Tyhjää lyö täälläkin, ja välillä sitten taas pää on niin ylikuormittunut ettei mistään saa kiinni, savu vaan nousee ja uni ei tuu yöllä. Asioita vaan aivot täynnä ja täysin sekasorrossa. Olen miettinyt sitä kahden alkion siirtoakin jokaikiseltä kantilta ja ollut välillä toista mieltä ja välillä toista ja en tiedä mikä on viisainta ja optimaalisinta. Monikkoraskaus monine riskeineen pelottaa suuresti ja kun mulla on nyt myös tää colitis ulcerosa riesana, mutta sitten taas harvemmin niissä siirroissa molemmat kiinnittyy edes. Kai me kuitenkin nyt ollaan kahden kannalla.. Rupee ikä ja resurssit ja monet asiat jo painamaan näissä asioissa. Tosin ei ruveta ehdoin tahdoin kai tuplasiirron takia sulattelemaan uusia jos kahden oljesta toinen tuhoutuu sulatuksessa. Mut jos kummatkin säilyy niin sitten kaksi. Ehdottomasti. Ei oo todellakaan varaa heittää mitään hukkaan näissä asioissa.
Annuli, mulla ilmeisesti esikoisen sektiossa ja siitä komplikaatioiden seurauksena tehdyssä uusintaleikkauksessa jo vaurioitui ne torvet, ja sitten kun tulin uudestaan raskaaksi niin alkio kiinnittyi vioittuneeseen torveen, jouduttiin kiireellisenä leikkaamaan rv 8, ja sama toistui muutaman kuukauden päästä, toiseen torveen, ja sekin sitten jouduttiin mutkien jälkeen poistamaan lopulta kokonaan.
Annuli, mulla ilmeisesti esikoisen sektiossa ja siitä komplikaatioiden seurauksena tehdyssä uusintaleikkauksessa jo vaurioitui ne torvet, ja sitten kun tulin uudestaan raskaaksi niin alkio kiinnittyi vioittuneeseen torveen, jouduttiin kiireellisenä leikkaamaan rv 8, ja sama toistui muutaman kuukauden päästä, toiseen torveen, ja sekin sitten jouduttiin mutkien jälkeen poistamaan lopulta kokonaan.