Kylläpä tulee mukava joulunalusaika..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
*hali* Kyllä te pärjäätte ja muista, että teillä on hieno tytär! Meidän lasta on myös tutkittu monta kertaa ja se on mennyt niin, että minä niitä tutkimuksia olen vaatinut ja nyt sit pääsee erityisluokalle ensi syksynä, pieni luokka ja avustajia :). Oon tosi tyytyväinen, kun olemme saaneet apua. Muistan, että se epätietoisuuden aika oli rankka, mutta nyt kun tietää, mikä on homman nimi, on helpompaa. Jospa teilläkin helpottaa ja onhan jo edistystä tapahtunut! Voimia!

[QUOTE="mä";22411810]*hali* Kyllä te pärjäätte ja muista, että teillä on hieno tytär! Meidän lasta on myös tutkittu monta kertaa ja se on mennyt niin, että minä niitä tutkimuksia olen vaatinut ja nyt sit pääsee erityisluokalle ensi syksynä, pieni luokka ja avustajia :). Oon tosi tyytyväinen, kun olemme saaneet apua. Muistan, että se epätietoisuuden aika oli rankka, mutta nyt kun tietää, mikä on homman nimi, on helpompaa. Jospa teilläkin helpottaa ja onhan jo edistystä tapahtunut! Voimia![/QUOTE]

Kiitos :hug: Kyllähän nykyään noi tukitoimet on tosi mahtavia. Pystyy niin paljo meneen just sen lapsen kehityksen mukaan, ei ole pakko pysyä siinä perustahdissa mukana.

Hienoo että teilläkin menee asiat oikeeseen suuntaan. Nää on tosi vaikeita asioita ja on tosi hienoo että näihin saa monenlaista tukea, sekä lapsi että myös se vanhempi. Ja todellakin, meillä on hieno tytär, sitä en unohda koskaan :heart:

Yhteistyössä