Kiitos tsempeistä! :flower:
Tänään myös
Vanilla79 pääsee tositoimiin
.
Hallelle jaksamista pillerioireisiin. Onneksi oireet on tilapäisiä ja olet pian oma itsesi. Etelän loma varmasti rentouttaa ja antaa voimia tuleviin koitoksiin
.
Toivorikas, tulehan kertomaan ultrakuulumiset. Pidetään peukkuja, että punktiopäivä ei osu samaan miehesi työmatkan kanssa. Ehdottomasti kannattaa mennä äidin ja isän hoiviin, ei voi tietää, mikä olotila on punktion jälkeen, ja sinulle kuitenkin on parasta lepo
.
Ross, itse en olisi mennyt töihin punktiopäivän iltana (saati sitten seuraavana tai sitä seuraavana päivänä). Mun olo punktion jälkeen oli suht hyvä, pientä juilintaa ja vihlaisuja, mutta oireet olisivat varmasti pahentuneet, jos en olisi ollut makuulla. Ne lääkkeet
väsyttävät ihan älyttömästi, vaikka otin yli 2 tunnin päikkärit päivällä, olin jo kuuden aikaan ihan kypsä nukkumaan. Punktiota seuraavana päivänä mulla oli turvotus huipussaan ja ahdisti. Jos rasitat itseäsi liikaa jo punktiopäivänä, olotila todennäköisesti pahenee seuraaviin päiviin. Aina on myös se hyperin riski, ja alkion tuoresiirto voi peruuntua. Kannattaa miettiä tarkkaan tuo työkuvio. Jos olotila pahenee, voitko esim. lähteä keskenkaiken kotiin lepäämään? Toinen puoli on tuo väsymys. Jos perjantaina on punktio, siirto on todennäköisesti maanantaina. Tsemppiä!
Mollamaija, samoissa mennään! Jaksamista piinailuun.
Minttuska, harmittava kato teillä, mutta toivotaan, että tämä siirretty on sitkeä ja viihtyy yksiössään ensi kesään
. Pidetään peukkuja ja piinaillaan yhdessä!
Voi,
Pirpana : /, ei kuitenkaan vielä heitetä kirvestä kaivoon. Toivottavasti olotila helpottuu. Ehdottomasti otat lisää saikkua, sinun vointi on nyt etusijalla. Jaksamista :hug:.
Peppiinalle onnittulut ihanista ultrakuulumisista :heart:.
Mukava kuulla, että
SaaraX:n olotila alkaa helpottaa. Joulukuu tulee vauhdilla
.
MT79 pääsee myös kohta tositoimiin! Tsemppiä!
(.) Oma vointi suht kiva, luget ei kivoja. Mutta kaiken sitä kestää, kun ajattelee mahdollista palkintoa :heart:. Eilen kävin kaupassa, ja aika rauhallista köpöttelyä oli kävely vielä toistaiseksi. Huomenna ajateltiin miehen kanssa käydä ulkona syömässä ja käydä katsomassa joku leffa. Rento viikonloppu edessä ja maanantaina töihin
.
Mukavaa ja aurinkoista viikonlopun alkua kaikille! :flower: