kylpylään 2,5v kanssa, laitanko uimapuvun vai uimavaipan??

Siis miten te jotka ootte uimahallissa/kylpylässä olleet tommosen taaperon kanssa, oletteko laittaneet hänelle uimavaipan ja uimapuvun/uimahousut vai pelkät uikkarit tai pelkän uimavaipan??
Oon kyllä ihan pihalla noista...! :ashamed:
Ollaan reilu viikon päästä lähdössä Tampereelle HolidayClub kylpylään, onkohan minkälainen paikka??
Varattiin huoneisto, saa sit laittaa tenaville välipalaa ja muutenkin... ja on kuulemma tilavemmat tilat 5 hengelle huoneistossa kun hotellin puolella.
Kertokaa kokemuksianne! :) :flower:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 19:15 piikuli kirjoitti:
Siis miten te jotka ootte uimahallissa/kylpylässä olleet tommosen taaperon kanssa, oletteko laittaneet hänelle uimavaipan ja uimapuvun/uimahousut vai pelkät uikkarit tai pelkän uimavaipan??
Oon kyllä ihan pihalla noista...! :ashamed:
Ollaan reilu viikon päästä lähdössä Tampereelle HolidayClub kylpylään, onkohan minkälainen paikka??
Varattiin huoneisto, saa sit laittaa tenaville välipalaa ja muutenkin... ja on kuulemma tilavemmat tilat 5 hengelle huoneistossa kun hotellin puolella.
Kertokaa kokemuksianne! :) :flower:
Ai? Onko 2½-v vielä taapero? Minä luulin, että 1-2-vuotias on taapero.

No, meillä olivat kuivia 2½-vuotiaana. Ihan normaalit uima-asut oli päällä.

Ihan kiva pieni kylpylä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 19:27 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 19:15 piikuli kirjoitti:
Siis miten te jotka ootte uimahallissa/kylpylässä olleet tommosen taaperon kanssa, oletteko laittaneet hänelle uimavaipan ja uimapuvun/uimahousut vai pelkät uikkarit tai pelkän uimavaipan??
Oon kyllä ihan pihalla noista...! :ashamed:
Ollaan reilu viikon päästä lähdössä Tampereelle HolidayClub kylpylään, onkohan minkälainen paikka??
Varattiin huoneisto, saa sit laittaa tenaville välipalaa ja muutenkin... ja on kuulemma tilavemmat tilat 5 hengelle huoneistossa kun hotellin puolella.
Kertokaa kokemuksianne! :) :flower:
Ai? Onko 2½-v vielä taapero? Minä luulin, että 1-2-vuotias on taapero.

No, meillä olivat kuivia 2½-vuotiaana. Ihan normaalit uima-asut oli päällä.

Ihan kiva pieni kylpylä.
No, sanotaanko että kukin tavallaan.. kaikki eivät opi niin äkkiä kuivaksi....
Siis tuli "pieni" moka tuohon otsikkoon... meitin nuorin on nyt 2v 1kk, sori virhe :ashamed:
No, niin ajattelinkin että sopii hyvin meikäläisille, ei nyt jaksa mitään kauheaa hälinää isossa kylpylässä.
 

Yhteistyössä