Kylläpäs oli taas puhelinmyyjä :/

Kerro mulle heti kaikki

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
2 287
0
36
Onneksi olkoon, olette voittaneet vuoden ilmaiset lehdet blaa blaa blaa, Kauneus ja Terveys -lehdestä oli siis kyse, ja kun sanoin etten tilaa niin alkoi heti tulla kommenttia; "Jaa teitäkö ei siis kiinnosta terveys ja kauneus...." Ois pitänyt kommentoida siihen että ei tosiaan, kun olen tällanen petolinnun persiistä revästyn näköinen :laugh:
Sitten kun alkoi tulemaan kommenttia muka sitä ja muka tätä, sulla ei MUKA ole aikaa lueskella edes hitaasti, niin meinasin kyllä kiehahtaa, kysäisin että mikäs sen tytön nimi olikaan, se saa yleensä vittumaisimmat myyjät vähän asiallisemmaksi.
Ymmärrän kyllä että lehtimyyjän työ on veemäistä, mutta rajansa kaikella, kun itse kumminkin yritän olla ystävällinen myyjille, niin turha kuule mulle alkaa kettuileen perskules! :kieh:

Mulle soitti tänään joku imurin pölypussikauppias, olis saanut pussit edullisesti kotiin kuljetettuna, mut jäi tilaamatta kuitenki :D
Ärsyttävää kun kaikkea pitää tyrkyttää puhelinmyynnissä :kieh:

Mä kerran sanoin yhdelle miehelle, että en viitsi tilata nyt mitään, koska mies ei pidä siitä. Se sano, et voihan sen sit perua. No mä sanoin, et mies ei tykkää perua niitä mun puolesta. Niin sit se rupes paasaan mulle, et pitä olla edes sen verran selkärankaa, et itse peruis omat tilauksensa. :o

Mä sanoin sille, et nyt tais löytyy sen verran selkärankaa että heippa! |O

Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:
Juu, lehti tosiaan oli ilmainen, mutta siihen tuli "pakolliset käsittelykulut" 1 euro/vko, vaikka lehti ilmestyikin vain kerran kuussa, on se ihmeellistä :D

Joo mulle tarjottiin samalla tavalla ja kun kerroin sitten myyjälle että kestotilaajakin saa halvemmalla kuin hänen "pieni postinkantomaksu" -tarjous (tarkistin laskusta), niin puhelinlinjat suorastaan polttivat korvaa kun myyjä niin kuumana kävi.

Mulle soitti eilen joku nainen ja koitti kaupata lapselle vakuutusta. Ystävällisesti pariin kertaan sanoin, että vakuutusasiat on meillä ihan kunnossa. Siihen nainen syyllistävään sävyyn, että eikö oman lapsen pitäisi olla niin tärkeä, että kannattaisi kuunnella, minä tokaisin, että meillä on jo lapsellekin lapsivakuutus joka toimii hyvin ja tyytyväisiä ollaan, vieläkin nainen koitti jatkaa, että kerropa minulle mikäs lapsivakuutus teillä oikein on, johon totesin jo hieman tylymmin, että enpäs kerro vaan jatkan töitä, kiitos hyvää päivän jatkoa.

Ja mä taasen kuuntelin erään puhelinmyyjän myyntipuhetta jonka se luki suoraan paperista. Varmaan 10 min se emäntä japatti tulemaan, sit kysy että "no, laitettaisko tulemaan?!" Johon minä vastasin että "Jos oisit sen verran suunvuoroo antanu nii oisin jo 10min sit sanonu että ei kiitos, ei kiinnosta!"
Se löi mulle luurin korvaan!!! :laugh:

Mulla ku ei ollu kiire mihinkään nii aattelin että kuunnellaanpa tätin papatusta... =D

Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:
Mulle soitti tänään joku imurin pölypussikauppias, olis saanut pussit edullisesti kotiin kuljetettuna, mut jäi tilaamatta kuitenki :D
Ärsyttävää kun kaikkea pitää tyrkyttää puhelinmyynnissä :kieh:

Mulle soitti aiemmin kanssa, ja kävi niin, että olisin ollut kiinnostunut, mutta vauva heräsi ja sanoin, että katson netistä niitä ja tilaan sitä kautta. Myyjä vähän epävarmasti sopersi, että onnistuuhan sekin.

Eipäs vaan löytynytkään firmalle nettisivua, kun sitten aloin etsimään...

Yhteistyössä