Kylpyläreissu 1,5v kanssa, miten pesutiloissa pärjää????

Antakaa mulle vinkkejä rakkaat ihmiset :) Ollaan varattu minä, mies ja lapsi 3 vuorokauden kylpyläloma ja nyt iski epätoivo... Miten mä pärjään tuon tenavan kanssa siellä suihkutiloissa, kun lähtee varmaan karkuun sillä välin jos esim pesen itseäni jne... Miten te muut ootte saanu hoidettua asian? Kun mies tietenki on omalla puolellaan niin siitä oo apua :/
 
juuh
Ihan hyvin sen kanssa pärjää, mut annas olla kun on kolme alle 5-vuotiasta :) niidenkin kanssa pärjää. Ei lapset yleensä kauheesti vieraassa paikassa karkaile. Ja jos on iso ongelma, et sit vaan pese itseäsi. Mä usein ratkaisen asian niin, että lapsi menee miehen kanssa :)
 
Me tehdään kylpylöissä aika usein niin että toinen menee edeltä ensin saunomaan rauhassa ja pesemään itsensä, sitten hän tulee hakemaan altailta lapsen, pesee hänet ja siirtyy pukuhoneeseen lapsen kanssa. Sitten toinen vanhempi saa myös rauhassa saunoa ja peseytyä.

Tää on hyvä jos molemmat haluaa nauttia saunomisesta/peseytymisestä rauhassa :)

Mutta yksinkin peseytyminen lapsen kanssa onnistuu, lapselle vaikka oma suihku käteen oman peseytymisen ajaksi.
 
auts
Mulla on kyllä ollu aina joku toinen aikuinen mukana - tosin hälläkin ollu lapsia... Mutta itestäkin tuntus yksin aika avuttomalta. Kiskoa uikkaria päälle kun lapsi jo karkaa uimalan puolelle...
 
vieras
Mäkin ottaisin jotain leluja mukaan. Meillä koituis enemmän ongelmaksi se, että muksu pelkää hysteerisesti suihkuja.

Sillee voisit tehdä, että peset tytön, sovitte treffit miehen (mies on jo peseytynyt) kanssa kylpylän puolelle ja mies kuivaa & pukee lapsen ja sillä aikaa voit peseytyä ja pukeutua itse.
 
v
Sillon kun oma nuorin oli vielä noin pieni mietin itekkin samaa. Ensin pidin kädestä kiinni, kun pesin itteni. Mutta huomasin pian että lapsi viihtyy hyvin suihkun alla eli oli oman suihkun alla kun pesin itseni. Mulla on isompiakin lapsia ja he ovat isänsä kanssa miesten puolella.
 
Mä oon pärjännyt ihan hyvin. Valitsen suihkun, joka on mahdollisimman kaukana uima-altaista, joten ehdin ryntäämään muksujen perään jos he olivat karkaamassa (siis ettei tarvitse nakuna allasosastolle juosta...). Oon siis käynyt kahden pienen kanssa.
 

Yhteistyössä