Kylpylät ja tuetut lomat, mikä paras paikka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pehmix
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pehmix

Aktiivinen jäsen
01.06.2007
3 512
2
36
Mietin tässä, pitäisikö hakea tuettua lomaa, mutta en yhtään tiedä noista, mikä olisi hyvä paikka. 200 euroa on se omavastuu noissa halvimmissa, ja se on meidän perheelle iso summa, joten pitäisi sitten se paras valita.

Eli onko näistä paikoista kokemuksia:

Rantakalla (kuuluuko tuohon Sanifani, Jukujukumaa hintoihin)

Ikaalisten kylpylä (onko koko päivä kylpylämahdollisuus vai vain rajattu aika)

Bomba

Rauhalahti

Yyteri

Päiväkumpu

Ja myös kaikkea muuta saa kertoa, mikä paras ja edullisimman omavastuun myöntäjä.

Kiitos!

moi! järjestöistä kannattaa valita perhelomat. siellä on kaikkein parhaimmat kohteet ja lomaedut.paikoista rantakalla on tosi ihana ja monipuolinen kohde,suosittelen lämpimästi. olen ollut siellä kahdesti tuetulla lomalla. sanifani ja jukujukumaan liput eivät kuulu lomaetuun. siellä on paljon tekemistä lapsiperheelle. ikaalinen on myös hyvä kohde. rauhalahti on myös aivan ihana kohde ja savolaiset ovat lupsakkaa porukkaa. alueella myös aivan ihanan paljon näkemistä ja kokemista.bomba ja yyteri menettelee, itse en menisi uudelleen niihin. päiväkummusta ei ole kokemusta, noissa muissa olen ollut.

Yyterin kylpylähotelli - kylpylä PIENI mutta ihan siisti. Pieni lastenliukumäki (3-4v eteenpäin?), lämmin allas ulos saakka, pari hierovaa suihkua, "tavallinen" allas sekä pieni kylmä kastautumisallas. Turkkilaiset saunat oli pari viikkoa sitten remontissa. Ja alle 2v:n kanssa vähän hankala kun se pieni lasten puoli kuitenkin on ehkä 40cm tms.

Yyteri muuten mun mielestäni ihana, eli paljon plussaa tulee dyyneistä ja merestä jos KESÄLLÄ menette. Dyyneillä on minun mielestäni kiva ulkoilla talvellakin. Lisäksi siellä on kesäisin ulkovesipuisto lähellä. Safkojen tasosta mulla ei ole tietoa.

Yhteistyössä