Kympin hoidot

mimosah76mä alkaan piikittämään menopuria ja musta tuntuu et se on ihan lääkäristä kiinni kun ei se paljoa miettinyt..

Tänään se piinailijoiden lista toivottavasti kasvaa :) toivotaan että siirroissa menee hyvin ja nille onnea kenellä se edessä pian :)

Mä odotan tosi paljon että noita plussia tulee pian tulvimalla :)
 
Myyrä: onnittelut hyvästä saaliista! :flower: Onni ja Toivo, Risis ja Kissansilmä: onko mitään uutisia alkioista? Toivon niin kaikille teille hyvää tulosta. Tytille ja Jopulle voimia piinailuun :hug: Onko kellään uutta tietoa punktioista ja/tai siirroista? T: yli-innokas päivittelijä :ashamed:
 
Huh, onpas täällä ollut aktiivista ja toimeliasta porukkaa. Kivaa, kun on jo ensimmäiset piinailijatkin mukana eli paljon tsemiä piiniksille ja tarraliimaa täältä!

).( Tänään oli kontrollikäynti tuulimunan jälkeen ja nyt näyttäisi siltä, että mitään lääkkellistä hoitoa tahi kaavintaa ei tarvita. Vuotoa on ollut jo kaksi viikkoa ja lääkäri epäili vuodon kestävän vielä viikon :eek: Hoh-hoijaa! Ja sitten saattaa jo alkaa ihan normaalit kuukautisetkin aika kohta perään (toivottavasti), joten sitten olenkin vuotanut sellaiset 5 viikkoa putkeen... mistä sitä tavaraa oikein riittää...
Sovittiin, että pidetään yksi normaalikierto välissä (oma toive) vaikka tilanne näyttäisikin hyvältä. Uusi kontrolli on siis seuraavien kuukautisten pp11-12 aikaan. Sen jälkeen sovitaan, millä aikataululla edetään ja mennäänkö luonnolliseen vai lääkkelliseen siirtoon. On tämä odottavan aika pitkä vaikkei vielä muuta odotakaan kuin seuraavaa kierrosta :LOL:

Tsemiä kuitenkin kaikille siirtoon ja punktiohin menijöille, niin kuin sumuttelijoille ja piikittelijöilekin! Seuraan edelleen täällä päivittän teidän kuulumisianne ja tulen onnittelemaan tulevista plussista :)

Sannis
 
moi,

onko teillä kenelläkään kokemusta siitä, kun menkkaoireet tulee jo viikko ennen menkkojen alkua. Että mua vi..aa!! Mulla alkaa aina luomukierrossa viikkoa ennen menkkoja alaselkäsärkyä ja sama juttu oli ivf:n tuoresiirrossa. Taas alkoi toi selkäsärky ja mua niin harmittaa, kun siitä aina tiedän ettei ole tärpännyt. En saa koskaan edes kunnolla jännäillä, kun helkkarin selkäkipu alkaa aina.

En tajua miksi mulla tulee selkään noi kivut. Olen alkanut miettimään, että olisiko endoa vaikka kukaan lääkäri ei ikinä ole löytänyt mitään siihen viittavaa, eikä menkatkaan ole kivuliaat. Onko kellään ollut enoda, vaikka kuukautiskivut ei olisi mitään pahjoja?Tietääköhän mun kroppa jotenkin, että alkio ei kiinnittynyt ja alkaa työstämään menkkoja noin ajoissa? Muuta syytä en keksi.

