Kylläpäs otti hermon päälle, taas.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gloria

Aktiivinen jäsen
03.06.2004
9 087
1
36
Noh, mä oon ollut tässä nyt kipeänä perjantaista saakka. Mies lähti viihteelle pe, mä oksensin koko yön täällä. La meille tuli vieraita, mä olin edelleen kuume-oksennus-vti:ssä. Mies lähti sit la viihteelle myös, otti kamalat jurrit. Mä en nukkunu montaa tuntia sinäkään yönä.
Su aamuna herättiin lasten kanssa seiskalta, päätin et isänpäivän kunniaks annetaan miehen nukkua niiin pitkään kun nukuttaa. Tehtiin aamupalat, paistettiin sämpylöitä ja jne laitettiin kaikki nätisti.
Mies sitten joskus kymmenen jälkeen rupes kiroamaan täällä, oli oksentanu lattialle sängyn viereen |O siis jumalauta mä suutuin, heitin kaikki ne vitun aamupalat roskiin ja heitin miestä vielä sellasilla litimärillä vessanpesuräteillä ja pesuaineella, et alkaa siivota. Herra nukku ja yrjös koko päivän, neljältä nousi ylös avaan isänpäivä lahjat mitkä tytöt oli tehny päiväkodissa.
Mä en oo KOSKAAN ollu noin vihanen |O

Alkuperäinen kirjoittaja vinku-iita:
Oksennustauti?Oisko tullu juomisesta huolimatta?

En mä usko, se veti sitä viinaa siihen tahtiin, ja aina kun ottaa kirkkaita niin oksentaa seuraavan päivän.
ennen oksensi usein meidän sänkyyn, onneks ei sentään sitä enää tee |O

Alkuperäinen kirjoittaja tiina:
Eipä ihme että otti vähän päähän.
Mutta eikö teillä keskustella yhdessä näistä menemisistä?

Ei mua menemiset haittaa. Vois vaan aikuinen mies opetella juomaan sellasen määrän, että pysyis tolpillaan isänpäivän.

Ja vielä se, että kummasti se "mahatauti" helpotti siinä viiden aikaan... :/

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:

En mä usko, se veti sitä viinaa siihen tahtiin, ja aina kun ottaa kirkkaita niin oksentaa seuraavan päivän.

Mut mahollista, jos sullakin se oli? Anyway, varmasti harmitti :/

Mut mahollista, jos sullakin se oli? Anyway, varmasti harmitti :/

En mä oo ihan varma että oliko mullakaan "virallisesti" oksennustauti, vai oksensinko vaan sen vti:n takia, tai lääkekuurin.

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Aijaa. :D

Olis mullakin mennyt hermot,ja vielää kun on itse sairastanut. =)

Mua vitutti eniten se, että me oltiin laitettu täällä se saakelin aamupala ja tytötkin halus pukee nätit vaatteet päälle juhlan kunniaks, niin sit yks makaa perse homeessa melkein iltaan saakka. Ei ees niitä isänpäivä lahjoja huomioinu mitenkään. Tytöt vähän ihmetteli "isi oksentaa koko ajan". Sit ei ees viittiny joka kerta oksentaa vessaan, vaan oksensi lasten POTTAAN sängyssä |O |O |O

Miten teillä Gloria menee miehen kanssa? Olen ollut tulkitsevani rivien välistä, että et ole onnellinen? Onko väärin tulkittu?

Mutta varmasti suututti eilinen. Itse olisin ollut pahoillani eritoten lasten puolesta :(

Kuulostaa raivostuttavalta. Mä en kyllä oikein sitä ymmärrä, miksi ihmeessä miehen pitää lähteä viihteelle isänpäivää edeltävänä päivänä? Voisi hieman ajatella lasta ja hänen tunteitaan! Jos mun mies tekisi saman homman, niin enpä kyllä kauaa menoa katselisi.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Miten teillä Gloria menee miehen kanssa? Olen ollut tulkitsevani rivien välistä, että et ole onnellinen? Onko väärin tulkittu?

Mutta varmasti suututti eilinen. Itse olisin ollut pahoillani eritoten lasten puolesta :(

Huonosti menee. Ei oo väärin tulkittu. Lasten puolesta mua harmittikin. Harmitti kyllä sekin, etä mä sitten suutuin niin paljon ja karjasin lasten kuullen. Mut onneks toi huutaminen oli pientä siihen verrattuna, mitä mun teki mieli tehdä sille. |O

Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Kuulostaa raivostuttavalta. Mä en kyllä oikein sitä ymmärrä, miksi ihmeessä miehen pitää lähteä viihteelle isänpäivää edeltävänä päivänä? Voisi hieman ajatella lasta ja hänen tunteitaan! Jos mun mies tekisi saman homman, niin enpä kyllä kauaa menoa katselisi.

Tai jos lähtee niin ottais vähän vähemmän. Niin ettei tarvii maata koko päivää.

Alkuperäinen kirjoittaja huoh:

Tai jos lähtee niin ottais vähän vähemmän. Niin ettei tarvii maata koko päivää.

Totta. Tosi epäreilua ja ajattelematonta lapsia (ja tietty myös sinua ) kohtaan. :(

Yhteistyössä