kylläpä sitä osaa aikuinen ihminenkin käyttäytyä niiiiin lapsellisesti..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "morjens"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"morjens"

Vieras
mulla on hmmm "ystävä", joka sai mut täysin hermostumaan, enkä vaan enää osannut käyttäytyy aikuismaisesti, vaan annoinb hänen maistaa omaa lääkettään. jotenkin harmittaa, kun en edes usko että hän tästä ottaa opikseen =/

taustaa; koko ystävyyden ajan hän on korostanut parempaa koulutustaan, mulla kun on yo-tutkinnon lisäks vain ammattitutkinto ja hänellä sentään yliopistotutkinto.

hän ei ole kertaakaan tavatessamme tullut sovittuna aikana, vaan on AINA myöhässä, ja vetoaa siihen että se on se akateeminen vartti, mitä en voi ymmärtää kun en oo akateeminen.

hän pystyy tekemään vain yhden asia kerrallaan, ja usein kun hänelle soittaa tai lähettää viestiä häneltä voi mennä 2-3päivää ennenkuin vastaa. ja selitykset on aina että joo, mun äiti oli meillä kahvilla tai mul oli just kutimet kädessä....

esimerkkejä ois vaikka kuinka paljon... no mutta, hän pyysi mua monta viikkoa sitten että mentäiskö leffaan. soviime että eilinen päivä on ainoa johon saan lastenvahdin järjestettyä ja päätimme että nähdään vartti enne esityksen alkua teatterilla. olin siellä tasan varttia vaille. kun olin odottanut 5 min, koitin soittaa hänelle, ei vastausta. vielä 5 min ja soitin uudestaan, ei vastausta. kun kello oli tasan 19 jolloin leffa alkoi, lähdin teatterista ja menin ruokaostoksille. meni 20min ennenkuin hän soitti minulle ja kysyi ihan ihmeissään että missä olen.

sanoin että kun et vastannut ja leffakin jo alkoi, niin en enää jäänyt odottamaan. hän oli täysin käärmeissään ja kysyi miksen vaivautunut laittamaan viestiä tms... hän tuli ihan turhaan paikalle!!! WTF?? sanoin että koska hänen käsityönsä ym on niin tärkeitä ettei niitä voi jättää jotta olisi ajoissa paikalla, niin on ehkä parempi olla sopimatta kenenkään kanssa mitään ja mennä vaihn yksin silloin kun kutimet on sopivassa vaiheessa.

äh, pitkä vuodatus, ottaa vaan niiin päähän.

Mä en ihan oikeasti jaksa ymmärtää, miten joku jaksaa ruikuttaa siitä jos ei saa vastausta/yhteyttä toiseen heti samana päivänä. Mulla ei ole puhelimessa yleensä edes ääniä päällä kotona ollessa, ehkä piippaus, ja käsittelen viestit/puhelut paremmalla ajalla ja usein ne voi saman päivän aikana unohtua tai siirrän tarkoituksellakin sellaiseen kohtaan, että ehdin rauhassa kirjoitella/soittaa.

Akateeminen vartti, voinee olla ihan vitsi. Ja leffaan ystäväsi oli kuitenkin saapunut, joten sulla taitaa itselläsi olla herne nenässä turhasta.

Yhteistyössä