Nyt vaan niin harmittaa, kun olisi kiva joskus edes unelmoida. Sekin vähä viedään. Itsesäälissä ryven täällä. Teksi mieli lähteä töistä vaan itkemään kotiin :'(

Tiedän sannis tuon tunteen, kun joutuu odottelemaan. Nyt kun kirves on jo kaivoon heitetty, niin ärsyttää odotella seuraavaa hoitoa neljä kuukautta. Tätä se meidän elämä nykyään on, odotetaan vain että päästään hoitoon ja taas seuraavaan hoitoon jne...
 
moikka jospas minä liittyisin tänne kirjottelemaan..

elikkä meillä on ICSI pakastesiirrosta lokakuussa08 syntyny poika ja nyt ois pikkukakkonen haaveissa meillä pakkanen tyhjä ja paikkakuntaaki ollaan vaihdettu joten kaikki alkaa alusta.. me oltiin yksityisellä ennen hoidossa mut nyt jonotellaan julkiselle puolelle. 20.1 ois ensimmäinen aika lääkärille ni tietää sit vähän lisää että miten tässä edetään ja onko pitkätki jonot jne.. kova vauvakuume on tai ollu jo monta kuukautta
onne plussalaisille ja tsemppiä muillekki

onko täällä ketään joka on vaihtanu yksityiseltä julkiselle?
ois kiva tietää et miten ne etenee jne..
 
