Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
ehkä kaikki ei tykkää mustasta!!!!Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 16:28 NuoriAikuinen kirjoitti:En kyllä lämmennyt tuolle värille ollenkaan.. phyi olkoon..
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 16:38 Prinsessa vaippapeppu kirjoitti:\ehkä kaikki ei tykkää mustasta!!!!Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 16:28 NuoriAikuinen kirjoitti:En kyllä lämmennyt tuolle värille ollenkaan.. phyi olkoon..
niin tuleekin ja se oli tarkoituskin. siitä kyselinkin ,että mahtaako kyllästyä nopassan tuohon turkoosiin ja lisäsin vaan tuolle yhdelle,että mä en taas mustista sohvista pidä ollenkaan . haluan väriä ympärilleni.Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 16:40 laiskimus harmaana kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 16:38 Prinsessa vaippapeppu kirjoitti:\ehkä kaikki ei tykkää mustasta!!!!Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 16:28 NuoriAikuinen kirjoitti:En kyllä lämmennyt tuolle värille ollenkaan.. phyi olkoon..
no tosta linkistä tulee suoraan turkoosi, ei siis musta.
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 16:38 Prinsessa vaippapeppu kirjoitti:\ehkä kaikki ei tykkää mustasta!!!!Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 16:28 NuoriAikuinen kirjoitti:En kyllä lämmennyt tuolle värille ollenkaan.. phyi olkoon..