Kylläpä on hyvät miesmarkkinat netissä. Mulla on deittisivulla ilmoitus,

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uaaaaaaaaah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Uaaaaaaaaah

Vieras
ollut viikon verran. Olen saanut 9 viestä 7 eri henkilöltä.

Viesti nro 1: "moikka", en yllättäen vastannut mitään, seuraavana päivänä tuli samalta hepulta "moikka mitä kuuluu voitaisko tutustua". Säälin puuskassa sitten vastasin, että voitais, kerrotko jotain itsestäsi? Hepun profiilissa siis ei mitään tekstiä. Sen jälkeen ei ole vastannut mulle mitään, vaikka on päivittäin onlinessa.

Viesti nro 3 tuli sinänsä ihan ok:lta vaikuttavalta tyypiltä, mutta viestinsä lopussa hän toteaa että "harmi että meillä on niin paljon välimatkaa, ettei kannata edes tutustua". Öö, joo, välimatkaa 60 kilsaa mutta eipä siinä. Myöntelin vain että joo, näinhän se on.

Viesti nro 4 "Olis se van niin ihana laskea suuhusi hunajaani että eikös voitais tavatakin?" -en yllättäen vastannut, seuraavana päivänä samantyyppinen viesti jonka jälkeen kaveri päätyi estolistalle.

Viesti nro 6 "Olis kiva meilaila ja tutustuakkin,,kiva kun on lapsiakin,,yhdessä jne,,
olen iloinen,siisti,remontti taitoinen,puhelias,iloinen,kiltti,,hellä,,olis kiva tutustuakkin,tulevaisuuttakin ajatella han tositarkoituksella,,kerro lisää tunnut
ihan kiinnostavalta t xxxxx,,mitäpäs muuta olet touhunnut vkoloppuna ota yht t xxxxx" Jepjep.

Viestit nro 7,8 ja 9 tulivat 55-59-vuotiailta miehiltä, vaikka mun profiilissa lukee ISOLLA että haluan yhteydenottoja vain alle 40-vuotiailta miehiltä. Mä EN halua deittailla isääni vanhempia miehiä. Ja ei nuokaan viestit olleet edes mitenkään parempia kuin nää aiemmat, joista tässä kerroin.

Että tämmöinen "saalis". Missä on kaikki kirjoitustaitoiset, normaalit miehet, joiden aloitusviestissä lukee muutakin kuin "moikkamitäkuuluu" ? Poistin koko profiilin. Jos ei tuon parempaa sisältöä noilla saiteilla ole, niin saa mun puolesta olla koko juttu.
 
ollut viikon verran. Olen saanut 9 viestä 7 eri henkilöltä.

Viesti nro 1: "moikka", en yllättäen vastannut mitään, seuraavana päivänä tuli samalta hepulta "moikka mitä kuuluu voitaisko tutustua". Säälin puuskassa sitten vastasin, että voitais, kerrotko jotain itsestäsi? Hepun profiilissa siis ei mitään tekstiä. Sen jälkeen ei ole vastannut mulle mitään, vaikka on päivittäin onlinessa.

Viesti nro 3 tuli sinänsä ihan ok:lta vaikuttavalta tyypiltä, mutta viestinsä lopussa hän toteaa että "harmi että meillä on niin paljon välimatkaa, ettei kannata edes tutustua". Öö, joo, välimatkaa 60 kilsaa mutta eipä siinä. Myöntelin vain että joo, näinhän se on.

Viesti nro 4 "Olis se van niin ihana laskea suuhusi hunajaani että eikös voitais tavatakin?" -en yllättäen vastannut, seuraavana päivänä samantyyppinen viesti jonka jälkeen kaveri päätyi estolistalle.

Viesti nro 6 "Olis kiva meilaila ja tutustuakkin,,kiva kun on lapsiakin,,yhdessä jne,,
olen iloinen,siisti,remontti taitoinen,puhelias,iloinen,kiltti,,hellä,,olis kiva tutustuakkin,tulevaisuuttakin ajatella han tositarkoituksella,,kerro lisää tunnut
ihan kiinnostavalta t xxxxx,,mitäpäs muuta olet touhunnut vkoloppuna ota yht t xxxxx" Jepjep.