tytti mulla tulee kans aina kaikki kivut selän puolelle. Niin tuli myös supistukset, kun aikoinaan meidän IVF poikaa mentiin synnyttämään :) Mulla ei siis voitu koskaan seurata supistuskäyriä, kun kaikki tuli selkään. Sama tapahtui nyt tuulimunan aikana eli yhden päivän särki selkää ihan samalla tavalla kuin olisin lähtenyt uudelleen synnyttämään.
Ja mulla ei siis ole endoa todettu.
Toivotaan kuitenkin parasta, että olisi vaan kiinnittymiskipuja tms. :hug:
 
~~~~~~~KYMPIN TALVIHOIDOT~~~~~~~~

*************14.1.2010.**************
[/b]
[img]http://dl10.glitter-graphics.net/pub/1188/1188410d2tvw10xmk.gif[/img][/url]

Nimimerkki..................Hoito................Tapa......Punktio...Siirto

onni ja toivo........ 1. IVF....................lyhyt................12.1....14.1.
Cateye.................2.ICSI...................pitkä................12.1....15.1.
Myyrä-2................1. IVF....................lyhyt...............13.1.....15.1.
Alina79.................2.ICSI..........................................vko 2
Sanasa ...............1. ICSI...................lyhyt................18.1.
Paiju.....................1. IVF:n 1. PAS.....lääkkeetön..................19.1.
SaaraX.................2. IVF:n 3. PAS.....lääkkeellinen....vko 3
syssy...................2.ICSI...................lyhyt.................vko 3
Willow..................1. ICSI...................pitkä...............vko 3
Inia......................2. IVF:n 1. PAS......lääkkeetön.......vko 3
plastex................2.IVF......................lyhyt.................vko 3
Duffy...................2.ICSI.....................lyhyt.................vko 3
Toivorikas-72.......3. ICSI:n 1. PAS....lääkkeetön.......vko 3
Katjuzka...............2. IVF....................lyhyt.................vko 3
Hanuu.................1.IVF.......................pitkä.................vko 4
Shenda................2. IVF.....................pitkä.................vko 4
Linnia..................1.IVF.......................pitkä.................vko 4
Vadelmaunelma...1.IVF:n 1.PAS.........lääkkeellinen....vko 4
fiia 69..................2. IVF......................pitkä................vko 4
Tähtisilmä-79.......1. IVF:n 1. PAS......lääkkeetön.......vko 4
Mandalay.............1. IVF.....................pitkä.................vko 5
Annabell-77.........1. IVF.....................lyhyt.................vko 5
Raitapaitainen.....2. IVF.....................lyhyt.................vko 5
kataka.................2. IVF.....................pitkä.................vko 5
RouvaPapunen....1. ICSI...................pitkä.................vko 5
plasebo...............3.IVF......................pitkä.................Tammikuu
Äititär...................1.IVF:n 1.PAS.................................Tammi-Helmi
Cris......................4. ICSI ..................pitkä.................Tammi-Helmi
Nainen83............ 1. IVF:n 1. PAS...............................Tammi-Helmi
Marjaane.............2. IVF:n 1. PAS.......pitkä.................Helmikuu
Mansikkainen79...1.ICSI....................pitkä................Helmikuu
Isis.......................3.IVF.....................pitkä.................Helmikuu
Maricce.................3.IVF.....................lyhyt.................vko 7
nehla....................2. IVF....................lyhyt.................vko 7
Nipsu74................2. IVF /ICSI...........pitkä.................vko 9
Ansku-82.............1. IVF.....................pitkä.................vko 10
Sannis.................1. IVF:n 2. PAS......lääkkeellinen......Maaliskuu
Mimosah76..........1. IVF.............................................Maaliskuu
Munkkiniemi.........1. IVF....................pitkä.................Huhtikuu
Heidh ..................2. ICSI..................pitkä.................


:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Piinailijat :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Nimimerkki..............PP.....................testipv

tytti-82...................6.......................
Joppu......................2......................
Risupesä.................0......................

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Plussanneet :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Nimimerkki...........testipäivä............HCG / pp


:flower: :flower: :flower: :flower: Myöhemmin onnistuvat :flower: :flower: :flower: :flower:
 
Tytti: älä vielä masennu, voi hyvin olla kiinnittymiskipuja tai kuka tietää mitä niistä progeista tulee! Willow: tsemiä huomiseen lääkäriin! Sannis: sulla kans kivoja uutisia lääkäriltä, muista että kärsivällisyys on hyve :saint: . (Siis ite on maailman kärsimättömin :kieh: ). ON: ei ole vielä ovisplussaa tullut, huomenna siis verikoe ja ultra naikkarilla, toivotaan sitten tikkuun plussaa viikonlopun aikana tai viim. ma-ti jotta siirto edes voi toteutua tässä kierrossa. Tietääkö joku miten Naikkarilla on tuo siirtoikkuna? Muoks: piti korjata tuo viikinlopun vaikka asutaankin aika lähellä viikkiä :LOL: :LOL: :LOL: )
 
Piinailijat:
Onnea matkaan!!!!
Muut H-hetkeä odottavat: Kärsivällisyyttä!!!

Sitä pitää vielä teiltä kysyä, että meneekö teillä hormonien vuoksi tunteet ihan sekaisin? Musta tuntuu, että nyt tuota Synarelaa pari viikkoa vedettyäni olen ihan ihme masennusfiiliksissä. Tuntuu ettei kestä pieniäkään vastoinkäymisiä, ja nyt en edes puhu tästä hoitohommasta, vaan ihan tavallisista arkipäivän jutuista on tullut jotenkin ihan mälsiä tai ylipääsemättömiä. Elämä näyttää jotenkin värittömältä tai sitten vaan ihan suoraan mustalta... Mulle kyllä kävi viimeksikin näin, että sitten kun sain estrogeenia kehoon, niin elämään tulvi oikein syöksähtämällä iloisia värejä ja energiataso moninkertaistui niiden pienten sinisten pillerien myötä! Sanokaa nyt ihmeessä etten ole tulossa hulluksi tai masentumassa....
 
Moi. Soitin taas solulaboratorioon. 1 hedelmöittyneistä soluista on poissa pelistä. 7 on jakautunut, mutta VAIN 2 on aikataulussa ja 5 jäljessä aikataulusta!! Huomenna olisi siis siirto, jos on enää mitään siirrettävää. Mies jaksaa olla positiivinen, mulla nyt vähän vaikeeta.
Miten tämän päivän siirrot sujuivat, Risupesä + Onni ja Toivo?
Marjaane, kyllä ne lääkkeet vaikuttaa mielialoihin. Mua ainakin tuntui ottavan päähän ihan koko ajan. Kun lopetin Synarelan käytön, niin helpotti, joten don´t worry!
 
Kun nyt saatais edes se yksi siirtokelpoinen. En tiedä siirrosta vielä tarkemmin eli en tiedä, saadaanko valita, jos olis 2 siirtokelpoista. Huomenna ollaan sit viisaampia...
Kiitos tsempistä, Toivorikas ja tsemppiä itsellesikin,samoin kaikille muille!
 
Cateye Kyllä uskon että ainakin siirtoon pääsette :hug:

tytti, mulla on yleensä aina noin että menkkajomotukset alkaa hyvissä ajoin.. mutta toisaalta oon lukenu että monilla niitä on ollu mutta silti onnistunu :) Ja punktioiden jälkeen (nytkin) jomotusta ollu jo heti sen jälkeen :('
Varsinaiset kuukautiskivut ei oo ollu mitkään kauheet, enkä oo koskaan tarvinnu särkylääkkeitäkään. Pahinta on se muutama päivä ennen niitä.

Mutta tosiaan siirto meni hyvin ja kyydissä nyt 2 top-alkioo! 7 oli hedelmöittyny 12 solusta, 6 alkioo joista nyt 2 pakkasessa (JIIHAA!!), 2 kohdussa ja 2 jatkoviljelyssä. Erävoitolta tuntuu jo tässä vaiheessa toi että jopa 4 huippulaatusta ja edes jotain pakkasessakin :D en uskonu enää ollenkaan että mitään top-laatusia koskaan tuliskaan! Paremmin siis meni nyt ekaan hoitoon nähden laadussa, vaikka viimeks olikin enemmän alkioita. Tyytyväinen taas tällä erää vaikka kovempi pettymys sitten taas jollei noikaan kiinnity.. mutta eipä sitä vielä kannata murehtia.
 
Ei kuulu oikein hyvää, vaikka mies yrittää olla kovin positiivinen.
Mieli oli kyllä aika maassa tämänpäiväisen ultran jälkeen.. Voi plaah...
Lääkäri ei nähnyt kunnolla vasenta munasarjaa, mutta se vaikutti laskalta jostain syystä. Oikealla oli onneksi eloa. Saldona on tulossa huonolla tuurilla neljä munasolua. Hyvässä lykyssä saadaan muutama enemmän. Niistä sitten kupsahtaa alkiovaiheessa tavan mukaan ne puolet pois. ma-sen-taa.

Voi itkut. Ja minä kun odotin ainakin kymmentä munasolua. Lääkäri sanoi, että lääkemäärän nosto ei vaan riittänyt. Tänään alkaa jarrupiikitkin jo. Mun kroppa on nopea tässä kypsyttämisessä, mutta laiska noissa määrissä. :p

Maanantaina ultrataan varmuudeksi vielä ja sitten parin päivän päästä on varmaankin punktio. Yritän repiä itseeni jostain positiivisuutta.
Ei auta mennä kuin eteenpäin vaan.
 
Tervehdys kaikille! =) Tältä tulisi yksi listalle mukaan: Nonna78 1.IVF pitkällä kaavalla.

Tällaset tropit mulle määrättiin: Synarela, Puregon, Pregnyl ja sitten luget. Olemme hoidossa Tyksissä.

Lasta toivottu ja yritetty useampi vuosi. Taustalla kohdunulkoinen raskaus 12/2002 ja 09/2009. Olivat luomutärppejä molemmat. Nyt ei enää toivoa luomusta, kun tuubat poikki. Niissä tod.näk. oli vikaa, vaikka aukiolotutkimus toisen puolen toimivaksi totesikin (ei tosin tehty laparoskopiaa).

Meillä siis pitkä kaava ja synarelaa aloin sumutella kp18 eli 4.1.10 ja eka ultra olisi ensi maanantaina 18.1. ja silloin selviää jatko....Jos kaikki menee hyvin, nih punktio ja siirto olisi vko5.

Toistaiseksi ei mitään kummempia oloja ja tyhjennysvuotokin tuli siinä 7-8 pvää sumujen aloituksesta. Tuleva piikittely hiukan jännittää, mutta ilmeisesti siitä(kin) seilvii hengissä... =)
 
