Kylpylään, kylpylään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ikaalisiin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Me oltiin koko perhe tuossa lokakuussa Ikaalisissa pari yötä. Ja perheeseen kuuluu lapset 6, 5, 1v 6kk ja silloin pienimäin oli vielä 2kk. Matka meni muuten ihan ok...mutta aluksi emme saaneet sinne mökkiin matkasänkyä vaikka sitä kysyimme. Yhden yön nukkui tuo toisiksi pienin meidän välissä ja sai koko ajan olla vahtimassa ettei putoa ala-kertaan...Siis kun niissä mökeissä oli nukkupaikka yläkerrassa parvella eikä minkään laisia portteja ym. Lopulta kysyimme asiaa uudestaan respasta ja saimme kuitenkin matkasängyn myös mökkiin. Yleensä eivät kuulema anna kuin hotelli huoneisiin. Tästäkin matkasängystä perivät lopulta 9e yö. Minusta se on kyllä aika paljon. Joten kannattaa kysyä etukäteen tuosta matkasängystä jos teillä on pieniä lapsia matkassa tai ottaa oma matkasänky mukaan. Muuten reissu siellä meni hyvin ja uimaankin päästiin koko perhee voimin. Meidän pikku herranen nukkui body-päällä kaukalossaa siellä kylpylän sisällä, sillä aikaa kun me muut uiskentelimme. Saimme kuljettaa vauvan ja kaukalon suoraan siitä henkilökunnan oven läpi kylpylän puolelle ja itse menimme tietysti sitten ihan pukuhuoneiden kautta. Joten muuten paikka on kiva, tosin onhan sillä jo ikääkin kun vertaa noihin uudempiin kylpylöihin, mutta kuitenkin asiallinen paikka. Tosin olimme sitten yhden yön Veljekset Keskisellä, niin sielä kyllä oli hyvä palvelu ja LAPSET otettu huomiin kaikin tavoin...Eikä se jätti-iso luksus huonekkaan maksanut kuin 100e yö ja hintaan sisältyi tietysti aamupalat ja saunat...sekä lasten matkasängyt olivat ilmaiset. Joten jos siellä päin joku matkustaa ja yöpaikkaa on vailla, niin voin lämpimästi suositella.

Ai niin ja meidän aikaa tuo TITI-nallen talo oli suljettu, mutta luulisi sen olevan nyt jo auki.

Minä olen käynyt pelkästään uimassa 5-v poikani kanssa. En kovin tyytyäinen ole ollut. Lasten allas on kovin matala pienen liukumäensä kanssa. Ainoa toinen paikka missä "jalat yltää pohjaan" pojalla on ison liukumäen kohdalla. Parempi paikka on caribia-kylpylä. Tosin titiä ei ole siellä. Tämä vain minun mielipiteeni. Ja keskinen on hyvä paikka. Minkälaise saunat siellä muuten on??!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2006 klo 20:50 Tyyne kirjoitti:
Minä olen käynyt pelkästään uimassa 5-v poikani kanssa. En kovin tyytyäinen ole ollut. Lasten allas on kovin matala pienen liukumäensä kanssa. Ainoa toinen paikka missä "jalat yltää pohjaan" pojalla on ison liukumäen kohdalla. Parempi paikka on caribia-kylpylä. Tosin titiä ei ole siellä. Tämä vain minun mielipiteeni. Ja keskinen on hyvä paikka. Minkälaise saunat siellä muuten on??!!

Me ei itse ehditty sauna reissua tekemään Keskisellä, mutta jos hotellin kylpyhuone oli meidän mielestä jo hieno,,,niin voin vaan kuvitella kuinka hienot ovat saunaosastot.

Yhteistyössä