Viestit nro 7,8 ja 9 tulivat 55-59-vuotiailta miehiltä, vaikka mun profiilissa lukee ISOLLA että haluan yhteydenottoja vain alle 40-vuotiailta miehiltä. Mä EN halua deittailla isääni vanhempia miehiä. Ja ei nuokaan viestit olleet edes mitenkään parempia kuin nää aiemmat, joista tässä kerroin.

Että tämmöinen "saalis". Missä on kaikki kirjoitustaitoiset, normaalit miehet, joiden aloitusviestissä lukee muutakin kuin "moikkamitäkuuluu" ? Poistin koko profiilin. Jos ei tuon parempaa sisältöä noilla saiteilla ole, niin saa mun puolesta olla koko juttu.


Montas aloitetta itse teit? Aivan, taisi jäädä tasan nollaan.. Ei netissäkään voi odottaa että se unelmien prinssi tulee hakemaan kotoa. Pitää olla valmis likaamaan myös omat kädet jos jotain oikeasti haluaa.
 
Ootko muuten aatellut, että rikoit nyt kirjesalaisuutta? Olipa millaisia tolloja tahansa perustuu deittipalstat siihen, että vastaanottajaankin voi luottaa. Nyt kun julkaiset täällä muiden viestejä et ainakaan lisää sen palvelun tasoa.
 
Sä ja sun kirjesalaisuudet. Mistäs sä tiedät, miten paljon muuttelin sanoja ja sisältöä (jota ei kyllä kehuttavammin ollut), viestiessä on pääasiana tyyli, ei itse teksti. Ymmärrätkö?
 
[QUOTE="vieras";29000582]Ootko muuten aatellut, että rikoit nyt kirjesalaisuutta? Olipa millaisia tolloja tahansa perustuu deittipalstat siihen, että vastaanottajaankin voi luottaa. Nyt kun julkaiset täällä muiden viestejä et ainakaan lisää sen palvelun tasoa.[/QUOTE]

Kirjesalaisuutta :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
 
[QUOTE="tiia";29000593]Viesti nro 6 ei vaikuttanut pahlata.Mikä siinä oli pielessä?[/QUOTE]

No ihan järkyttävän huonosti kirjoitettu viesti ja jos siinä oli nuo pilkut lauseiden välissä niin :laugh: hulvattoman huonosti kirjoitettu :kieh:
 
mulla oli pari vuotta deitti ilmäituks tietty kirjoitin miehillekkin aktiivisesti, sieltä löyty sellasia lyhyempi äsuhteita, fuck buddyjä, ihan vaa kavereita ja loppujen lopuks mun nykyinen aviomies :)
 
[QUOTE="vieras";29000582]Ootko muuten aatellut, että rikoit nyt kirjesalaisuutta? Olipa millaisia tolloja tahansa perustuu deittipalstat siihen, että vastaanottajaankin voi luottaa. Nyt kun julkaiset täällä muiden viestejä et ainakaan lisää sen palvelun tasoa.[/QUOTE]

Sul ei taida olla ihan tuo kirjesalaisuuden termi hallussa?

''Kirjesalaisuus ei kuitenkaan rajoita sen lähettäjän tai vastaanottajan oikeutta julkaista kirjeen sisältöä.''

Kunnianloukkaus on toki asia erikseen, mutta siihen vaaditaan että kirjeen/viestin lähettäjä on viestistä tunnistettavissa...
 
No ei tossa kutosessa ollut mitään vikaa, ja jos sä karsit viestejä tolla perusteella että miehen pitää osata laittaa joka hemmetin pilkkukin oikeaan paikkaan, niin sun pitää laittaa ilmoitukseesi että ilmoitus koskee vain äidinkielenopettajia.
 