~~~~~~~KYMPIN TALVIHOIDOT~~~~~~~~

*************14.1.2010.**************



Nimimerkki..................Hoito................Tapa......Punktio...Siirto

onni ja toivo........ 1. IVF....................lyhyt................12.1....14.1.
Cateye.................2.ICSI...................pitkä................12.1... .15.1.
Myyrä-2................1. IVF....................lyhyt...............13.1.....15.1.
Alina79.................2.ICSI..........................................vko 2
Sanasa ...............1. ICSI...................lyhyt................18.1.
Paiju.....................1. IVF:n 1. PAS.....lääkkeetön..................19.1.
SaaraX.................2. IVF:n 3. PAS.....lääkkeellinen....vko 3
syssy...................2.ICSI...................lyhyt.................vko 3
Willow..................1. ICSI...................pitkä...............vko 3
Inia......................2. IVF:n 1. PAS......lääkkeetön.......vko 3
plastex................2.IVF......................lyhyt.................vko 3
Duffy...................2.ICSI.....................lyhyt.................vko 3
Toivorikas-72.......3. ICSI:n 1. PAS....lääkkeetön.......vko 3
Katjuzka...............2. IVF....................lyhyt.................vko 3
Hanuu.................1.IVF.......................pitkä.................vko 4
Shenda................2. IVF.....................pitkä.................vko 4
Linnia..................1.IVF.......................pitkä.................vk o 4
Vadelmaunelma...1.IVF:n 1.PAS.........lääkkeellinen....vko 4
fiia 69..................2. IVF......................pitkä................vko 4
Tähtisilmä-79.......1. IVF:n 1. PAS......lääkkeetön.......vko 4
Mandalay.............1. IVF.....................pitkä.................vko 5
Annabell-77.........1. IVF.....................lyhyt.................vko 5
Raitapaitainen.....2. IVF.....................lyhyt.................vko 5
kataka.................2. IVF.....................pitkä.................vko 5
RouvaPapunen....1. ICSI...................pitkä.................vko 5
Nonna78..............1. IVF....................pitkä..................vko 5
plasebo...............3.IVF......................pitkä.................Tammik uu
Äititär...................1.IVF:n 1.PAS.................................Tammi-Helmi
Cris......................4. ICSI ..................pitkä.................Tammi-Helmi
Nainen83............ 1. IVF:n 1. PAS...............................Tammi-Helmi
Marjaane.............2. IVF:n 1. PAS.......pitkä.................Helmikuu
Mansikkainen79...1.ICSI....................pitkä................Helmikuu
Isis.......................3.IVF.....................pitkä................ .Helmikuu
Maricce.................3.IVF.....................lyhyt.................vko 7
nehla....................2. IVF....................lyhyt.................vko 7
Nipsu74................2. IVF /ICSI...........pitkä.................vko 9
Ansku-82.............1. IVF.....................pitkä.................vko 10
Sannis.................1. IVF:n 2. PAS......lääkkeellinen......Maaliskuu
Mimosah76..........1. IVF.............................................Maaliskuu
Munkkiniemi.........1. IVF....................pitkä.................Huhtikuu
Heidh ..................2. ICSI..................pitkä.................


:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Piinailijat :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Nimimerkki..............PP.....................testipv

tytti-82...................6.......................
Joppu......................2......................
Risupesä.................0......................

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Plussanneet :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Nimimerkki...........testipäivä............HCG / pp


:flower: :flower: :flower: :flower: Myöhemmin onnistuvat :flower: :flower: :flower: :flower:
 
Heippa kaikille!

Mä oon ollu muutaman reilun kuukauden ihan ulkona näistä keskusteluista, sillä jotenkin on ollut vaan niin paljon muuta tekemistä. Ehkä hyvä merkki, et on pystyny ajattelemaan muitakin juttuja, kuin tätä vauva-asiaa... =)

Huomasin, et mun tiedot olikin vähän puutteelliset tuosta listasta, joten jos joku sitä vielä päivittää, niin tosiaan lyhyen kaavan ICSI:llä mennään ja huomenna perjantaina (15.1) on punktio edessä. Toivottavasti saadaan hyvä saalis ja viikonloppu saadaan sit jännittää, et jaksaako niistä kuinka moni kasvaa alkoiksi asti ja elää maanantain siirtopäivään (18.1) asti. :)

Tosi tosi tosi paljon jännittää, kun viimeksi punktiosta tuli munasarjaan verenvuotoa ja jouduin muutamaks päiväks naistenklinikalle tarkkailuun. :/ Lääkärin mielestä sellanen on tosi harvinaista ja nyt jos kävis niin, ni olis tosi huono tuuri. Mutta eihän sille mitään voi, että silti pelottaa. Enemmän kuitenkin se, että löytyykö sopivia muniksia ja hedelmöittyykö ne, sillä pahinta ois et kaiken tän (pistokset, jännitykset ja pahan olon) ois kestänyt turhaan...

