U
Uaaaaaaaaah
Vieras
ollut viikon verran. Olen saanut 9 viestä 7 eri henkilöltä.
Viesti nro 1: "moikka", en yllättäen vastannut mitään, seuraavana päivänä tuli samalta hepulta "moikka mitä kuuluu voitaisko tutustua". Säälin puuskassa sitten vastasin, että voitais, kerrotko jotain itsestäsi? Hepun profiilissa siis ei mitään tekstiä. Sen jälkeen ei ole vastannut mulle mitään, vaikka on päivittäin onlinessa.
Viesti nro 3 tuli sinänsä ihan ok:lta vaikuttavalta tyypiltä, mutta viestinsä lopussa hän toteaa että "harmi että meillä on niin paljon välimatkaa, ettei kannata edes tutustua". Öö, joo, välimatkaa 60 kilsaa mutta eipä siinä. Myöntelin vain että joo, näinhän se on.
Viesti nro 4 "Olis se van niin ihana laskea suuhusi hunajaani että eikös voitais tavatakin?" -en yllättäen vastannut, seuraavana päivänä samantyyppinen viesti jonka jälkeen kaveri päätyi estolistalle.
Viesti nro 6 "Olis kiva meilaila ja tutustuakkin,,kiva kun on lapsiakin,,yhdessä jne,,
olen iloinen,siisti,remontti taitoinen,puhelias,iloinen,kiltti,,hellä,,olis kiva tutustuakkin,tulevaisuuttakin ajatella han tositarkoituksella,,kerro lisää tunnut
ihan kiinnostavalta t xxxxx,,mitäpäs muuta olet touhunnut vkoloppuna ota yht t xxxxx" Jepjep.
Viestit nro 7,8 ja 9 tulivat 55-59-vuotiailta miehiltä, vaikka mun profiilissa lukee ISOLLA että haluan yhteydenottoja vain alle 40-vuotiailta miehiltä. Mä EN halua deittailla isääni vanhempia miehiä. Ja ei nuokaan viestit olleet edes mitenkään parempia kuin nää aiemmat, joista tässä kerroin.
Että tämmöinen "saalis". Missä on kaikki kirjoitustaitoiset, normaalit miehet, joiden aloitusviestissä lukee muutakin kuin "moikkamitäkuuluu" ? Poistin koko profiilin. Jos ei tuon parempaa sisältöä noilla saiteilla ole, niin saa mun puolesta olla koko juttu.
Viesti nro 1: "moikka", en yllättäen vastannut mitään, seuraavana päivänä tuli samalta hepulta "moikka mitä kuuluu voitaisko tutustua". Säälin puuskassa sitten vastasin, että voitais, kerrotko jotain itsestäsi? Hepun profiilissa siis ei mitään tekstiä. Sen jälkeen ei ole vastannut mulle mitään, vaikka on päivittäin onlinessa.
Viesti nro 3 tuli sinänsä ihan ok:lta vaikuttavalta tyypiltä, mutta viestinsä lopussa hän toteaa että "harmi että meillä on niin paljon välimatkaa, ettei kannata edes tutustua". Öö, joo, välimatkaa 60 kilsaa mutta eipä siinä. Myöntelin vain että joo, näinhän se on.
Viesti nro 4 "Olis se van niin ihana laskea suuhusi hunajaani että eikös voitais tavatakin?" -en yllättäen vastannut, seuraavana päivänä samantyyppinen viesti jonka jälkeen kaveri päätyi estolistalle.
Viesti nro 6 "Olis kiva meilaila ja tutustuakkin,,kiva kun on lapsiakin,,yhdessä jne,,
olen iloinen,siisti,remontti taitoinen,puhelias,iloinen,kiltti,,hellä,,olis kiva tutustuakkin,tulevaisuuttakin ajatella han tositarkoituksella,,kerro lisää tunnut
ihan kiinnostavalta t xxxxx,,mitäpäs muuta olet touhunnut vkoloppuna ota yht t xxxxx" Jepjep.
Viestit nro 7,8 ja 9 tulivat 55-59-vuotiailta miehiltä, vaikka mun profiilissa lukee ISOLLA että haluan yhteydenottoja vain alle 40-vuotiailta miehiltä. Mä EN halua deittailla isääni vanhempia miehiä. Ja ei nuokaan viestit olleet edes mitenkään parempia kuin nää aiemmat, joista tässä kerroin.
Että tämmöinen "saalis". Missä on kaikki kirjoitustaitoiset, normaalit miehet, joiden aloitusviestissä lukee muutakin kuin "moikkamitäkuuluu" ? Poistin koko profiilin. Jos ei tuon parempaa sisältöä noilla saiteilla ole, niin saa mun puolesta olla koko juttu.