Kymenlaakson Keskussairaala

• Viestiketjun aloittaja itkusilmä
  • Ensimmäinen viesti
itkusilmä
Voisiko joku kokenut kertoa, miten tapahtuu lääkkeillä "avitettu" keskenmeno ko. sairaalassa?
Olen todennäköisesti joutumassa siihen kun ei lääkärini löytänyt sydänääntä alkuraskauden ultrassa vk 8+jotain. Menen kyllä viikon päästä vielä uudestaan ultraan, mutta olen jotenkin siinä uskossa että eihän siellä mitään sitten löydy kuitenkaan.
Eli siis kysymykseeni, saan lähetteen naistentautien pkl:lle ja mitä sitten tapahtuu... Lähinnä tässä haen sitä kun olen useasta paikasta lukenut että lääkkeet on saanut kotiinkin, ei ole tarvinnut jäädä ainakaan sairaalaan makailemaan. Että mikähän mahtaa olla käytäntö tuolla?
Kiitos jos viitsitte vastata.

Itselläni Kys.n naistentautipäivystyksessä jouluna tod.kuollut alkion.8+jtkin vk. Koska en suostunut jäämään aattoa viettämään sairaalaan, sain lähetteen arkipäiväksi kaavintaan ko.sairaalaan.Lääkkeitä ei vissiin anneta yli 35vuotiaille ja esim.astmaa poteville, kuten minä. Riippunee käytännöstä sairaanhoitopiirisi alueella.
Kaavinta oli minusta helpompi tapaus raadollisuudestaan riippumatta. Sehän tehdään huumauksessa, joten siitä ei tiiä mitään. Jälkikipuihin saa tehokasta lääkettä.. Minun kaavinta tehtiin heti pyhien mentyä ja vuoto on jo loppunut.. "Omia aikojaan" tapahtunut km. vuotaa lorotti viikkoja..
Voimia ja jaksamisia sinulle... :flower: Älä menetä toivoasi...

Minä sain Kymenlaakson keskussairaalassa lääkkeet mukaani ja ajan jälkitarkastukseen parin viikon päähän. Minulla todettiin np-ultrassa rv 11+1 sikiön kasvun lakanneen jo viikolla 8-9 ja sykettä ei löytynyt. Verta oli tihkutellut jo kolme päivää joten osasin onneksi vähän asiaan etukäteen varautua. Eka lääke otettiin heti siellä sairaalassa silloin aamulla ja loput illalla kotona. Kovin vuoto ikävine klöntteineen tuli saman päivän aikana ja pientä vuotelua oli sen jälkeen pari viikkoa. Voimia sinulle.

Yhteistyössä