Nyt vaan kaikki sormet ja varpaat pystyyn, et kaikki sujuu seuraavan neljän päivän aikana hyvin ja tietty sit alkaa ne piinailupäivät....

Palaan asiaan varmaan sitten ensi viikon puolella ja ilmoittelen, miten kävi punktion kanssa ja päästiinkö siirtoon asti.

Tsemppiä ja onnea myös kaikille teille, joilla on vielä punktio edessä tai jo piinailevat. Kyllä se vielä onnistaa!
 
tänään ultrassa. samat kuusi (4+2) siellä näkyivät. maanantaina olivat keskimäärin 10 mm ja tänään 13 mm. pirun pieniä. silti punktio sovittiin jo tiistaiksi (voi päivittää listaan) ja sitä ennen ei oo enää ultraa. mitäs jos ne jatkaa kasvua samalla hitaalla tahdilla? pregnyl on sunnuntaina eli tällä menolla ne ei ole lähellekään 20 mm tiistaina. prkle jos tämä on taas turhaa rahanmenoa, turhaa piikittelyä ja turhaa toivoa. mä en jak-sa.

 
Täällä alkaakin jo tapahtua monilla. Tsemppiä kaikille piinailijoille =) Tytti82: Noista menkkoireista sen verran, että 1.ivf:n tuoresiirrossa mulla alkoi menkkajomotus viikkoa aikaisemmin ja siitä kierrosta tein elämäni ensimmäisen plussan eli toivoa on =)
ON: Mulla on ensimmäinen ultra 19.1. ja silloin myös todennäköisesti alkaa Gonalin piikittäminen.
 
Tytti: Älä vielä luovuta! Mulla oli myös tuoresiirrosta, josta alkoi siis raskaus, niin selkäkipua ja vaikka mitä. Mulla on endoa ja se kyllä tuntuu mulla selässä :(
Risis: toivottavasti kaikki nyt menisi nappiin!

Kirjoittelen huomenna lisää muiden juttuihin, kun ehdin. Nyt on pakko mennä lukemaan opiskelijoiden tenttivastauksia! Mitähän ne on taas yrittäneet...

Sen verran kuitenkin ilmoittaisin tälle yli-innokkaalle päivittäjälle ;) , joka ilmeisesti myös tekee näitä kauniita listoja Naikkarin puhelinjonossa :p , että mulla oli tänään ultrassa oikein kaunis limakalvo 10.3mm ja siirtopäiväksi napsahti 22.1! Eli ensi perjantaina sitten...!
 
Yöterveisiä Tampereelta... :)

Heidh: Kiva nähdä "tuttuja"! Oltiin samassa pinossa aikoinaan ja meillä kans 10/08 syntynyt lapsi.

Tää kone nyt jumittaa jotain enkää saa laitettua lihavointia jne..
No mutta omaa napaa sitten kun ensimmäinen Helsingin reissu on takana.
Meillä odotti positiivinen yllätys munasarjoissa eli siellä kasvoikin hyvää vauhtia itsekseen 5+6 komeaa munista. Päästiin hyppäämään kokonaan Arimidexien yli ja Puregon alkoi heti pari tuntia käynnin jälkeen. Tämä nopeutti tilannetta sen verran, että ens maanantaina taas ultrataan mutta näillä näkymin punktio olisi jo maanantaina 25.1! *jesjes* Hurjan nopeaa toimintaa!

