Kylläpä on taas paha mieli...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Maira

Aktiivinen jäsen
22.09.2009
18 233
7
38
En tiiä miten on taas näin itkuherkkä olo, isäntä heitti leikillään jotain "mee pois" juttua josta sit kilahin sille, sovittelin kuitenkin ja eikö menny 5min niin se väitti et mä oon jotain salasanoja laitellu väärin, purskahin itkuun ja menin makkariin, se sit läks töihin sanaakaan sanomatta.. :( Nyt on sit ihan kamalan paha mieli, tekis mennä vaan peiton alle nukkumaan..

Alkuperäinen kirjoittaja jee:
Ei, vaan siks ku sillo ne hormonit vasta heitteleekin..

No mä luulen et jos oon selvinny näinkin pienellä koko raskausajan että tuskin mä mikää tulivuori sen synnytyksen jälkeenkään olen..Ja jos oon, niin sit pyydetään apua läheisiltä eikä pureta kiukkua mihin sattuu..

Mulle vaan tuli just sen takia niin pirun paha mieli kun en oo näin kilahtanu aikasemmin, eikä se ainakaa sitä helpottanu et isäntä lähti sanaakaan sanomatta töihin.... :/ :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Ei, vaan siks ku sillo ne hormonit vasta heitteleekin..

No mä luulen et jos oon selvinny näinkin pienellä koko raskausajan että tuskin mä mikää tulivuori sen synnytyksen jälkeenkään olen..Ja jos oon, niin sit pyydetään apua läheisiltä eikä pureta kiukkua mihin sattuu..

Mulle vaan tuli just sen takia niin pirun paha mieli kun en oo näin kilahtanu aikasemmin, eikä se ainakaa sitä helpottanu et isäntä lähti sanaakaan sanomatta töihin.... :/ :snotty:

Niin, ihan hyvä suunnitelma. Ehkäpä se miehes vaan halus näyttää, ettei lähe ns. turhaan kiukkuiluun mukaan ja läks siks et tajuisit. Soita sille tai laita joku mukava viesti :)

Niin, ihan hyvä suunnitelma. Ehkäpä se miehes vaan halus näyttää, ettei lähe ns. turhaan kiukkuiluun mukaan ja läks siks et tajuisit. Soita sille tai laita joku mukava viesti :)

Niin se on kai tehtävä..Pieni reippailu koiran kanssa auringonpaisteessa ja sit jos soittais sille..Eiköhän se elämä sillä taas parane.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:

Niin se on kai tehtävä..Pieni reippailu koiran kanssa auringonpaisteessa ja sit jos soittais sille..Eiköhän se elämä sillä taas parane.. :)

kyllä :)

Ei jumankauta, nyt me sovittiin sen kanssa ja taas mä pillitän täällä... :snotty: Miten ihmeessä musta on muotoutunut tällänen hormoonihirviö yhdessä yössä?! :attn:

Elä välitä, täällä oli vielä pahempaa kiukkuamista kun raskaana olin ja välillä jatkuu vieläkin vaikka ikää pojalla jo 2v3kk :D Toistaseksi ainaskin mies mukana menossa, tosin en ymmärrä miten jaksaa näitä miun hermoiluja välillä ihan turhasta, parhaillaan koitan parantaa tapojani :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
:D :hug:
voi kuule... toi pilitystaipumus usein vaan pahenee kun laps on syntyny

No sitä tuo ukkokultakin puhelimessa sano et toi tulee vaan jatkumaan vielä jonkun aikaa...On vaan ihan kamalan pelottavaa kun muuttuu yhtäkkiä hysteeriseks itkupotkuraivareita saavaks marttyyriks..Tää on niin ei mua.. :ashamed:
Ja kun sen ite tajuaa, muttei sille kuitenkaa mitään voi kun tilanne iskee päälle..

Oo nyt vaan armelias itselles. Sun sisälläs kasvaa uusi elämä - se on iso asia ja iso muutos keholle ja mielelle myös. Ei se oo mikään ihme, että ne hormonit aiheuttaa tuntemuksia, jotka tuntuu tosi vierailta.
Itket sen mitä itket, ei se pahaa tee. Ne raivarit on tosin... aika raivostuttavia, myönnetään, mut sellasta se vaan on :D

Yhteistyössä