Kylläpä tuntuu hyvältä, kun nuoret miehet kehuvat.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 42v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
4

42v

Vieras
Menin sokkotreffeille minua yli 10 v nuoremman miehen kanssa. Mies kehui varsin hemaisevaksi muiduksi ja oli into ihan piukkana. Haluaa tavata uudelleen.

Taidanpa siis olla kuumaa kamaa puuma-markkinoilla.

• Tykkää
Reactions: MorbidMama
Ja sä vielä uskot että se on tosissaan ilman taka-ajatuksia? :D On sitä mullekin lirkuteltu elämäni aikana yhtä ja toista, varmaan vielä nytkin yli 5-kymppisenä saattais joku yrittää satuilla. Mutta minäpä en enää hirrveen pitkään aikaan ole ottanut noita tosissani. Tykkään nimittäin vähän kypsemmistä ja vanhemmista miehistä kuin noista vonkaajakolleista :D

Ja sä vielä uskot että se on tosissaan ilman taka-ajatuksia? :D On sitä mullekin lirkuteltu elämäni aikana yhtä ja toista, varmaan vielä nytkin yli 5-kymppisenä saattais joku yrittää satuilla. Mutta minäpä en enää hirrveen pitkään aikaan ole ottanut noita tosissani. Tykkään nimittäin vähän kypsemmistä ja vanhemmista miehistä kuin noista vonkaajakolleista :D

Tarkoitus olikin mennä naimaan. Ei minulle siis sen takia tarvinnut valehdella.

No kyllä osa meistä (minäkin) ottaa kohteliaisuuden kohteliaisuutena kun sellaisen saa. Eiköhän se ap ole kuitenkin "hemaiseva muidu".

• Tykkää
Reactions: Jehnny Tightlips
Kyllä niillä miehillä on ihan sama mielessä, vaikka kehuisivat kaksikymppistäkin. Ei heteromies kehu naisen ulkomuotoa vain jakaakseen esteettistä kokemusta.

On minua kyllä kehuttu niinkin, ettei varmasti ole ollut saanti mielessä. Esimerkiksi kerran joku ison sekatavarakaupan myyjä nopeasti ohimennessään, kun sovittelin jotain vaatetta peilin edessä. Olisi varmaan jäänyt jutustelemaan, jos seksiä vailla olisi ollut.

Yhteistyössä