[QUOTE="vieras";29001113]No ei tossa kutosessa ollut mitään vikaa, ja jos sä karsit viestejä tolla perusteella että miehen pitää osata laittaa joka hemmetin pilkkukin oikeaan paikkaan, niin sun pitää laittaa ilmoitukseesi että ilmoitus koskee vain äidinkielenopettajia.[/QUOTE]

No voi hyvää päivää.... Kyllä mä tuollaisen viestin laittaisin roskakoriin hyvin äkkiä! Ei tarvitse olla äidinkielenopettaja mutta KIRJOITUSTAITOINEN! Kyllä tuo minusta antaa heti huonon vaikutelman ihmisestä, jos kirjoittaminen on noin heikoissa kantimissa.

Ap älä välitä, minullakin oli kerran Suomi 24:ssa profiili. Sain kahdessa päivässä 48 vastausta (laitoin kuvani ilmoitukseen), joista suurin osa oli suoraan ö-mappiin. Varattuja seksinehdottelijoita(kerroin selkeästi etten hae seksiseuraa), hoono soomi-miehiä ("mina haluat sinu vaimo") tai kaikenmaailman pervoperttejä. Kyllä sieltä onneksi sitten löytyi pari kivaakin, jonka kanssa pareilla treffeilläkin käytiin.

Minä ainakin vaadin kivaa ja helppolukuista viestiä, jossa vastaaja kertoo selkeästi itsestään ja aikomuksistaan.
 
Minä ainakin vaadin kivaa ja helppolukuista viestiä, jossa vastaaja kertoo selkeästi itsestään ja aikomuksistaan.

Näin just.
Ei tarvii olla äidinkielenopettaja, mutta ois se nyt kuitenkin asiallista että osais edes alkeellisimmat kielioppisäännöt ja kykenis muodostamaan järkeviä lauseita. En halua lukea tekstiä, jonka kirjoittaja vaikuttaa mielenterveyspotilaalta.
Ja muutenkin, VARSINKIN ekassa viestissä ois aiheellista olla jotain, johon vastapuoli vois tarttua. Ja ei, sitä ei ole lakoninen "moikka mitä kuuluu".

Ja se jonka mielestä kutonen kuulosti liian hyvältä ollakseen totta, voin kyllä esitellä teidät toisillenne.

Ai niin, päätön. Ajattelin ettei ketään kiinnosta se vitosviesti, se kun oli samaa "hunajani suuhusi"-tasoa. Sua ois sitten kiinnostanut?
 
Näin just.
Ei tarvii olla äidinkielenopettaja, mutta ois se nyt kuitenkin asiallista että osais edes alkeellisimmat kielioppisäännöt ja kykenis muodostamaan järkeviä lauseita. En halua lukea tekstiä, jonka kirjoittaja vaikuttaa mielenterveyspotilaalta.
Ja muutenkin, VARSINKIN ekassa viestissä ois aiheellista olla jotain, johon vastapuoli vois tarttua. Ja ei, sitä ei ole lakoninen "moikka mitä kuuluu".

Ja se jonka mielestä kutonen kuulosti liian hyvältä ollakseen totta, voin kyllä esitellä teidät toisillenne.

Ai niin, päätön. Ajattelin ettei ketään kiinnosta se vitosviesti, se kun oli samaa "hunajani suuhusi"-tasoa. Sua ois sitten kiinnostanut?

ei kiinnosta, aattelin vaan että sä et osaa laskea. :rolleyes:
ennekö kiukussa alat syyttämään mua vastaavanlaisista vastauksista niin kerron että en edes kattele mitään treffi ilmotuksia. :popcorn:
 
Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";29001113]No ei tossa kutosessa ollut mitään vikaa, ja jos sä karsit viestejä tolla perusteella että miehen pitää osata laittaa joka hemmetin pilkkukin oikeaan paikkaan, niin sun pitää laittaa ilmoitukseesi että ilmoitus koskee vain äidinkielenopettajia.[/QUOTE]

Kyllähän ton kutosen tekstistä heti näkee, että ei oo ainakaan korkeakoulutettu, ei kiinnostunut kielestä eikä kovin älykäs. Ellei sitten ole lukihäiriö, jonka toki voi ymmärtää. Mut jos olis älykkömies, jolla on lukihäiriö, niin se varmaan sanois sen.

En mäkään ton tekstin pohjalta miehestä kiinnostuis.
 

Yhteistyössä