kyllästyyköhän tuohon nopeasti

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 16:38 Prinsessa vaippapeppu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 16:28 NuoriAikuinen kirjoitti:
En kyllä lämmennyt tuolle värille ollenkaan.. phyi olkoon..
ehkä kaikki ei tykkää mustasta!!!!

no tosta linkistä tulee suoraan turkoosi, ei siis musta.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 16:40 laiskimus harmaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 16:38 Prinsessa vaippapeppu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 16:28 NuoriAikuinen kirjoitti:
En kyllä lämmennyt tuolle värille ollenkaan.. phyi olkoon..
ehkä kaikki ei tykkää mustasta!!!!

no tosta linkistä tulee suoraan turkoosi, ei siis musta.
niin tuleekin ja se oli tarkoituskin. siitä kyselinkin ,että mahtaako kyllästyä nopassan tuohon turkoosiin ja lisäsin vaan tuolle yhdelle,että mä en taas mustista sohvista pidä ollenkaan . haluan väriä ympärilleni. :D <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 16:38 Prinsessa vaippapeppu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 16:28 NuoriAikuinen kirjoitti:
En kyllä lämmennyt tuolle värille ollenkaan.. phyi olkoon..
ehkä kaikki ei tykkää mustasta!!!!

No en mä nyt sillä.. se että mä en pidä tuon värisestä sohvasta ei tarkoita ettei joku muu pitäisi. Anteeksi nyt kun sanoin oman henk.koht mielipiteeni. Sitäpaitsi meillä on punainen sohva. :D
 

Yhteistyössä