Kymenlaaksolaiset ja muut kiinnostuneet

Me siis ollaan tytön ja mahan kanssa tulossa. Meidän neidillä ei vieläkään ole mitään säännöllistä päikkäriaikaa, joten ihan tarkkaan en osaa aikaa sanoa. Mutta luulisin, että se lähemmäksi tota kolmea menee.
 
Nyt kun äkkisiltään laskin olisi lähdössä n. 6-7 hlöä plus pari epävarmaa. Mutta niinkun todettu Tykkimäki on auki klo 12-20 joten kaikki halukkaat kyllä ehtii mukaan ennemmin tai myöhemmin. Minä kökin varmaan siinä terraarion edessä klo 13 sekä klo 15 joten paikalla olen jollei tapahdu jotain yllättävää tai päivä sattuukin olemaan rankkasateinen.


Tähän ketjuun voipi laitella vielä lisää ilmottautumisia sekä kysymyksiä jos on jotain kysyttävää tahi epäselvää.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2005 klo 16:07 tutteri kirjoitti:
Nyt kun äkkisiltään laskin olisi lähdössä n. 6-7 hlöä plus pari epävarmaa. Mutta niinkun todettu Tykkimäki on auki klo 12-20 joten kaikki halukkaat kyllä ehtii mukaan ennemmin tai myöhemmin. Minä kökin varmaan siinä terraarion edessä klo 13 sekä klo 15 joten paikalla olen jollei tapahdu jotain yllättävää tai päivä sattuukin olemaan rankkasateinen.


Tähän ketjuun voipi laitella vielä lisää ilmottautumisia sekä kysymyksiä jos on jotain kysyttävää tahi epäselvää.
niin no, en minäkään kovin sateisella ilmalla viitsi lähteä...Laitatko tutteri tähän ketjuun viel ko päivän aamuna päivän sään kouvolassa (olitkos sä nyt kouvolasta?)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2005 klo 16:15 aramanda kirjoitti:
niin no, en minäkään kovin sateisella ilmalla viitsi lähteä...Laitatko tutteri tähän ketjuun viel ko päivän aamuna päivän sään kouvolassa (olitkos sä nyt kouvolasta?)
Kuusankoskelta olen mutta niin läheltä liippaa jotta voin toimia meteorologina (hirveä sana :D ) elikkäs sääinfo ilmestyy aamusella 10.6 tähän ketjuun.
 
Himpskutti, huomasin tämän ketjun vasta tänään. Mulla olis vapaata 8. ja 9.6. mutta 10.6. töitä klo 10-18. Kääks. Täytyy kysyä josko joku vaihtais työvuoroja niin päästäis pojan kanssa mukaan Tykkimäkeen.
Ei onnistu työvuoron vaihto, Yhyy Yhyy :/

 
me varmaan ilmestytän siihen kello 15 tapaamiseen. luulisin? hyvä aika sinänsä et jos puolen päivän aikaa syötetää muksut ja laitetaa nukkumaa, ni ne kerkee just herätä ku pakataa ne autoo. paitsi se välipala.... autossa banaanit kätee. en tiedä lähteeks toi isäntä vielä mut mä voisin mielelläni tulla ainaki toisen lapen kanssa.
 
OIis kiva tulla, mut käytännön asiat pistää vastaan... Mun enkun tunnit loppuu vasta 13:20 ja sittekin pitää kotio tulla "vapauttamaan" ukko töihin eikä mulla oo korttia saatikka autoa käytössä... Oon kotona vasta pikkasen vaille 3...
Mut ilmottelen jos keksitään joku ratkaisu ongelmaan.

