Kylläpäs korpee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joo-o
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Joo-o

Vieras
Että ärsyttää mun mies! Ollaan juhannus anoppilassa nuorimman lapsen kanssa. Vanhimmat on mun äidillä ja vuoden ikäinen meidän kanssa täällä. Tultiin tänne kun oli kaikenmaailman remontointihommia mihin appiukko tarvitsi apua. Sovittiin miehen kanssa et se lähtee tälle illalle kavereiden kanssa grillaamaan ja saunomaan. Tämä siis hyvässä hengessä sovittu koska sen kaverit asuu ympäri suomea ja ne kokoontuu vain kerran vuodessa ja sit nyt oli se päivä. Mulle se asia on ihan ok. MUTTA miehen piti ladata mulle puheaikaa kun mulla on omat verkkopankkitunnukset loppu. Ja eikö se saatana unohtanut! Eihän tässä muuten mitään mutta mun anoppi on alkoholisti. Appiukko kyllästyi jo katselemaan sitä ja meni muualle hommimaan ja nyt mä oon yksin lapsen ja anopin kanssa täällä! Anoppi raivoaa kun appiukko on paska ja kaikki on paskaa. Kivaa juhannusaattoa. :D Onneks talo on tosi iso että ollaan lapsen kanssa ihan toisella puolella taloa missä anoppi. Toivottavasti se ei keksi tänne tulla.

Tarviit puheaikaa kavereille soitteluun? Voikos vielä netin kautta laittaan ilmasia tekstareita?

En kavereille soitteluun. Sovittiin miehen kanssa et jos täällä on kaikki ok niin mies jää yöksi sinne kaverilleen ettei tarvitse taksia maksaa yöllä. Mutta jos täällä ei ole kaikki ok niin soittaisin miehelle et tulis tänne taksilla sitten.
Ja oishan se puheaika kiva "turva" ollut jos tuo alkaa riehumaan tai kun appi tulee takaisin et jos sitten alkaa anoppi huutamaan. Hieman turvaton olo kun en voi kun poliisille soittaa.

[QUOTE="vieras";26528573]Järkyttävää.
Onko sulla auto siellä? Mä lähtisin lapsen kanssa pois, ihan melkein minne vaan.
Kiva appikin kun jätti sut sinne sen hullun kanssa.[/QUOTE]

Mulla ei ole autoa kun miehen auton otti sen veli lainaksi ja sit appi vei heidän auton just mukanaan. Kai se lähti jollekkin naapurille istumaan. Ymmärrettävää et se ei jaksa anoppia kun se on humalassa. Anoppi haastaa aina apelle riitaa humalassa. Mulle ei oo koskaan mitään sanonut mutta kai se joskus tulee se ensimmäinen kerta?

Lapsi kävi just nukkumaan ja itse oleskelen tässä viereisessä huoneessa. Kaikkihan sinänsä on ok jos anoppi ei vain tänne tule ja vaikka sammuu ennen kuin appi tulee.

[QUOTE="aloittaja";26528625]En kavereille soitteluun. Sovittiin miehen kanssa et jos täällä on kaikki ok niin mies jää yöksi sinne kaverilleen ettei tarvitse taksia maksaa yöllä. Mutta jos täällä ei ole kaikki ok niin soittaisin miehelle et tulis tänne taksilla sitten.
Ja oishan se puheaika kiva "turva" ollut jos tuo alkaa riehumaan tai kun appi tulee takaisin et jos sitten alkaa anoppi huutamaan. Hieman turvaton olo kun en voi kun poliisille soittaa.[/QUOTE]

Alkaa epäilyttää, että tämä on provo. Eikö hälärin voi soittaa, vaikka puheaikaa ei ole? Ja mikä mies jättää vaimon ja pienen lapsen "hullun" anopin luo? Tai mikä appi jättää miniän ja pienen lapsen "hullun" vaimonsa kanssa kolmestaan? Haiskahtaa...

