Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Saa siihen varmaan uppoamaan niin paljon kuin lompakko kestää.
Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:Tarvitsisi siis räjäytää koko pska eli kaikki uusiksi. Purku luultavasti tehdään itte, muuten ammatilaiset hoitakoot (sähkäriä ei luultavasti tarvita). Halvimpiin materiaaleihin en suostu, mutta ei kaikkein kalleintakaan.
Mä olisin arvioinu hinnan 10 000? kieppeille, mutta nyt saatiin alustavaa arviota yhdestä firmasta 15 000-20 000?. Kysellään kyllä muiltakin.
Kiva kuulla vertailun vuoksi mitä muut on maksaneet. Itsetehneiltäkin siinä kun saa mielikuvaa materiaalien hinnoista.
Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:Tarvitsisi siis räjäytää koko pska eli kaikki uusiksi. Purku luultavasti tehdään itte, muuten ammatilaiset hoitakoot (sähkäriä ei luultavasti tarvita). Halvimpiin materiaaleihin en suostu, mutta ei kaikkein kalleintakaan.
Mä olisin arvioinu hinnan 10 000? kieppeille, mutta nyt saatiin alustavaa arviota yhdestä firmasta 15 000-20 000?. Kysellään kyllä muiltakin.
Kiva kuulla vertailun vuoksi mitä muut on maksaneet. Itsetehneiltäkin siinä kun saa mielikuvaa materiaalien hinnoista.
Jos sinä räjäytät kaiken, niin sähkäriä tarvitaan. Et voi vetää pistorasioille, katkaisijoille tai valaisimille itse johtoja+tehdä kytkentöjä. Tai voihan ne johdot vetää jos joku tekee kytkennät.
Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:Kiva kuulla vertailun vuoksi mitä muut on maksaneet. Itsetehneiltäkin siinä kun saa mielikuvaa materiaalien hinnoista.
Alkuperäinen kirjoittaja kallista:Sähköt voi vetää itse, mutta kytkennät on ammattilaisen hommaa. Esim. kiuas ja katkaisijat...
Kannattaa kyllä kysyä firmasta, suostuvatko siihen, että vedätte itse. Kaikki ei suostu, vaikka onkin ihan laillista.
Huh, tulee kalliiksi, kun ammattilaisia käytetään! Ja vielä firmasta! Yks tuttu teki aika paljon itse ja apuna oli yksi timpuri, joka osaa hyvin laattahommat. Oli tuntitaksalla muistaakseni.
Me tehdään kaikki itse (paitsi valu, joka tehtiin koko kellariin, ja putkimiehen työt ja sähkärin kytkennät). Vielä ei oo laskettu yhteishintaa..