.

Tänään oli pienemmän 2v. pirskeet ja söin kyllä kaikkia herkkuja, eikä edes kaduta :)

viivi: wau! -1,7 kiloa on hieno saavutus viikollensa! täällä ei ihan niin hienot ole saavutukset vaan -100grammaa elikkäs paino eilen 74,9kg mutta kumminkin alaspäin :D tällä viikolla sitten tavoittelen hieman isompaa tulosta, jos vaikka sen puolikiloa- kilon...
niinhänsäluulet: mä oon nähny semmosen zumba mainoksen, näytti kivalle =) ilmeisen tehokasta, kuinka kauan sitä kerrallaan jaksaa tehdä? ja mistä semmosia saa? mitesmeni viikko? pinkkizz: Tervetuloa mukaan! minäkin juuri pakkailin töihin evääksi semmosen allevo pussin, meinaa aina olla hieman kiirusta siellä ja ongelmana on ollu etä jää ruokailu väliin ja illalla sitten syö "mitävain" nälkäänsä niin sitten kokeilen tätä...käyn tänään ostaan semmosen yhen pakkauksen jos millään ehdin kun kotona vaan 2 pussia tota banaani vadelma makua...myös täysnutrausta mietin, ja nimenomaan alkusysäyksenä minäkin :D kokeillaanko? Mutta nyt, ISot tsempitykset meille kaikille ja uusi viikko uudet kujeet..mie ainakin meinaan oikeesti onnistua, se tyytyväisyys mikä on itseensä kun jonkun asian hoitaa niin kun on meinannu, kunnialla läpi, sen tunteen mie nyt haluan kokea tän kilokimarani päätteeksi :)

Moikka vaan! :)

Pääsenkö mukaan? Pituutta mulla 167 ja painoa taas tasaseen kertynyt ja nyt mittarissa 77. Laihduttelin tossa syksyllä reippaasti 81 -> 74 ja näin niitä vaan alkoi tulla hiljalleen takas ja nyt sitte taas pitäis päästä eroon. Kesään mennessä pitäis olla alle 70. Eli kutakuinki kymppi ois edessä!

hei mäkin haluan mukaan, olen kyllä jo tuolla toisessakin kerjussa, mutta vähän aktiivisempaa keskustelua kaipailen, ja vinkkejä ruokaan yms, olis kans kiva jakaa..
mulla on tavoitteena juuri ainakin tuo kymppi ennen kesää, mitkä viime kesänä sain lisää ja ne on nyt jääneet roikkumaan.. paino nyt siis huimat 81,6kg
:eek:
Viikonloppuna oli juhlat, mutta tänään aloitin sit heti lenkkeilyn ja ruokavalion tarkkailun, kävinkin jo reippaalla aamulenkillä, voip olla että tässä illasta vetäsen vielä toisen jos seuraa saan, mä oon hirmu huono lähtemään yksin minnekkään mutta onneks ympärillä asuu paljon ystäviä jotka on innokkaita lenkkeilijöitä :D
mulla on kan tuolla jotain nutreja, mutta ne on niin järkyttävän makusia että menee ilo koko hommaan jos niitä alan puputtamaan.. tai ne suklaan ja pirtelöt on hyviä mut nyt ei oo varaa ostaa, joten aloitan ihan kasvis linjalla :p

Hips! ja uusille tervetuloa =) tosiaan ensin se kymppi ois tarkoitus karistaa ja sitten katsotaan mitä tähdään...=) jos kesän pitäs sen painon siinä ja syksyllä sitten jatkas...esimerkiksi...täällä työpäivä, tai oikeastaan koko päivä menty nutreilla kun kerran tuntunu ihan hyvälle eikä nälkäkään vaivannu, kävin jopa ostamassa lisää noita pusseja =) jos menis huominenkin...=) meillä taitaa olla ihan mukava poppoo täällä tsempittämässä ja aikalailla monella on se kymppi tiputettavaa. huomen aamuna ajattelin ihan uteliaisuudesta käydä vaakalla, ainakin vessassa tänään oon saanu juosta, että ainakin nesteitä varmaan on poistunu :D huomenna siis vaan uteliaisuuttani, sitten ootan seuraavan punnauksen sinne punnauspäivään, eli sunnuntaihin =) ja miun kesään mennessä, on sinne toukokuun loppuun mennessä. elikkäs semmonen 2 kiloa per/kk ja -500grammaa per viikko niin oltas kaikki siellä tavoitteessa, miettikää!:D

Kuka alku-/tavoitepaino

Neila 75kg/65kg
Viivi
Niinhän.. 56kg/50kg
Pinkkizz 89kg/79kg
Minky 77kg/67kg
Rinoa 81,6kg/71,6kg

Hmm..ei ollukkaan niin helppoa, jos joku on taitava päivittelijä niin sais muokata tästä kunnollisemman...mitä kaikkea laitetaan näkyviin..ed. viikkopudotus? kokonaispudotus? ehdotuksia ja ilmottautumisia vastaanotetaan...mie en osaa :( tossa nyt ois koottuna noi alkupainot niiden osalta kun löysin...ja niinhänsäluulet: sulle mie laitoin sen 6kiloa, mutta muutetaan jos ei menny oikein.. :D Muille sitten järjestelmällisesti sen 10 kiloa :) Tästä on hyvä jatkaa...Viivi otti HIENON alun! perästä tullaan !

