Kylläpäs otti hermon päälle, taas.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kasa:
Sä oot profiilikuvasta päätellen nuori ja nätti nainen. Tosi inhottavaa et miehesi käyttäytyy noin. Meillä ois lentäny muutkin kun siivousrätit. :kieh:

:) kiitti! oon mä aika nuori, vielä :D henkisesti ehkä tosin 100-vuotias tällä menolla.

Mä oon tavallaan ylpeä kyllä, että mä sen verran sain hillittyä itteeni etten sentään riehumaan alkanut. Mieli teki kyllä. :kieh:

siis sinä kestitset vieraita sairaana, hoidat lapset sairaana kun ukkos ryyppää ja vielä kehtaa maata krapulassa isänpäivänä, oksennella ja lapset näkee tämän kaiken??? ymmärrä hyvä ihminen, ettei tuo ole normaalia, tavallista lapsiperheen elämää nähnytkään!

minkälaiset imbesillit vieraat ei tajua pysyä poissa tai kääntyä viimeistään ovelta kun näkevät että olet kipeä???

Alkuperäinen kirjoittaja voi kauhea:
siis sinä kestitset vieraita sairaana, hoidat lapset sairaana kun ukkos ryyppää ja vielä kehtaa maata krapulassa isänpäivänä, oksennella ja lapset näkee tämän kaiken??? ymmärrä hyvä ihminen, ettei tuo ole normaalia, tavallista lapsiperheen elämää nähnytkään!

minkälaiset imbesillit vieraat ei tajua pysyä poissa tai kääntyä viimeistään ovelta kun näkevät että olet kipeä???

Kyllä mä ymmärrän, ettei tän tätä pitäis olla. Meillä on ollut nyt yli vuoden aika vaikeeta, ja nyt oltiin lopulta saatu taas kaikki sovittua (ekan kerran vuoteen, mäkin päätin tehdä kaikkeni taas), niin sit kävi näin :ashamed: mua vitutti eilen aamulla NIIN paljon, että itkin melkein 2 tuntia, sitten kun se raivo vähän helpotti.

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:

Kyllä mä ymmärrän, ettei tän tätä pitäis olla. Meillä on ollut nyt yli vuoden aika vaikeeta, ja nyt oltiin lopulta saatu taas kaikki sovittua (ekan kerran vuoteen, mäkin päätin tehdä kaikkeni taas), niin sit kävi näin :ashamed: mua vitutti eilen aamulla NIIN paljon, että itkin melkein 2 tuntia, sitten kun se raivo vähän helpotti.

:hug:

:(

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:

Juoko mies useinkin noin usein? Joka viikonloppu?

Se ei auta, vaikka te kuinka sopisitte ja mitä, jos miehesi on alkoholisti. Se viina menee aina kaikkien sopimuksien edelle, ja sä et sille voi mitään, ainoastaan sun mies voi sen muutoksen tehdä. Usko mua, mä tiedän mistä puhun.

En ihmettele yhtään että suututti. Millanen mies oikeen tekee noin, etenkin kun vaimo on sairaana ja tarviis ehkä kodin- ja lastenhoito apua??Ja vielä isänpäivää edeltävänä iltana,kun varmasti tiesi että lapsillanne on lahjat yms. valmiina :(
Itelläni ois myös lentäny vähän muutakin kuin siivousrätit.. :ashamed:

:hug: Siulle!

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Murmeli:
En ihmettele yhtään että suututti. Millanen mies oikeen tekee noin, etenkin kun vaimo on sairaana ja tarviis ehkä kodin- ja lastenhoito apua??Ja vielä isänpäivää edeltävänä iltana,kun varmasti tiesi että lapsillanne on lahjat yms. valmiina :(
Itelläni ois myös lentäny vähän muutakin kuin siivousrätit.. :ashamed:

:hug: Siulle!

Tiesi juu, kun itsse ne vielä päiväkodista oli mukaansa ottanut :kieh:

Ja mä olin kyllä tosi kipeä, olin perjantaina vielä iltavuorossa kun tulin kipeeksi. Mun mahaan ei oo koskaan sattunu niiin paljon kun nyt sen vti:n takia, aivan jätkyttävä kipu, sitten oli vielä reilusti sitä kuumetta niin kyllä mä aika väsynyt olin :ashamed:

Yhteistyössä