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2005 klo 09:51 manta76 kirjoitti:
OIis kiva tulla, mut käytännön asiat pistää vastaan... Mun enkun tunnit loppuu vasta 13:20 ja sittekin pitää kotio tulla "vapauttamaan" ukko töihin eikä mulla oo korttia saatikka autoa käytössä... Oon kotona vasta pikkasen vaille 3...
Mut ilmottelen jos keksitään joku ratkaisu ongelmaan.
monta henkee teiltä tulis mukaan? meidän autoon ehkä mahtuis....
eikä siellä oo kai pakko olla silloin tasan kolmelta, voidaanhan me sopia vielä joku myöhempi kokoontuminen. nyt ku niitä on klo 13 ja 15, ni niille jotka ei näihin kerkeä, olisko klo 17 mitään?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2005 klo 11:30 honiska kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2005 klo 09:51 manta76 kirjoitti:
OIis kiva tulla, mut käytännön asiat pistää vastaan... Mun enkun tunnit loppuu vasta 13:20 ja sittekin pitää kotio tulla "vapauttamaan" ukko töihin eikä mulla oo korttia saatikka autoa käytössä... Oon kotona vasta pikkasen vaille 3...
Mut ilmottelen jos keksitään joku ratkaisu ongelmaan.
monta henkee teiltä tulis mukaan? meidän autoon ehkä mahtuis....
eikä siellä oo kai pakko olla silloin tasan kolmelta, voidaanhan me sopia vielä joku myöhempi kokoontuminen. nyt ku niitä on klo 13 ja 15, ni niille jotka ei näihin kerkeä, olisko klo 17 mitään?
Näyttääpi siltä et en pääse tulemaan... muutenhan toi järjestely ois voinu vaik onnistuakin... mut toiste sitte!
 
Melli x2
Mekin voitais tytön kanssa yrittää tulla. Ellei siis sada vettä tai jotain. Ajasta en osaa vielä sanoa, kun päikkärit sattuu just noihin aikoihin, silloin kun en nukutaan, mut yritetään päästä paikalle!
 
tutteri himmeenä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2005 klo 12:30 dartsani kirjoitti:
Ois kiva lähteä Tykkimäkeen ja tulla tapaamaan teitä kaikkia mutta me lähetään Bulgariaan 3.6 ja palaillaan kotosuomeen 11.6 B)
No kivat sulle B) Mutta voidaanhan me sitten lopukesällä ottaa uusi Tykkimäkipäivä, lapset tuskin kiukkuaa jotta he ei lähde taas Tykkimäkeen ;)

Hyvää Honeymoonia teille sinne lämpöön :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.05.2005 klo 12:43 honiska kirjoitti:
mulla on menny ohi... siis mikäs päivä sinne tykkimäkeen pitikään ilmestyä? kellonajat muistan ja terraarion edessä vai?
pitää nyt katsella kuinka ton rinsessan rokko menee ohi.
Päivä on siis 10.6 perjantai ja klo 13 sekä klo 15 on sovitut kohtaamiset terraarion edessä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.05.2005 klo 13:10 tutteri kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.05.2005 klo 12:43 honiska kirjoitti:
mulla on menny ohi... siis mikäs päivä sinne tykkimäkeen pitikään ilmestyä? kellonajat muistan ja terraarion edessä vai?
pitää nyt katsella kuinka ton rinsessan rokko menee ohi.
Päivä on siis 10.6 perjantai ja klo 13 sekä klo 15 on sovitut kohtaamiset terraarion edessä.
voi kakka, 10pv on mun äiteen synttärit, mut koitetaan keritä. tai sit jos ei, ni voitas ottaa vaikka heinäkuussa uudestaan?
 
Olisipa ihana tulla sinne mukaan =), mutta en voi koska Rosaon vasta 3kk, ja autoa ei ole... :\| voi miten ihana kun saatte tavata siellä. Mukavia hetkia TEILLE !!! ;) =)
:flower: muuten vain mulla on syntärit 7.06, 20v. ;) :flower:
 
tutteri himmeenä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.06.2005 klo 17:05 SmileX kirjoitti:
Meitä ei sitten näy siellä :\|
Pitäkää hauskaa

Noh??? Mikäs teillä? Mä oon kanssa todella kipee, mutta kerran olen ns. järjestäjä mun tarttee olla paikalla vaikka paareilla maaten. No jos teille sitten joskus toiste sattuis parempi päivä myöhemmin kesällä.
 

Yhteistyössä