Kylppärirempan hinta??

aiiiiiiiiiij
jonku firman kautta vai? kai ne laskee sen hinnan, jos sä pyydät ne käymään, ja mun mielestä siinä vaiheessa voi viel sanoo sit etten haluakkaa mitää remonttia... Etsillee. Mut mun mies on yhdessä raksafirmassa töissä, ja ne teki kylppäri - ja saunaremontin, vissii ihan täysin uusiks meni ne, ni 10 000 maksoi, ja se oli halpa hinta.
 
Me ostettiin just 6,5m2 kokoiseen kylppäriin laatat lattiaan ja seiniin, lisäksi noi vesieristeet ja kaikki laastit ym, hinta n.750?. Ja sit työ päälle. Jos lattialämmitystä haluaa, sen hinta ton kokoiseen oli 290?, me satuttiin onneksi saamaan joku ale-tuote (tuotteen nimi on vaihtunut joten möivät nuo jäljellä olevat "vanhat" edullisemmin), hinta 210?. Lattialämmityksen saa asentaa itte, sit vaan sähkömies kytkemään se.
 
heh
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Just jooo, kiva sitte asuu hometalossa :eek:
Asiassahan on toki varjopuolensakin... :whistle:
Mutta säästöä tulee kuitenkin paljon...
Ei,ei!Laattoja SAA TOSI HALVALLA,mut VESIERISTEESSÄ EI TINGITÄ!!!!
Vähän turhaakin vouhotusta tuon vesieristeen tärkeydestä ja rahastuksen makua. Kun on hyvin laatoitettu, ei siitä mikään vesi läpi mene.
 
no ei
Vesieriste jos ei ole kunnossa niin siinähän sitten korjaatte hometaloa muutaman vuoden jälkeen.
Et kannattaa ehdottomasti tinkiä vesieristeissä.
Minun vanhemmat teki täydellisen kylppäri ja saunarempan puustellilta tuttavan hintaan niin maksoi n. 10000e
 
heh
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Vähän turhaakin vouhotusta tuon vesieristeen tärkeydestä ja rahastuksen makua. Kun on hyvin laatoitettu, ei siitä mikään vesi läpi mene.
Meille rakennusmestari sanoi, ettei laattojen tai saumojen tule edes pitää vettä. Vesieriste on se pop. :saint:
pah
 
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Just jooo, kiva sitte asuu hometalossa :eek:
Asiassahan on toki varjopuolensakin... :whistle:
Mutta säästöä tulee kuitenkin paljon...
Ei,ei!Laattoja SAA TOSI HALVALLA,mut VESIERISTEESSÄ EI TINGITÄ!!!!
Vähän turhaakin vouhotusta tuon vesieristeen tärkeydestä ja rahastuksen makua. Kun on hyvin laatoitettu, ei siitä mikään vesi läpi mene.
Meillä oli hyvin laatoitettu ja niin vain oli seinä ja lattia märät, vesi oli jopa eteisen puolella muovimaton alla. Onneksi oli betonia ettei ollut homeessa, kuivatus vaan vie kauan. Vesieristys on ollut pakollinen vuodesta 1999, meillä edellinen kylppäriremppa on tehty 96 (edellisten asukkaitten toimesta) joten virhettä ei ole tehty vaikka sieltä nuo kunnon eristeet puuttuikin.

 
Meri
Meil tuli pienen kylppärin ja saunan hinnaksi n. 3500?. Sisälsi kiukaan, paneelit, lauteet, laatat sekä lattialämmityksen. Ja itse tehtiin, ainoastaan sähkömies otti jonkun verran.
 
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Just jooo, kiva sitte asuu hometalossa :eek:
Asiassahan on toki varjopuolensakin... :whistle:
Mutta säästöä tulee kuitenkin paljon...
Ei,ei!Laattoja SAA TOSI HALVALLA,mut VESIERISTEESSÄ EI TINGITÄ!!!!
Vähän turhaakin vouhotusta tuon vesieristeen tärkeydestä ja rahastuksen makua. Kun on hyvin laatoitettu, ei siitä mikään vesi läpi mene.
:LOL: :LOL: :LOL: :eek: :eek: :eek:

Joo ei se huokoisesta saumasta varmaan imeydy :whistle:

Ai niin, no jos sen vetää vaikka uretaanilla tai asvaltilla, niin eihän siitä sitte mee vesi läpi :xmas:
 
vieras
Meillä rempattu pieni 4 neliöinen vessa, halvalla, rahaa meni putkitöihin ja osiin 1500?, kalusteet ( pytty, kaapit, allas, taso yms ) 500?, laatat ja lattialämpö+muut 1500? ja sisustusroina yms kans 500? suunnileen.
 
x
Tosi vaikea on sanoa paljonko jonkun tilan remontointi maksaa. Riippuu ihan valituista materiaaleista, ja niiden hintahaitari on ihan valtava. Myös työn osuus on varsin huomattava, ellei tee itse.
 
nainen 40v
meille tehtiin saunan ja kylpyhuoneen (85vuosimallia9 täydellinen remontti. Uusittiin kaikki putki ja sähkötyöt. purettiin villoihin asti -purkutyöt kaikki itse. Putkityöt maksoi 1500e työt ja tavarat. sähkömie 1100 työt ja tavarat. remppareiska veloitti 7700 työt, puut, vesi-eristeet, kaakelit, lauteet ovien asennukset ja kalusteiden asennukset. itse kodinkoneita ja kalusteita noin pesutorni jne 3200e. eli yhteenä jotain noin 13.000tuhantta euroa. eli melko kallista. kotitalousvähennys -60 prosenttia saa vähentää verotuksessa. että ei se nyt niin halpaa ole. pelottaa vaan tuo laatoituksen pito? onko varmasti vesipitävät? entinen suihkukaappi oli niin turvallinen kun vesi meni suoraan kaivoon sekä muovimatto (ehjä tietysti= ) oli lattialla ollut vuositolkulla eikä puratessa ollut tietoakaan mistään kosteudesta. että nähtäväksi jää. tässä kuten muissakin tapauksissa jää vastuu urakoitsijalle kosteuseristeiden jne suhtee.
 

Yhteistyössä