Kylpyhuoneremontti!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja asiaa suunnitteleva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

asiaa suunnitteleva

Vieras
Minkä hintaisia teidän kylppäri remontit ovat olleet? Mitä olette tehneet rempassa? Ja minkä kokoinen kylppärinne suurin piirtein on? Mikä osuus on laattoihin esim uponnut?
Oletteko tehneet itse vai teetättäneet ja paljonko työn osuus silloin ollut?

Sauna-, ja kylppäriremppa v 2006
Kaikki uusittiin, hinta itsetehtynä tuli suunnilleen 2500?. Kylppärin koko on suht pieni, en osaa, sori vaan, neliöitä sanoa.
Ainut, minkä vieras teki tuossa rempassa, oli lattian valaminen, että saadaan kaadot kunnolla tehtyä, ja putkityöt. Muuten mies teki kaikki, sähköhomia myöten, itse. Vieraan työpaölkkoihin taisi mennä n. 400-500?.

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Kaikki uusittiin, hinta itsetehtynä tuli suunnilleen 2500?. Kylppärin koko on suht pieni, en osaa, sori vaan, neliöitä sanoa.
Ainut, minkä vieras teki tuossa rempassa, oli lattian valaminen, että saadaan kaadot kunnolla tehtyä, ja putkityöt. Muuten mies teki kaikki, sähköhomia myöten, itse. Vieraan työpaölkkoihin taisi mennä n. 400-500?.

Tuliko lattialämmitystä tms?

Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna:
Muista tarkistaa, että rempan tekijällä on vesieristyssertifikaatti, vai mikä se oli. Muutoin oot liemessä, jos kosteutta tulee uuteen kylppäriin.

Just..viime vuonna tein kyl ihan itse tuon vesieristyksen. Kuulemma saa tehdä itsekin, mutta pitää olla kuvat vakuutusyhtiötä varten. Ja alkup. kysymykseen..ehkä n. 7000-8000e ja itse purettiin ja paneloitiin sauna. Vanhaa jäi ainoastaan kiuas. Ja olisiko kylppäri jotain 12neliötä..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:

Tuliko lattialämmitystä tms?

tuli

jos en väärin muista niin hintaa tuli n.5000? ja samalla siis laitettiin saunaan uudet paneelit ja mies teki uudet lauteet. Kylppärin puolelle laitettiin lattialämmitys, rättipatteri (vesikiertoisen patterin paikalle) uusi suihkuhommeli ja tietenkin laatat. Laatat pesuhuoneen seiniin ja lattiaan (1,5x3x2,4 (SxLxK)) ja saunan lattiaan (2,2x2,4) makso jotain 1000? luokkaa (rempasta 3 vuotta). (sähköhommat ja laatotuksen teki appiukko, jolle ei tarvinnu maksaa, mutta on sertifioitu) Saattaa muuten olla että tuossa 5000 on laskettu työt mukaan, jos olis joutunu ulkopuoliselle kaiken maksamaan, en mie enää muista...

Alkuperäinen kirjoittaja reiska:
Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna:
Muista tarkistaa, että rempan tekijällä on vesieristyssertifikaatti, vai mikä se oli. Muutoin oot liemessä, jos kosteutta tulee uuteen kylppäriin.

Just..viime vuonna tein kyl ihan itse tuon vesieristyksen. Kuulemma saa tehdä itsekin, mutta pitää olla kuvat vakuutusyhtiötä varten. Ja alkup. kysymykseen..ehkä n. 7000-8000e ja itse purettiin ja paneloitiin sauna. Vanhaa jäi ainoastaan kiuas. Ja olisiko kylppäri jotain 12neliötä..

niin ja lisään vielä että "avaimet käteen" pakettina toisella firmalla olis maksanu n.13 000e

jos tekee vesieristyksen itse, eikä kuivakalvomittauksia tehdä tarkastajan toimesta on todennäköistä että eristys on susi eikä vakuutusyhtiö korvaa mahdollista vesivahinkoa.
eli teettäkää aina varsinkin vesieristys sertifikaatin omaavalla firmalla niin he vastaavat mahdollisista vahingoista. laatoituksen voikin sitten tehdä joku " remonttireiska "

Tätä suosittelen, laitoin n. puolivuotta sitten tarjouspyynnön n. 12m2 kylppäristä ja tarjousten välillä oli eroa tuhansia euroja!

http://www.tarjouspyyntopalvelu.fi/

Yhteistyössä