Kylläpä tulee paha mieli tuon uusterheelliset pastan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras vaan

Vieras
Lukemisesta. Itsellä juuri nyt tosi vaikea elämäntilanne tai oikeastaa eroa kipuiltu jo pitkään ja alkaa olla ika tehdä päätös kun näin ei jaksa jatkaa. Kävimpä sitte katselemassa vähän "tulevien kolleegoiden" kirjotuksia ja voi kamala... siellä mm. yksi nykyinen vaimoke väitti miehensä ex-puolison "tehdtailleen" lapsia elareiden vuoksi, no huh huh

No, uusperheellisenä voin lohduttaa, että aika useimmiten auttaa! Meillä erosta (vasta) 4v aikaa ja viimeiset ½v on ollut jo ihan asiallista toimintaa, siträ ennen kiusaaminen ja uhkailu exän taholta oli ihan viikottaista.
Nyt on saatu lasten asiat "sovittua" (oon antanu tosi paljon periksi exälle...) ja tapaamiset toimii hyvin. Lasten "äitipuolen" (tuota nimitystä ei meillä koskaan käytetä, uudet kumppanit on ihan etunimillään) kaNSSA ei oikeestaan isompia ongelmia ole ollutkaan.

Tällä hetkellä oon tyytyväinen elämääni, eroa en kyllä missään vaiheessa oo katunu hetkeäkään, mut nyt on sellainen olo, että elämä voittaa ja saadaan rauhassa elää elämäämme kaikki osapuolet!

Voimia sinulle raskaassa tilanteessa, käy lukee eroperhe.net sivuilla

minä en oikeen usko tuota että kukaan tekis lapsia pelkästään elatusavun vuoksi...
ei kukaan voi olla niin rahanperään! lapsihan vaatii hirveästi aikaa,rakkautta,huomiota,hellyyttä,läheisyyttä ja myös sitä rahaa. joten en usko että siinä rahallisesti "voitolle" jää...että jos lasta ei muun kuin rahan takia halua,niin en usko että kukaan siihen ryhtyis...

Yhteistyössä