Ja sitten jotain negaa... Kirjoitinkin tuolla aiemmin, että tyttö sairastui Enterorokkoon viime sunnuntaina. Mun keskiviikkona alkanut kurkkukipu yltyi Helsingin matkalla kuumeeksi ja nyt on jo ekat rakkulat käsissä ja jaloissa. Suu- ja sorkkatautiahan tässä toki kaivattiinkin! :(
Huonolla säkää tartutettiin lääkärikin..

Jaa-a.. Lisää Buranaa nassuun ja petiin..
 
~~~~~~~KYMPIN TALVIHOIDOT~~~~~~~~

*************15.1.2010.**************
[/b]
[img]http://dl10.glitter-graphics.net/pub/1188/1188410d2tvw10xmk.gif[/img][/url]

Nimimerkki..................Hoito................Tapa......Punktio...Siirto

onni ja toivo........ 1. IVF....................lyhyt................12.1....14.1.
Cateye.................2.ICSI...................pitkä................12.1....15.1.
Myyrä-2................1. IVF....................lyhyt...............13.1.....15.1.
Alina79.................2.ICSI...................lyhyt................15.1....18.1.
Paiju.....................1. IVF:n 1. PAS.....lääkkeetön..................19.1.
Sanasa ...............1. ICSI...................lyhyt................18.1.
Willow..................1. ICSI...................pitkä...............18.1.
plastex................2.IVF......................lyhyt.................19.1.
SaaraX.................2. IVF:n 3. PAS.....lääkkeellinen....vko 3
syssy...................2.ICSI...................lyhyt.................vko 3
Inia......................2. IVF:n 1. PAS......lääkkeetön.......vko 3
Duffy...................2.ICSI.....................lyhyt.................vko 3
Katjuzka...............2. IVF....................lyhyt.................vko 3
Vadelmaunelma...1.IVF:n 1.PAS.........lääkkeellinen....22.1.
Raitapaitainen.....2. IVF.....................lyhyt.................25.1.
Hanuu.................1.IVF.......................pitkä.................vko 4
Shenda................2. IVF.....................pitkä.................vko 4
Linnia..................1.IVF.......................pitkä.................vko 4
fiia 69..................2. IVF......................pitkä................vko 4
Tähtisilmä-79.......1. IVF:n 1. PAS......lääkkeetön.......vko 4
Mandalay.............1. IVF.....................pitkä.................vko 5
Annabell-77.........1. IVF.....................lyhyt.................vko 5
kataka.................2. IVF.....................pitkä.................vko 5
RouvaPapunen....1. ICSI...................pitkä.................vko 5
Nonna78............1. IVF....................pitkä.................vko 5
plasebo...............3.IVF......................pitkä.................Tammikuu
Äititär...................1.IVF:n 1.PAS.................................Tammi-Helmi
Cris......................4. ICSI ..................pitkä.................Tammi-Helmi
Nainen83............ 1. IVF:n 1. PAS...............................Tammi-Helmi
Marjaane.............2. IVF:n 1. PAS.......pitkä.................Helmikuu
Mansikkainen79...1.ICSI....................pitkä................Helmikuu
Isis.......................3.IVF.....................pitkä.................Helmikuu
Toivorikas-72.......3. ICSI:n 1. PAS....lääkkeetön.......Helmikuu
Maricce.................3.IVF.....................lyhyt.................vko 7
nehla....................2. IVF....................lyhyt.................vko 7
Nipsu74................2. IVF /ICSI...........pitkä.................vko 9
Ansku-82.............1. IVF.....................pitkä.................vko 10
Sannis.................1. IVF:n 2. PAS......lääkkeellinen......Maaliskuu
Mimosah76..........1. IVF.............................................Maaliskuu
Munkkiniemi.........1. IVF....................pitkä.................Huhtikuu
Heidh ..................2. ICSI..................pitkä.................


:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Piinailijat :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Nimimerkki..............PP.....................testipv

tytti-82...................7.......................
Joppu......................3......................
Risupesä.................1............vko 4

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Plussanneet :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Nimimerkki...........testipäivä............HCG / pp


:flower: :flower: :flower: :flower: Myöhemmin onnistuvat :flower: :flower: :flower: :flower:


 

Yhteistyössä