Kylläpä tuntuu pahalta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pläski"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pläski"

Vieras
Olen ollut lähes koko ikäni lievästi ylipainoinen, viime vuoden puolella pääsin kuitenkin pysyvästi normaalipainon puolelle. (Olen 166 cm, painoin enimmillään 87 kg ja nyt 68...)

Olen ollut todella onnellinen saavutuksestani ja olen jo paljon itsevarmempi, mutta painoni on edelleen arka paikka...

No, muutama päivä sitten jutustelin erään miehen kanssa, jota olen tapaillut. Kerroin hänelle, etten tällä hetkellä kuitenkaan halua mitään vakavempaa, koska pitkäaikainen suhteeni päättyi hiljattain... Mies ei ottanut asiaa kovin hyvin ja haukkui minut lihavaksi. Sanoi, että minulla on iso maha, paksut jalat ja että minun mittaiseni pitäisi painaa alle 55kg, että olisi normaalipainoinen.

Ei tehnyt kovin hyvää itsetunnolle... Nyt masentaa ja pelottaa, että muut näkevät minut samalla tavalla. :(

Toisesta korvasta sisälle ja toisesta pihalle. Tiedän, se ei ole helppoa, mutta oikeasti älä välitä tuollaisesta miehestä. Katkera luuseri joka ei ansaitse sua. Sä tarvitset jotakin paljon parempaa.

:hug:

Toki tuossa 68 kg:n painossa aavistus liikaa vieläkin on, mutta hei! Sä olet jossain vaiheessa onnistunut laihduttamaan 20 kg!!!!!!

Erittäin hieno saavutus ja sä voit olla ylpeä itsestäsi. Nosta pää rohkeasti pystyyn ja nauti saavutuksestasi. Se ulkoinen kauneus lähtee sisältäpäin ja sun saavutus on jo nyt niin upea että anna sen kaikin mokomin näkyä muillekin

Luojan kiitos vältyit tuolta pahalta mieheltä. Palstamammoilla on tuontyyppisiä miehiä ja heidän elämänsä on kauheaa.

Hakeudu fiksujen miesten seuraan, joiden sanavarastoon eivät tuollaiset kammottavuudet kuulu ja itsetuntonsi pysyy korkealla.

Höpsis, et kyllä usko tommosen kusipää-äijän paskapuheita!

Taitaa olla melkoinen m*lkku se tyyppi, kun ei osaa pakkeja käsitellä muutoin kuin solvaamalla? Ja tajuaa jo itsekin ettei tommonen kelpaa kellekään, niin purkaa turhautumansa sitten noin. Joo, unohda.

Olet oikein hyvissä mitoissa :)

Voi jestas mikä äijä :D Tais olla huono itsetunto silläkin. Sähän olet saanut tosi hienosti tiputettua, ja olet normaalipainoinen! Älä nyt tommosen paskakasan sanoja jää miettimään. Onneksi et ehtinyt alkaa seurustelemaan hänen kanssaan, tiedä mitä kaikkea "kivaa" tommosen suusta pääsee kumppanille :O

Kiitos! :) Tuli jo hieman parempi mieli... Varmaankin sen takia välitin miehen sanoista, koska olin ihastunut. :(

Aion kyllä jatkaa laihduttamista ja oon aatellu lopulliseksi tavoitteeksi 62 kiloa... Onko se sopivasti?

:hug: Älä välitä, mies halusi vaan loukata ja satuttaa sinnuu.
Anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, unoha mitä mies sanoi.

Kiitos! :) Tuli jo hieman parempi mieli... Varmaankin sen takia välitin miehen sanoista, koska olin ihastunut. :(

Aion kyllä jatkaa laihduttamista ja oon aatellu lopulliseksi tavoitteeksi 62 kiloa... Onko se sopivasti?

Äl laita liian ankaraa ja nopeaa tavoitetta, äläkä välitä kusipäiden sanomisista. Laita tavoitteeksi vaikka 70-75 kiloa joka on realistinen noin vuoden aikana. 166 senttinen on miejen silmään sopiva noin 65-75 kiloisena.

Jopas oli typerä äijä! Mä olen myös 166cm. Kun olin 65kg, olin monien mielestä liian laiha, omasta mielestä just sopiva. Nyt on päässyt taas vähän kertymään. :D

Yhteistyössä