Minulla siis todettu pco ja clomifeneja olen nyt syönyt 5 kk erilaisilla annostuksilla. Viime kierrossa tuli vastetta ja ovuloin, mutta tämä kierto taisi taas mennä harakoille. Oviksesta ei ole mitään havaintoa, eikä menkoistakaan. Kp on nyt 41/30 ja testi näyttää sitkeästi negaa.... Polillekin jo soittellin ja sieltä sitten lääkäri soitti tänään minulle päin. Käski odotella vielä viikon ja testata (As if!!
:headwall: ) ja jos testi on vielä nega niin syyä terolutit. Sitten vuodon alettua pitäisi tilata aika munatorvien aukiolotutkimuksiin... Se ei kuulema ole maailman mukavin toimenpide. Lääkäri lupasi laittaa valmistautumisohjeet (särkylääkettä pitäisi kuulema ottaa ennaltaehkäisevästi jo kotona...). Varmaan voi varautua että on sen päivän sitten saikulla... Tuon jälkeen olisi sitten mahdollisesti piikityshoito vuorossa, eli pregnyl tai gonal-f. En oikein saanut selvää, että söisinkö tuossa ohessa vielä clomifenit. No, rahaahan siihen sitten menisi ja mies on sitä mieltä, että liian kalliiksi tulee... Hyvähän sen on sanoa, kun ainahan voi vaihtaa eukkoa... Ja kun itse haluaisin lapsia enemmän kun yhden... :'( Kyllä masentaa nyt.... Pitää vissiin laittaa turvakaukalo myyntiin, kun ei sitä taida tarvita enää... :'( :'( :'( Täytyy yrittää nyt olla onnellinen tuosta yhdestä lapsesta ja lähteä vissiin pumpulia ja curlingmailaa ostamaan...