Fia: Olen niin pahoillani, voimia teille :hug:
Maitoparta: Harmi, että et päässyt siirtoon asti. Muistan, kun siinä odotuspinossa, jossa silloin viime syksynä olin, oli yksi odottaja, jolla raskaus ja hyperi. Ei ollut herkkua se. Hän joutui muistaakseni useampaan otteeseen sairaalaan ja nesteitä jouduttiin tyhjäämään vatsasta vai mistä se nyt oli. Mutta sun saalis on kyllä aivan mahtava ja olen täällä ihan virhreänä kateudesta! Toivotaan myös, että alkiot ovat riittävän laadukkaita tai potentiaalisia, että ei sitten mene rahat hukkaan PAS:ssa.
Niin no täällä näyttää menneen se rapiat 800 euroa vessan pöntöstä alas. Siis mitään vuotoja ei ole, mutta hätähousuna menin ja testasin tänään pp10 aamulla herkällä 10iu testillä negan. Klinikalla on "kielletty" testaamasta pissasta ennen pp14, mutta kun - tiedättehän te! Syy mataliin tunnelmiin on se, että viimeksi PAS:n yhteydessä plussasin pp10 päiväpissistä selvän plussan samaisella testillä ja nyt ei mitään. Ainoa, mitä testiin kyllä tuli sitten heti jo nesteen valuessa siitä läpi, oli väritön viiva eli se kuuluisia viivan paikka, mutta aiemmin ne on kyllä tulleet vasta testin kuivuttua. Kyseessä siis semmoinen "kasettimallinen" testi. Tuoresiirrossa sain liruviivan herkällä testillä pp12 ja hcg oli silloin kuitenkin jo yli 200, että en tiedä, onko toivo mennyttä vai ei. Ja silloin taisin pp8 tai pp9 kokeilla herkällä, näkyykö Pregnyl vielä ja tyhjää taulua tuli...Kiltisti menen verikokeeseen maanantaina, mutta tuskinpa sieltä mitään positiivista yllätystä on tulossa.
Kattelin jo kalenteria ja harmittelen, että klinikan kesätauko tulee väliin sotkemaan ja kun luvassa on vielä pitkä kaava taas, niin punktio ja siirto menee varmaan elokuun puoliväliin.
Eniten pelottaa se, että endopirulainen alkaa jyllätä ja elämä muuttuu kipuhelvetiksi. Nythän se siis on pysytellyt poissa ja mulla on ollut kivutonta tm:n tyhjennyksen jälkeen..
Ai niin ja
Risis: Meillä ei mun miehen kanssa vissiin ole järki päässä lisääntynyt yhtään, vaan muutetaan myös Helsingissä oikeen kunnon "lapsiperheparatiisiin" mitä ilmeisimmin...No, mutta sisustuksessa aion käyttää kaikkia "lapsivaarallisia" värejä, kuten hyvin vaaleaa, miltei valkoista parkettia jne...
Mutta kaikkiaan on kyllä semmonen olo, että on joku b-luokan kansalainen, kun ei sitä lasta ole ja tää ilmenee jo meidän suvun ja perheen sisällä. Ja en voi olla miettimättä, tuleeko meistä jotain pysyvästi hylkiöitä, jos sitä lasta ei koskaan tule. Toisaalta olen niin kiukkuinen tilanteesta, että olen ajatellut niin, että jos se lapsi joskus jotenkin ihmeellisesti tulee, niin ei tarvi silloinkaan sitten olla kiinnostunut ja tupata kylään. Meillä siis niinkin kurjasti asiat, että jopa omat vanhemmat jättää meidän välistä kyläilykohteena, kun ei ole niitä lapsia. Ajavat siis satoja kilometrejä ja linnoittautuvat sisareni luo ja jälkikäteen saan sitten kuulla, että juu siellä oltiin. Ja mä siis asun n.15 min ajomatkan päässä mun siskosta.... :headwall:
Nyt lopetan yksinpuhelin ja teidän piinaamisen ja menen pakkaamaan. Huomaattehan, että yritän selvästi vältellä niitä muuttopuuhia...