nimi: Neila
Pituus: 162
Aloituspaino: 75kg
Tavoitepaino: 65kg
Paino nyt:74,9kg
Viikkopudotus:
kokonaispudotus: -100gr

oisko tossa hyvä malli..tosiaan hieman "lainattu" eli toisesta pinosta katsoin mallia kun siellä ainakin näytti hyvin toimivalta...toivottavasti ketään ei haittaa =) eilinen siis meni nappiin syömisien suhteen ja illalla vielä sain hartiahieronnan mieheltä ...ja sitten taas uuteen aamuun..ja olihan siellä vaakalla kin pakko käydä ja kuinkas ollakkaan, nesteiden poistumaa vai mitä lie...on vaakan suunta käänttyny laskuun
:D ja ihan mukavalle näytti, enköhän minäkin saa tämänviikon punnauspäivälle miinusta, elikkäs viiville kiitokset mahtavasta tuloksesta ja sen myötä nousseesta motivaatiosta pystyä samaan, perästä tullaan =) kesää kohti...Mitäs muille kuuluu? tämä lähtee nyt töihin taas semmonen nutripussi eväänään...ja me kaikki mennään kesää kohti B)

Jos vaan mahtuu,niin tulisi yks kympin pudottaja.
Meinasin jo muutenkin kun kalenteria oon katellut,
että kesäkuun puoleen väliin pitäisi olla sopivalla vauhdilla pudotettu -10kg. :)
Ja mitatkin on samaa sarjaa kuin muilla:
166cm, paino nyt n.tasan 77, tavoite: kesäkuussa 66!
Lenkkeily on aloitettu vuoden alusta, 30-60min/pvä.
Koitan syödä kaloreissa n.900-1200kcal/pvä

hip hei kaikille taas =) mukaan vaan mariamkg :D tääkin päivä menny yllättävän hyvin ja mie oon NIIN ylpeä itsestäni...oon pysyny ruodussa ton päätökseni kanssa vaikka olikin tänään hiinäja hiinä kun jäi päivällä kokouksen takia pussi syömättä ja iski armoton nälkä! mutta niin vaan sitten sain itseäni niskasta kiinni ja kestin kotiin saakka ja otin pussin ja avot, kaikki hyvin ja olokin siedettävä :LOL: kuulumisia kaipailen, miten menee???

hip hei kaikille taas =) mukaan vaan mariamkg :D tääkin päivä menny yllättävän hyvin ja mie oon NIIN ylpeä itsestäni...oon pysyny ruodussa ton päätökseni kanssa vaikka olikin tänään hiinäja hiinä kun jäi päivällä kokouksen takia pussi syömättä ja iski armoton nälkä! mutta niin vaan sitten sain itseäni niskasta kiinni ja kestin kotiin saakka ja otin pussin ja avot, kaikki hyvin ja olokin siedettävä :LOL: kuulumisia kaipailen, miten menee???

Tosta listasta puuttu noi mun ihanat mittani eli lähtöpaino 90kg pituus 177cm ja tavoite nyt se 80kg kesään mennessä (ja vielä siitä eteenpäin ainakin toiset 10kg..) Ja paino nyt 88,3kg.

Ostin tänään illaksi lihapiirakan kaupasta..no muuten olen kyllä pysynyt kuosissa tän päivän suurin piirtein.
Eilen Zumbailin vajaan tunnin. Olipas kivaa pitkästä aikaa :)

heips..
täällä jäi tämän päivän lenkki väliin pakkasen takia.. ja sit ei vaan jotenkin huvittanu ollenkaan.. syömiset kylläkin kondiksessa kuhan en vaan nyt sorru lasten mentyä nukkumaan.. voishan tuota vielä jumpatakin crosstrainerilla mutta jotenkin laiskottaa.. mull on kalsaripäivä :D
Mut huomenna mä lupaan ryhdistäytyä ja liikkua, mun siskontyttökin pääsee kotiin sairaalasta kun syntyi keskosena ja on nyt saavuttanut pakolliset 2kg, et jos vaikka lenkkeilis sitä kattomaan :heart:
plaah, vaikeeta, mää tartten piristysruisketta, anyone? :/

Viivi: no ei se yksi lihis hommaa kaada kun sen suhteuttaa muihin syömisiin =) piristysruiske mulle ainakin hommaan tulee kunhan ensin kituutan sen viikon kuosissaan ja saan sen hienon pudotuksen ni se on se mikä saa mut motivoitua seuraavaksi viikoksi...ja te täällä, kun muistaa ettei yksin ole tämänkään asian kanssa...
Rinoa: puolituntinen on hieno saavutus! miekin olen huomannu miten paljon voi tehdä tossa telkkarin eessä...katselin eilen suurimman pudottajan ja sain siitä sen tsempin mitä eilisen läpiviemiseen ilman suklaata yms tarvitsinkin... mies koettaa olla herkuttelematta kun tietää etten mä voi, tai voisin mutta en halua :D rauhoittelin et syö vaan rauhassa, enhän mä töissäkään voi puputtaa kahvileipää vaan toisten seuraks..ja mietin et mä muuten voin päättää sen itse otanko vai en, se ei ole pakko eikä mua kukaan kiellä, mutta mä en halua...kun mä haluan onnistua ja se vaatii joskus tiettyjä valintoja :D liikkuminen tosin on jääny työpaikalla tulleiden askelien varaan, jotenkin ruokavalion kevennyksen myötä energiat vielä hukassa... :LOL: Mutta sitä sunnuntaita odotellessa...mie toivosin et kun kun ja jos mie saan tämän samalla kunnialla vietyä loppuun saakka tän viikon, niin pudotus olis sitä -1kg luokkaa...kun viime viikolla läksi vaan se 100grammaa....ois sitten otettu kiinni se -500gr viikko tavoite heti alussa..et oikeesti sen -10kiloa saan toukokuun loppuun mennessä... :attn:

Yhteistyössä