[QUOTE="hups";26528680]Alkaa epäilyttää, että tämä on provo. Eikö hälärin voi soittaa, vaikka puheaikaa ei ole? Ja mikä mies jättää vaimon ja pienen lapsen "hullun" anopin luo? Tai mikä appi jättää miniän ja pienen lapsen "hullun" vaimonsa kanssa kolmestaan? Haiskahtaa...[/QUOTE]

:D Miks joku keksis tälläsen provon? Häläriä ei voi soittaa, puhelin ei yhdistä kuin hälytyskeskukseen. Anoppi ei ole hullu, hän on sairas. Siinä on ero. Ja appi ei vaan jaksa anopin juomista. Anoppi ei oo koskaan kenellekkään muulle haastanut humalassa riitaa kuin apelle. Joten kai hän ajatteli et me ollaan ihan turvassa. Ja varmaan ollaankin, ei tuo oo koskaan ennenkään tänne puolelle taloa tullut meitä häiritsemään jos ollaan yövytty täällä. Mutta kun koskaan ei voi alkoholistista tietää.
Miehelle annoin ihan luvan lähteä. Se kaveriporukka on yli 25-vuotta ollut porukka ja kokoontuvat aina kerran vuodessa kotiseudulla. Nyt vain sattui sellainen et ne kokoontu tänään ja huomenna. Kyllä mä pärjään jos anoppi alkaa mulle riehumaan. Otan lapsen ja menen naapuriin jos appi ei ole tullut takaisin. Mutta lähinnä olisin vain ihan turvallisuuden tunteeksi halunnut et mies ois ladannut sen puheajan. Ja en senkään latauksen unohtamisesta hänelle nyt niin vihainen ole koska tää prepaid on mulla vasta pari päivää ollut. (Edellinen puhelin sim-kortteineen katosi lenkillä ollessa ja uutta korttia odottelen saapuvaksi, siksi ajaksi otin prepaidin.) Joten eipä kai mies muistanut asiaa.

[QUOTE="aamuvirkku";26528696]pölli sen känniääliön puhelin ja soita siitä? tai kävele naapuriin.

haisee porvoolle.[/QUOTE]

Kävi mulla sama mielessä et anoppi alkaa olla aika nuokkuva niin taidan hakea sen puhelimen kohta itselleni. Naapuriin kävelen jos alkaa riehua, turhaan en lasta herätä.

[QUOTE="hups";26528680]Alkaa epäilyttää, että tämä on provo. Eikö hälärin voi soittaa, vaikka puheaikaa ei ole? Ja mikä mies jättää vaimon ja pienen lapsen "hullun" anopin luo? Tai mikä appi jättää miniän ja pienen lapsen "hullun" vaimonsa kanssa kolmestaan? Haiskahtaa...[/QUOTE]

Jos on prepaid kännykkä josta on puheaika loppu niin sillon ei todellakaan soitella minkään valtakunnan häläreitä vaan ainut mahku on hätäkeskus.
Nimimerkillä kokemusta on

[QUOTE="öö";26528777]No mutta sähän tiedät että anoppi on alkkis..Mitä järkeä siis tuollaiseen tilanteeseen hankkiutua?[/QUOTE]

Tiedän. Ja on kyllä monesti selvinkinpäin ja yleensä silloin on aina ollut kun me ollaan tultu tänne. No nytpä ei ollutkaan. Ja koska oltiin jo tultu auttamaan rakennus/remonttihommissa niin ei lähdetty poiskaan.
Vaikka anoppi on alkoholisti on hän silti mieheni äiti ja lasteni mummo. Selvinpäin mitä kultaisin ja ihanin ihminen mutta hän on sairas. Itse hän ei sairauttaan suostu hyväksymään vaikka ollaan juteltu aiheesta nätisti ja vähemmän nätisti.

Sovitaan et annetaan olla. :D Ja sori et ärsytti kun tajusin ettei mies muistanutkaan ladata mulle puheaikaa ja tein aloituksen.

Yhteistyössä